• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

JaJa, een nieuwe fotowedstrijd

73 posts in this topic

Beste blink.gif kijkers? forumlezers en foto snuffelaars?

De fotowedstrijd is terug, nu al? JaJa nu al. laugh.gif

Doordat Coffeeshopnieuws.nl erg betrokken was bij de vorige wedstrijd hebben we deze wedstrijd gestopt. Ook omdat de hoofdprijs afkomstig was van hun hoofdsponsor.

Nadat ik vele vragen en reactie had gehad, ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe sponsor voor deze toch wel erg leuke wedstrijd. En bij JaJa Magazien hadden we direct een luisterend oor.

jaja.gif

JaJa stelt voor de winnaar een doos van hun vloei ter beschikking naar keuze.

JaJa vloei laugh.gif

Onze hoofdsponsor Dutch Passion stelt voor de winnaar een waardebon van 100 euro ter beschikking voor hun website. Zo kan je zelf je soort zaadjes kiezen, De keuze is gigantisch op hun site, dus succes vast met uitzoeken Dutch Passion collectie .

De opzet van de wedstrijd is gewijzigd, Er is nu elke 3 maand een nieuwe thema. De eerste thema is dus voor de maanden Mei, Juni en Juli, zal zijn Photoshop en Cannabis. Op 31 juli 2013 stopt de thema, en kan er niet meer worden mee gedaan. Thema voor Augusters, September en Oktober zal zijn Cannabis en buitenleven, ik denk dat dit toch wel een erg leuk thema kan zijn als men er creatief mee omgaat.

Voor thuiskwekers van Dutch Passion variëteiten is er ook een fotowedstrijd op Dutch Passion fotowedstrijd deze wedstrijd staat los van de wedstrijd op weedforum.eu, het is toegestaan om aan beide wedstrijden mee te doen met dezelfde foto.

Fotokwaliteit:

We stellen weinig eisen aan de technische kwaliteit van de foto, zolang je 'object' maar scherp in beeld is en de foto minimaal 1024 pixels breed is.

Tegenwoordig zijn de meeste GSM's wel geschikt om supermooie plaatjes mee te schieten, Dus leef je uit.

Photoshopen, Als het niet in de thema vermeld is. leef je uit. De voorkeur gaat bij ons wel naar niet geshopt foto's maar maak je er echt iets leuks van. Ik wil hier niet te moeilijk over doen. het gaat om de fun, en de gein, met als achterliggende gedachte een betere acceptatie van cannabis.

Doe mee en win het leuke prijzenpakket.

Basisregels:

- Om mee te kunnen doen en je fotos te kunnen plaatsen moet je je aanmelden / registreren op weedforum.eu.

- De fotowedstrijd zal elke 3 maand op de 1e van de volgende maand beginnen.

- Winnaars van de voorgaande themamaand worden uiterlijk voor de 7e van de opvolgende maand bekend gemaakt op weedforum.eu in de thema topic zelf

- Alle fotos van een thema moeten voor de laatste dag van de maand 24.00u gepost zijn in het aangewezen forumtopic op Weedforum.eu

- De winnaars worden bepaald door de webmasters van Weedforum.eu plus hun sponsors eventueel na vermelding aangevuld door derden.

- Over de uitslagen van de drie maandelijkse wedstrijd wordt achteraf niet gediscussieerd.

- Minimale deelname leeftijd 18 jaar in de maand dat een fotowedstrijd begint.

- Per thema kan per deelnemer met maximaal 5 fotos worden deelgenomen.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen kopien zijn van anderen of andere media. Alle fotos die je instuurt worden eigendom van Weedforum.eu en kunnen ter decoratie van de sites of bij artikelen worden gebruikt.

Privacy:

Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als priveinformatie behandelen.

Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.

Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.

wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.

Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.

Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker

Goed nieuws dus, alvast succes deelnemers ! :)

Leuk om te horen dat de fotowedstrijden blijven bestaan, met het idee zelf was er namelijk niks mis...

geen foto shop hero

:(

zal het anders zeggen heb niet eens photo shop

dat zijn 3 maand dat ik ga moeten passen

ach ja dood ga ik er niet van alvast

Hoiii leuk een fotowedstrijd ik heb alleen een vraagje moet het een foto zijn van dit jaar of mag k ook een foto gebruiken van mijn plantjes van vorigjaar?

greeetz

3 maand per thema is te lang !!!

dat gaat niet echt amino brengen aangezien je 3maand het zelfde gaat tegen komen of de zelfde winnaar .

Ik moet ook wel zeggen dat 3 maanden lang is, ik zou persoonlijk voor 2 maanden kiezen maar die keuze ligt uiteraard bij jullie en de sponsors.

Grtz

dat is leuk, kunnen we weer allemaal met het kodakje spelen :)

photoshop.... ook ni echt mijn ding

Tja is het te lang? :unsure:

Nou we zien het eerst even aan. dacht geef de mensen wat extra tijd om creatief te doen. :lol:

En om de 3 maanden is het ook mooi elke keer een andere seizoen.

Misschien dat mensen daar inspiratie uithalen.

En ook voor me zelf, dan heb ik even de tijd om voor jullie leuke thema bedenken, (geloof me dat is ook niet altijd even simpel. :lol: )

Mediwiet, van mij mag het wel een oudere foto zijn, als ie maar door je zelf is gemaakt. en natuurlijk mag niet eerder op het internet gepubliceerd te zijn. (dit omdat andere sites ook rechten hangen aan de foto's die bij hun op de site worden geplaatst)

En John als je denkt in het begin al een super winnaar te zien, kan je dit ook zien als een uitdaging om het beter te proberen te doen. :D

Ags, Wat ik al eerder had aangegeven we kijken even de kat uit de boom. we gaan eerst kijken wat deze thema gaat brengen.

Sensi Life,. Photoshopen hoeft nog niet eens,.. wat ik al aangaf, met Paint kan je ook leuke dingen doen.

Maak er gewoon wat leuks van deze maand,.. B)

dus gwn cannabis eigenlijk

tja ik zou bijna een foto uit mijn dutch passion topic halen hehehehe als het een plant mocht zijn .

ik bijt de spits maar af :)/>/>

topje o.g kush bewerkt

post-627-0-54613700-1368357842_thumb.jpg

post-627-0-41950500-1368358677_thumb.jpg

post-627-0-85434600-1368359955_thumb.jpg

misschien is het leuk als we ook de originele te zien krijgen .... niet?

Zijn toch al wat deelnames, :lol:

Leuk dat je toch je best doet John,. ik vind het nog aardig gelukt ook :o

Maar laat het je niet weer houden om nog een poging te wagen, je kan nog wat extra aan je kunsten werken :rolleyes: .

Maar hey dat is makkelijk lullen voor iemand die toch niet mee mag doen :P

Gr Karel..

ik vind het ook geinig goed gelukt eerlijk gezegd .

na 5 jaar al geen spuitbus meer vast gehad te hebben is paint toch ook geen lachertje .

maar het lukte nog redelijk alhoewel ik met echte verf in spuitbussen toch net iets beter ben :D/>/>

:rolleyes:/>

ach mee doen is belangrijker dan andermans idee bite

maar beter als dit gaan het van mijn kant uit niet kommen lol

foto nr 2 van mij

post-4-0-16947500-1368626851_thumb.jpg

:rolleyes:

nou jah heb geen ander programma met photoshop op kan ik nie werken en dat zijn 3 foto's

foto nr 3 van moi

hehehehehehe kreeg ineens eens zot idee

dacht laten we even gek doen .

post-4-0-91379300-1369054383_thumb.jpg