• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Las palmas

Critical XXL test competitie ronde :)

79 posts in this topic

Mooi verslagje Las Palmas,.. laat het smaken... :) 

Of maak er goede medicijn van ;) 

zeker geen gekke opbrengst hoor... 

Snel soortje, mooie score! 

Goed gedaan m8! :)

Yoooo Plantos 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Zambeza 2 Fast Flowering Outdoor
      By Arnold63
      u
      Ook ik ben door Zambeza Seeds in de gelegenheid gesteld om 2 soorten te testen. Mijn keuze is gevallen op de twee Fast Flowering soorten; Candy Caramelo en White Cheese. Als eerste heb ik de Candy Caramelo gekozen vanwege de beschrijving van de smaak. De tweede opvallende eigenschap was Fast Flowering. Om het duo kompleet te maken koos ik als tweede soort de fast flowering White Cheese. In dit verslag ga ik van beide soorten één plant buiten kweken. Mijn achtertuin op het noorden krijgt weinig direct zonlicht in de lente en de herfst. De korte bloeitijd van resp. 45 en 50 dagen van deze Indica dominante soorten zou ideaal kunnen zijn!   De Genetica.     Na een beetje prutsen krijg ik de buisjes open en selecteer ik van beide het eerste zaadje dat eruit rolt.       Deze keer probeer ik de "nat koffiefilter in plastic zak" methode om de zaden te ontkiemen.       De plantjes zullen na ontkiemen, binnen worden opgekweekt onder 2 x 36W 880K PLL. Het plan is om ze 13/14 mei buiten te planten en door middel van mainlinen en scroggen een egale toppenzee te kweken.     De Outdoor Setup.   Omdat de grond in mijn achtertuin erg vochtig is, heb ik enige jaren geleden twee verhoogde kweekbedden gemaakt. Zo kan het overtollige regenwater weglopen en hebben de planten in een droge periode toegang tot het grondwater.     Na het verwijderen van het onkruid en de plantenresten van vorig jaar heb ik de grond bemest met Beendermeel, Bloedmeel en Magnesium. De Kalk kon ik even niet vinden en toen ben ik de Koemestkorrels vergeten Die voeg ik beiden van de week nog toe.     Onder de steen in het midden van elk kweekbed zit een wormenbuis. Dit idee kwam ik tegen toen ik naar info over wormenbakken op zoek was. Een eenvoudige methode om de wormen in mijn bak te voeren die op hun beurt hun mest door de bak verspreiden. Mijn wormenbuizen zijn vierkante rozenpotten van +/- 20cm hoog. Ik heb de bodem er af gesneden en in de zijkanten gaten van 1,5 cm geboord. De buizen/potten vul ik met alles dat wormen lusten. Bananenschillen, koffieprut, oud brood en ander bio-keukenafval.       De mest heb ik door de bovenlaag gemengd. Van de week nog even de Kalk en de Koemestkorrels toevoegen en dan kunnen in mei de plantjes erin.
          Arnold63
    • 4/20 Aanbieding!
      By ZambezaSeeds
      Goedemorgen allemaal! 
      Ik wil jullie alvast waarschuwen, dat er een grote 4/20 aanbieding voor de deur staat! Nog een paar nachtjes en ik zal de promotie ook hier posten! 

• zambeza powerplant XL autoflower & Little dwarf autoflower zaad test
      By Grow Weed
      een goede dag aan alle. 
      zoals een hoop andere ben ik 1 van de gelukkige die 2 vrij nieuwe soorten van zambeza seeds mag gaan testen ditjaar 

de eerste waar ik al mee begonnen ben is de  https://www.zambeza.nl/84-power-plant-xl-autoflowering.html
      de https://www.zambeza.nl/81-little-dwarf-autoflowering.html  kom zeer binnen kort de 2e bak moet nog ff leeg gemaakt ( zit nu nog tuinaarde in binnen kort ff op een akker lozen 

eerst de pot maar eens voorberijd

ja hoor lastpak 555shoe hem maar.  geen zin de schoen eraf te editen omdat te voorkomen

daarna de pot grotendeels gevuld met

bij het vullen heb ik een grapje uit gehaald.

een 2.5 liter rozen pot ongeveer in het miden zodat ik heel makelijk dit kon doen 
      in het gat heb ik deze aarde gegooid

zodat de verse wortels niet meteen verbranden vande zwaarbemeste batmix maar eerst even kunnen genieten van de light mix alvorens door te groeien inde batmix 

gaatje zaadje. 

beetje light mix er over.  daarna heb ik de tuinslang genommen en het geheel behoorlijk water gegeven. 
      en weg gezet inde kas waar ze grootste deel vande tijd zal blijven 

heb in het verleden problemen gehad met mieren inde pot die via de naden tussen de tegels omhoog kwamen rechtstreeks de pot in, dat hoop ik nu met de 4 klinkers en beetje opgelost te hebben door geen directe zand/aarde verbinding te creëren

update volgd als er meer te zien is  
  • Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   5 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)