• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Scirocco

Wiet Olie Maken Beginner

7 posts in this topic

Heeft iemand het recept voor een beginnende wiet olie maker?

Ik wil ervan high worden, en het zou mooi zijn als dit het slapen ook bevordert.

dit is een vrij easy te volgen handleiding. 

als je er stoned van wil worden zonder het te roken moet je het verhitten tot 120/140 graden 

als je het wel wil roken zou ik je de koude korte berijding aanraden 

1 person likes this

Oei Sciocco,

Ik heb hier wel eens een blogje over geschreven,.. hoe je wietolie kan maken  

Als je wietolie gaat maken hou er dan wel rekening mee dat het een vrij gevaarlijk proces is. Of je het nu met gas (BHO) of met alcohol (AHO) gaat maken beide keren komen er dampen vrij die erg vlambaar zijn en kunnen leiden tot explosies ik adviseer altijd om het buiten te doen. zodat alle dampen weg waaien , draag ook geen wollen trui als je zoiets gaat maken. een vonkje door statische-elektrischiteit kan al voldoende zijn ;) 

Maak het alleen nuchter bent, weet altijd 100% wat je doet, neem voorzorg maatregelen als een blusdeken bij de hand hebben ;) 

Niet om je bang te maken, maar wel om je eigen en je buren te beschermen, er zijn al heel wat schuurtjes en keukens minder mooi geworden door mensen die niet wisten wat ze deden of ff niet oplette ;) dat wil ik de lezers van dit forum graag besparen ;) 

Bedankt voor je reactie.
Ik wist niet eens dat er gevaren aan vast zitten.

Wat fijn dat je mij dit vermeldt.

Op internet heb ik een manier gevonden, die volgens mij ongevaarlijk is om te maken, maar voor de zekerheid hoor ik toch graag jouw mening.

Dit is het filmpje:

https://www.stichtingmediwiet.nl/info/youtube-instructie-videos/

Het allereerste filmpje waar die man 2 gram wiet gebruikt, en het op de verwarming zet.

Hoi Scirocco,

Als je Ether gebruikt kun je die heel veilig verdampen door je pannetje met ether in een bak met heet water te zetten. Ether begint nl al te koken/verdampen bij 34,6°C. 

Door af en toe wat nieuw heet water toe te voegen uit een waterkoker verdampt het heel snel en kan er niks ontploffen. Het beste kun je dit buiten doen want het blijft natuurlijk wel oppassen. Het kleinste vonkje of vuurtje kan zeker een ontploffing veroorzaken.

Succes!

Met olijfolie is het idd minder gevaarlijk ook is de werking wel ook minder ... 😉

ether moet je mee oppassen. als je een verkeerde ether gebruikt kan het een net zo explosief mengsel voortbrengen als butaan. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ether_(scheikunde)

Eigenschappen en reactiviteit[bewerken]

Ethers zijn zeer stabiel en het zijn zwak polaire oplosmiddelen die in de organische chemie veel worden toegepast. De laagmoleculaire ethers die hiervoor worden gebruikt zijn vaak erg vluchtig en brandbaar. Bovendien kunnen ethers blootgesteld aan de zuurstof van de lucht geleidelijk organische peroxiden vormen. Deze verbindingen zijn zeer reactief (soms zelfs explosief).