• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Meer goed nieuws

10 posts in this topic

Beste Lezers,

De laatste dagen gaat het snel met het nieuws hier, gelukkig weer goed nieuws :lol:

We zijn in gesprek met Greensell.nl geweest om deze te benoemen tot wietforum.eu shop,.

We hebben hier best veel gespreken over gehad Databaas, Blowsmurf en ik.

We vinden het een grote stap om een belangrijke service als deze uit handen te gaan geven.

Maar we zien in Greensell.nl (na uitgebreid gescreend te hebben) een goede partner hierin. We hebben ook met hun gesprekken gehad over het leveren van service en het niveau hier van. Deze is op dit moment uitstekend. We hebben de garantie gekregen dat ze alles in het werk stelen om dit ook zo te houden. hier houden we hun dan ook graag aan.

Tijdens 1 van onze onderhandelingen werd het gespek gewoon even stil gelegd voor een paar uur, omdat er bezorgingen moesten worden gedaan, er waren wat moeilijkheden met chauffeur, en om de leveringen op tijd weg te krijgen. Was dit even nodig, klanten gaan voor, zoals het hoort dus.

Dus bij deze welkom op het forum Greensell.nl en we gaan voor een goede en leuke samenwerking. We zijn nu druk bezig met het verbouwen van de hele site voor het forum, hierin word dan ook direct alle links aangepast naar de nieuwe wietforum.eu shop :D

Gr Karel

Bedankt voor het warme welkom heten. Ook via de PB mail.

We komen snel met een leuke forum actie. Iedereen die wat te vragen heeft kan zich melden.

Zoekt u iets, en vind u het niet op onze site? Mail ons dan, dan maken wij er zo spoedig mogelijk werk van.

ik zoek enkel die nano van jullie te kopen daar heb ik jullie voor gemaild ,

via mijn email adres .

dus als die te krijgen is beep me up scotty :P

mailtje sturen;)

Intense nano tentjes zijn voorzover ik weet 1 keer uitgebracht . en ze waren in eerste instantie niet te koop

ik heb er 1 staan toevallig .. gehad :)

Dat is en het verleden wel zo geweest, dat deze niet te koop was..

Maar de Mammoth Intense Nano 60x45x60 zal in de toekomst wel leverbaar worden, en rond de €120,- gaan kosten.

MVG

wtf 120 € hmmmm dan zie ik mezelf in eens een dp 90 kopen loooooooooool

ik hoef enkel dat tentje maar verder heb ik alles .

Oke misschien een beetje off topic, maar dit past wel bij "meer goed nieuws"

Een tijdje terug had ik een prijsje gewonnen met de fotowedstrijd. Al snel had ik

mijn mooie microscoop ontvangen, maar de doos vloei kwam maar niet. Verschillende keren

contact gehad met Karel, en hij maar blijven vragen om die doos op te sturen. Uiteindelijk

de moed opgegeven en was er wat anders geregeld, ik kreeg van Jaja ineens een super mooi

samengesteld pakketje. Met niet alleen een doosje vloei, maar ook nog een aansteker en tips.

Super Bedankt Jaja en natuurlijk ook Karel :D/> ik kan weer even vooruit haha :P/>