• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
techtox

DIY COB vraagjes

2 posts in this topic

Hallo!

Ik heb wat opgezocht over DIY COB setups en had toch nog een paar vraagjes. Ik keek naar de Cree CXB3070-0000-000N0HAD30G en wou er zo'n 4 in serie gebruiken @ 1.4A.

Nu vraag ik me af welke driver ik hiervoor moet gebruiken? Is deze goed: ELG-200-C1400A-3Y? Dan draaien de COB's op 50W en heb ik in totaal 200W. 

Ik ga hiervoor CPU koelers aankopen, die koelen CPU's dat 75 watt verbruiken, is wel goed veronderstel ik? Ook als het warmer is?

Dit is voor een ruimte van 80cm breed, 55cm diep en 85cm hoog. De breedte ga ik niet volledig benutten, ik ga er 2 planten in kweken. Is dit genoeg voor deze ruimte? En hoe dicht kan ik de COB's tegen de toppen brengen? Want ik vrees dat men 85cm niet hoog genoeg is. Ik kan dit wel hoger maken.

Bedankt voor de hulp :-D

Die 200W driver past inderdaad bij 4 van die COBs op 1400mA. Dan verbruiken ze net iets minder dan 50W.

Let er bij die koelers vooral op dat je op de onderkant voldoende ruimte hebt voor de COB houders. 

1 person likes this