• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Er is er een jarig hoera

8 posts in this topic

Wietforum.eu een jaar oud.

Een jaar waarin veel in is gebeurd. een leuk maar druk jaar, en een leerzaam jaar.

Bijna vanaf het begin hadden we al een leuke en goede samenwerking met Leplantage.nl ze kwamen met het idee om een testhoek te maken. en daar producten te testen. dit hebben direct gerealiseerd. Ook Devilsharvest Amsterdam , Kera seeds, en Advenced Nutrients waren er vrij in het begin al bij het forum betrokken. Ze steunden het forum door mee te doen met acties en door de banner gelden konden we het forum de benodigde upgrades geven.

De belangrijkste upgrade nieuwe software zal al een tijd moeten draaien, echter heeft Databaas (de hoofd it-er van het forum) een drukke baan, en ook nog eens een druk sociaal bestaan. (heel rare voor een it-er). Ook schijnen er wat technische probleempjes te zijn kwa oude database in nieuwe software te krijgen. Maar voor deze bit en byte verslindende monster kan dit nooit een onoplosbaar probleem zijn.

De internationale hoek, het is nog niet van de grond. en er lijkt ook niet veel aan te gebeuren. Maar schijn bedriegt, op de achter grond is Psy Chucky erg actief bezig de beste topics om te zetten naar het begrijpelijk engels, we willen niet dat door google translate de informatie onduidelijk word of verkeerd word begrepen.

Wel moeten we bedenken dat al het werk nu nog voor niks word gedaan. Zowel door Databaas, en de mod's als Blowsmurf en Psy Chucky. hun wil ik dan ook erg bedanken voor alle vrijwilligerswerk wat ze voor het forum doen en hebben gedaan.

Blowsmurf bedankt voor het uitpluizen van de php scrips, en het plaatsen van de banners op juiste plaats op het forum. en Psy Chucky thnx voor het oogje in zeil houden als ik weer eens druk ergens anders mee bezig ben. en je vertaal werk. incl mijn knullige mails om zetten naar het engels.

Maar vooral ook natuurlijk alle leden bedankt voor het actief mee doen. het posten van informatie en het mee denken over het forum. de kweek verslagen en de leuke foto's we zijn er blij mee. zonder jullie hadden we nooit de 6000 bezoekers gehaald. en zowel dan hadden ze verdomd weinig te lezen. Thnx jongens en meisjes. echt het 1e jaar was een super jaar....

Dan vergeet ik nog helemaal te vermelden wat de afgelopen weken is gebeurd,. we zijn nog geen jaar oud en we hebben Dutch-Passion als hoofdsponsor. een gerenommeerd bedrijf, met veel goede informatie bronnen. en dan dat we Greensell.nl die onze webshop service doet.

Heeee leuk joh alweer een jaartje ookal ben ik pas net begonnen op het forum.

hoop dat er nog veel jaren bij komen ga zo veder!

groetjes mediwiet

daar kweken we er nog eentje op kareltjjuhhhh :P