• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
tully

koopadvies vaporizer gevraagd

10 posts in this topic

Op dit moment gebruik ik een Fenix vaporizer, werkt goed alleen het probleem voor mij is dat hij te scherp/heet is. Ik heb astma en ben zeer gevoelig voor irritaties dus zoek ik iets wat een zachte en koele damp geeft, als het even kan een draagbare maar ik geloof dat dat er niet inzit als ik de verschillende reviews lees. Een water gekoelde of een die met ballonnen werkt lijkt mij de beste optie maar voordat ik zo'n €350,- neerleg wil ik wel zeker weten dat ik hem ook kan gebruiken. Dus als iemand zijn/haar ervaringen wil delen over de mogelijkheden lees ik dat graag.

Edited by Tune
PM gestuurd om even voorstellen

heb erg veel draagbare geprobeerd(alle grote merken)

IMO zijn de beste vaporizers de crafty en mighty in portable versie

van de desktop units heb ik eigenlijk alleen de vulcano en de plenty gebruikt waarvan ik beide erg goed vond

de plenty is een desktop unit en ziet eruit als een black en decker boormachine maar doet wat hij moet doen en stukken goedkoper dan een vulcano of een portable vaporizer

De vulcano heb ik nooit geprobeerd, die hand dingetjes zijn leuk maar werken niet goed genoeg (naar mijn mening). Op spannabis stond er een nederlands tentje die glazen vaporizers verkocht, een heel apparaat met water filter en electrisch hittespiraal. Die heb ik dus geproefd en dat smaakte echt goed en totaal niet scherp aan de keel. Die waren wel tegen de 400 euro. Kan alleen niet meer op de naam komen, stonden wel paar oude mannen achter die knetterstoned waren lol, Ze verkopen voornamelijk aan medische gebruikers. Ik heb nog een kaartje van die man, die zal ik morgen eens opzoeken want met google kan ik niks vinden van hun (als ik het zou zien herken ik t wel)...

Lijkt er wel op maar hun webshop doet t niet echt dus weet niet zeker of dat het is....

18 hours ago, Stoney said:

die hand dingetjes zijn leuk maar werken niet goed genoeg (naar mijn mening).

heb je welleens een mighty of crafty geprobeerd?

alle andere werken naar mij mening namelijk ook niet goed.

maar als je m niet hoeft mee te nemen zou ik sowieso voor een desktop unit gaan.

hier heb ik de

arizer solo: zeer tevreden van perfect voor thuis gebruik mobiel/goeie batterij en doet zen werking goed.  vanaf 2 personen wel iets te klein

volcano: meer wiet bowl beter instelbaar nadeel vin ik het roken van plastiek zak zeker tijdens een film ofzo ..

groeten

Ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat het de Arizer extreme Q wordt. Hij werkt met een whip, met een balloon en je kan er ook nog eens een waterpijp op aansluiten en dat voor de helft van de prijs, kan je mooi uitproberen wat het beste werkt. Op www.vapospy.de zijn hele goede prijzen te vinden, kan ook op .nl en .co.uk

Blijf voorlopig de Fenix gebruiken, met het buisje van de Bullet als mondstuk en dan niet zulke lange halen nemen gaat het ietsjes beter.

Die ik had geprobeerd was inderdaad van www.de-verdamper.nl maar die webshop werkt niet echt...

Kan alleen maar zeggen dat als ik er 1 haal het er een van hun wordt :)

Dat is zeker een leuk model die lekker dampt. Vergt wel een andere techniek om een goede damphijs te nemen, maar de damp wordt goed afgekoeld door de lengte van de slang. 

Ik ben tevreden over deze tafeldampert 🌬👍