• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Tune

Tabaksgigant lonkt naar nieuwe markt: medische wiet

5 posts in this topic

De Britse tabaksgigant Imperial Brands, tot voor kort nog Imperial Tobacco geheten, heeft een expert op het vlak van medicinale marihuana ingelijfd. Dit kadert in de inspanningen van de tabaksproducent om nieuwe markten aan te boren.

Bron : http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/3182754/2017/06/14/Tabaksgigant-lonkt-naar-nieuwe-markt-medische-wiet.dhtml

Of dit een goede evolutie is???

Wie anders kan op grote schaal fatsoenlijk rookwaar maken (kant en klaar) anders dan de sigaretten boer ?
Het wantrouwen tegenover grote bedrijven begrijp ik, maar ze hebben ervaring met rookwaar en aangezien het roken afneemt en het blowen toeneemt is het een no brainer voor de tabak boer om wiet te gaan verwerken nu het op steeds meer plekken legaal wordt.
Dat medische zou ik met een korrel zout nemen, net zo medisch als Listerine, originele coca cola en yakult.

ik wil wel weten welke expert ze hbben ingehuurd. als dat een nederlandse expert betreft kan je ervan uit gaan dat die sigaret dingen met gammastralen bestraald zijn. 
als het een israeliche epert betreft heb ik er wel vertrouwen in.... die doen niet aan die bestraal gekigheid voor zover ik heb begrepen 

1 person likes this

Zal mooi worden als je ziet welke rotzooi ze van sigaretten gemaakt hebben. en hoe ze liegen en manipuleren.  o ja ik hou niet zo van grote bedrijven 

2 people like this