• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Las palmas

Critical XXL test competitie ronde :)

54 posts in this topic

On 6-6-2017 at 16:19, Tune said:

Oppervlakte had mss nog iets beter gevuld kunnen zijn of bewuste keuze?

Qua planten zeker, limit van mijn vrouw is 10 planten dus dat gaat niet. Qua sprijding van deplanten schuif ik af en toe iets om ze de ruimte te geven. Komende week zal ik beginnen met scroggen.

ik heb ze tijdens de foto's iets naar elkaar toe gezet om die ene plant er goed op te laten komen. Dit zal ik straks weet aanpassen.

deze plant is bij de eerste internode getopt, in het begin van dit verslag Kun je zien waarom... ik zit nu te twijfelen of ik haar zal laten staan of vroegtijdig haar leven te beëindigen... zie de foto's hieronder IMG_5276.JPGIMG_5277.JPG

je kunt zien dat de ene kant van de top niets doet en de andere volop bezig is.

hieronder hoe de rest van de dames gaan.

over 2 weken gaat de klok om, dan zal de volgende post volgen :D 

IMG_5274.JPG

IMG_5275.JPG

Het idee was om de vakantie te gaan overbruggen... maar we gaan het anders doen is vandaag besloten. Ze gaan hard namelijk :D 

Ik zet na deze update de klok om, dus zal het precies in het begin van mijn vakantie uitkomen. Dan zien we wel of we een last minuut kunnen pakken of dat ze laatbloeiers zijn XD

ik heb vandaag de bulb vervangen zodat deze weer vers is. In mijn laatste ronde had ik een tegenvallend resultaat, (950gr, normaal ca 1200). Dit nadat zowel een ervaren kweker, de coffeeshop en de  growshop mij vertelden dat na 3 rondes de lamp efficiëntie verliest. Dus na 5 rondes mag deze wel eens vervangen worden :D 

IMG_5300.JPG

Ik loop nu wel tegen een ongedierte probleem aan, trips... :( hier gaan we roofmeiden voor bestellen om deze op een bio manier uit te moorden :D hieronder een foto waarop de sporen te zien zijn. Zag ze ook lopen...image.jpg

de temperaturen zijn beheersbaar gebleven met het warme weer. 

Max

IMG_5301.JPG

min

IMG_5302.JPG

huidig

IMG_5303.JPG

daarnaast zijn tensiometers geplaatst

IMG_5293.JPG

hieronder wat foto's van de dames in het algemeen.

tot de volgende update :D

IMG_5294.JPG

IMG_5295.JPG

IMG_5296.JPG

IMG_5297.JPG

IMG_5300.JPG

Half september moet gaan lukken.

Ga je er nog een net over gooien, of stokken erbij steken straks ?

Ik las bij Zambeza dat ze ondersteuning aanraden.

Mooie setup, potentie genoeg.

Maarre...Thrips, binnen ?