• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
420

Naranja ganja haze & jallelujah haze TEST

36 posts in this topic

15 hours ago, Alchemistic said:

:wub::wub::wub:

Echt he!

Iemand op facebook zei wat is dat dan dat is toch ook niks waard wat eraf komt dit dat. Ik zeg nee als je er 4 van neerzet is het niet rendabel maar daar ging het ook niet om, jammer dat niet iedereen de waarde van een kleine plant ziet.

3 people like this

Ik vindt ze er heel goed uitzien!  De opbouw is typisch voor een plant die meteen op 12/12 is gezet. 

Is de citrus geur al aanwezig bij de naranja? 

Citrus is zeker aanwezig, al even! Heerlijke heftige geur, het lijkt er alleen op dat de jallelujah een soort van stil staat, die topjes worden maar niet dikker.

IMAG3198.jpg

IMAG3197.jpg

IMAG3196.jpg

IMAG3195.jpg

2 people like this

De laatste is de jallelujah neem ik aan ? Dat was bij mij juist het soortje wat van geen ophouden wist kwa aanmaak van pistels... wellicht komt dit nog en anders zou het een pheno kunnen zijn die wat langere bloeitijd nodig heeft. Welke voeding geef je momenteel?  Zien er wel gezond uit volgens mij. 

Die citrus in de naranja is echt nice he !

1 person likes this

On 29-4-2017 at 01:38, Alchemistic said:

De laatste is de jallelujah neem ik aan ? Dat was bij mij juist het soortje wat van geen ophouden wist kwa aanmaak van pistels... wellicht komt dit nog en anders zou het een pheno kunnen zijn die wat langere bloeitijd nodig heeft. Welke voeding geef je momenteel?  Zien er wel gezond uit volgens mij. 

Die citrus in de naranja is echt nice he !

Ja die laatste is de jallelujah, nou van mij mag die wel aanmaken whaha :-p ik heb verhuisplannen heb nog 1 lamp aan in de tent daar staan deze 4 onder. Daarna verhuizen en gauw weer opstarten. 

De dames zijn zeer gezond! Voeding van biobizz👌

1 person likes this

Smakelijke foto's man :wub:

Moet wel heerlijk ruiken in je hokje.... 

Grtz Plantos 

1 person likes this

Kan heel goed hoor met deze haze soort.

Meestal staan ze in week 5 even stil maar dat maken ze in week 7,8 en 9 zeker goed hoor.

Verhoog je nachttemperatuur richting de 22 graden en knal hem begin week 8 omlaag naar de 16 als dat lukt.

Met haze werkt dat heel goed

2 people like this

Naranja ganja haze word in deze dagen geknipt, ben al twee weken aan het spoelen en ze zijn nog steeds zo groen als het gras bij de overburen.

Momenteel ben in erg druk met plannen maken voor een nieuwe ronde binnen en buiten is natuurlijk ook begonnen dus ga ik voor het eerst in volle grond kweken ik heb een gat uitgegraven midden in me tuin 1x1x0,50 en vandaag ga ik 500 liter lightmix ophalen en wat andere benodigdheden om weer van start te kunnen gaan. 

Maar nu eerst maar eens verder met wat plaatjes van de dames, de jallelujahhaze komt ook aardig op gang, geeft niks ze krijgt de tijd die ze nodig heeft. En volgens mij zit ik al op week 10 of 12 maar ik heb deze ronde niet echt geteld oid, just for fun. @growerschoice de blue cheese gaan eerdaags ook ter ontkieming om van onze hollandse zon t te gaan genieten, maar uiteraard eerst even binnen een handje omhoog helpen.

De jallelujah als eerst, naranja ganja volgt..

IMAG3399.jpg

IMAG3398.jpg

IMAG3396.jpg

IMAG3395.jpg

IMAG3394.jpg

IMAG3393.jpg

IMAG3392.jpg

IMAG3391.jpg

IMAG3389.jpg

1 person likes this

Praaaachtige planten ! Sexyyyy

Citrus geur al aanwezig bij de naranja ? 

Bij de jallelujah is de moeder duidelijk dominant aanwezig ! Erg benieuwd of ze de hazy rook belevenis geeft !

Naranja ganja 😉

de geur kom er stilaan ook in 

Ziet er veelbelovend uit mate

20171023_174442.jpg