• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis

59 posts in this topic

Beste Lezers, 

Bongify organiseert samen met weedforum.eu een leuke wedstrijd: ontwerp onze nieuwe aansteker en maak kans op een glazen bong van Black Leaf!

Deze actie loopt tot 20 juni waarna dus de winnaar hier bekend zal worden gemaakt. 

Hoe werkt het?

Meedoen is heel eenvoudig. Ontwerp onze nieuwe aansteker, als tekening, digitaal of op papier, het maakt allemaal niet uit. Het gaat om de leukste, meest creatieve of inspirerende ontwerpen, niet om de beste photoshop skills. Post jouw ontwerp als reactie op dit topic, en wie weet ben jij wel de winnaar van een glazen Black Leaf bong!

Wat kun je winnen?

De maker van het winnende ontwerp ontvangt een prachtige Black Leaf bong. Het ontwerp zal gebruikt worden voor de nieuwe Bongify aanstekers waarvan de winnaar als ze gedrukt zijn ook nog eens 10 exemplaren van zal ontvangen zodat hij met zijn eigen ontworpen aansteker .

Daarnaast worden de 5 beste ontwerpers beloond met een Bongify aansteker en 30% korting op alle artikelen in onze webshop. (alle weedforum.eu leden ontvangen standaard 10% korting met kortingscode weedforum10)

Veel succes aan alle deelnemers!

2 people like this

gave actie ga zeker brainstormen hier in orzel s kopke,

aansteker zijn van die standaard aanstekers die platte/ ronde?

Mijn inzending ....

Je snapt het idee ; Een afbeelding van een rokende joint op de aansteker !! (Zou iets breder afgebeeld mogen worden)

Ik kan niks van computers of fotoshoppen , dus heb ik het op de ouderwetse methode gedaan , fotootje gemaakt ....

De kleur van de achtergrond zou ik graag ik rasta-kleuren zien , of een hallucineered paars ...

Het dopje waar het vlammetje uitkomt gekleurd alsof het de brandende as is .....

;)

20170325_112649.jpg

5 people like this

Mijn 1e ontwerpje:

aansteker1.jpg

1 person likes this

Wat zijn trouwens de ontwerp voorwaarde?

max 4 kleuren of gewoon full color?

Inderdaad! Aan inspiratie is hier in ieder geval geen gebrek :)

@Casto Vrijwel alles is mogelijk. Een zwart/wit ontwerp bijvoorbeeld kunnen we wel een hogere oplage van bestellen, maar het gaat hier vooral om het leukste ontwerp. Dus heb je een leuk idee, denk er niet te veel bij na en just share it :D

1 person likes this

Deze actie loopt nog tot 31 mei, daarna zullen de winnaars bekendgemaakt worden!

2 people like this

Had ik maar zulke skills, daarom succes aan iedereen! 🍀

Ik laat deze noodgedwongen varen ;)

2 people like this

Dacht ik doe eens gek en probeer ook eens wat.

PicsArt_05-01-11.09.28.jpg

Groetjes 

Testament 

5 people like this

ook eens aan de slag gegaan 

helaas enkel een tekening in balpen maar is wel duidelijk denk ik 

IMG_6982.JPG

bovenste verbodsbord in het rood en onderste in het groen 

4 people like this