• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
420

Naranja ganja haze & jallelujah haze TEST

36 posts in this topic

Hallo dan, hierbij mijn verslag, ik ben een weekje op weg dus ik kan jullie meteen wat foto's showen ;)

Set up:

Budbox 240x120x200

2x 400watt hps

350 air out

350 air in standje 1 koude lucht van buiten. ( niet het gewenste, maar dit houd ik nog 1 ronde aan voordat ik upgrade :p) 

1 grote bewegende fan.

11L supreme lightmix met biobizz roots & grow voeding.

5x naranja ganja haze

6x jallelujah haze 4 stuks zijn helaas niet uitgekomen.

Ik ben direct op 12/12 begonnen want er staan ook nog bloeiende dames :-) 

De foto's zijn alweer een aantal dagen oud en ik zal vanaf nu regelmatig updaten vanaf morgen verse foto's!

Ik ben begonnen in rode halve liter cups supreme light mix met alleen spa blauw om te beginnen, redelijk op tijd overgeplant naar 11L potten.

Met de hydrokorrels zijn de naranja ganja haze, ik moet zeggen die hebben een goede kiemkracht van 24 uur in een glas spa blauw een worteltje van enkele millimeters. Binnen 48uur boven aarde! 

De jallelujah haze te herkennen op de foto zonder hydrokorrels, kiemkracht 48uur de eerste paar waren open, die hebben duidelijk wat langer de tijd nodig, ook om boven aarde te komen duurt wat langer, geeft niks zolang ze maar kiemen! Helaas zijn er 4 geweest die er geen zin in hadden. Ik ben erg tevreden over de start ondanks mijn lage luchtvochtigheid wegens de bloeiende dames die max nog een maand de tijd nodig hebben. Dan hoop ik ook onderhand te kunnen zien welke de mannetjes en welke de vrouwtjes zijn, laten we hopen op 11 vrouwen. LoL

Geniet ervan mensen :-)

IMAG2697.jpg

IMAG2696.jpg

IMAG2695.jpg

IMAG2694.jpg

3 people like this

Bedankt, geniet ervan. 

Voor tips & trucs sta ik altijd open.

En ik hoop dat jullie voor me duimen 3x daags als het ff kan :P

Wat zou ik graag een voorraadje haze in de kast hebben staan.

Over een uurtje gaat de zon op en zal ik de naranja ganja haze eens even fotograferen.

Greetz stay green

Met kaartjes in de pot is de naranja ganja haze. De ander moet ik een beetje rehabiliteren ze hebben wat roest in het blad ghehe. Even op de ph gaan letten. Metertje laatst in de gieter laten vallen en nog geen nieuwe gehaald...

Even een foto'tje tussen door van de bloeiende dames :-)

IMAG2795.jpg

IMAG2796.jpg

IMAG2798.jpg

1 person likes this

Welke zijn die onderste?

1 person likes this

1 hour ago, Tune said:

Welke zijn die onderste?

De bloeiende dames bedoel je denk ik?

Links ThinkFast en rechts 2x Super Lemon haze. 

2 people like this

Dat ziet er alleraardigst uit...jumjum...

GRTZ KAYA 

1 person likes this

Ze hebben allemaal wat raar kronkelend blad, misschien dat de aarde nog te nat wat van het spoelen idk... ik wacht tot ze een beetje verdrogen en dan zal ik ze pas weer water geven. Voor de rest gaan ze opzich goed, maken al nieuwe zijtakken aan. 

En van de bloeiende dames een half emmertje blad geknipt, laatste knipbeurt voor de oogst.

IMAG2868.jpg

IMAG2867.jpg

IMAG2866.jpg

IMAG2869.jpg

1 person likes this

Er zijn momenteel 4 mannetjes uit de tent gehaald, het lijkt erop dat er nog 1a2 volgen de rest kan ik nog niet zien of denk ik dat het een vrouw is de dagen zullen het vertellen.

Houdoeee😎

IMAG2902.jpg

IMAG2901.jpg

IMAG2900.jpg

IMAG2899.jpg

IMAG2896.jpg

3 people like this

Mooie toppen! Spijtig van die kerels :-(

GRTZ KAYA 

1 person likes this

Van de 5 naranja ganja haze ontkiemde zaadjes zijn 3 vrouwtjes over! Erg tevreden daarover! Ik heb nog 5 zaden liggen daarvan.

De 10 jallelujah haze zijn er 4 niet gekiemd en van de 6 overgebleven zijn er helaas maar 1 of 2 vrouwtjes, maar deze ruikt wel heel erg sterk naar haze super lekker jammer dat er weinig van overgebleven zijn maar alsnog blij met de overgebleven dames!

1 person likes this

Inderdaad jammer van de niet gekiemde zaden... eerste keer dat ik dat hoor ! Tot nu toe 100% kiemkracht. Zal er zelf ook nog eens wat in een glas water gooien om te kijken. Als je wat nieuwe zaden wilt laat je het maar weten ! Ik wacht vol spanning je volgende update af !

De naranja ganja haze :-)

30/35cm, mooi dik en breed leerachtig blad desondanks de lage LV de eerste paar weken :-) ze stinken niet zo erg als de jallelujah, maar dat neemt niet weg dat ik nu al zit te watertanden als ik eraan denk over een tijdje er een van te roken.

IMAG2966.jpg

IMAG2965.jpg

En de jallelujah haze rond de 40cm is deze :-)

IMAG2967.jpg

2 people like this

Nice ! Erg mooi compact gehouden ! De naranja gaat echt naar citrus vruchten ruiken later in de bloei. Op een gegeven moment kun je dit ruiken door langs het stammetje te wrijven en te ruiken. Ik volg !

1 person likes this

Het gaat erg lekker, ze zijn erg gezond! Wat ben ik er blij mee, Shout out naar alchemistic!!

IMAG3041.jpg

IMAG3039.jpg

IMAG3038.jpg

IMAG3037.jpg

IMAG3036.jpg

IMAG3035.jpg

IMAG3034.jpg

IMAG3033.jpg

IMAG3032.jpg

IMAG3030.jpg

2 people like this

On 19-4-2017 at 18:04, Grow Weed said: