• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
homegrown

Homegrown's nieuwe hok 6 autoflower 400 w hps + zoektocht extra licht

53 posts in this topic

thanks voor de info @karel kweker

de mijne is wel de goedkoopste die ik tegen kwam dus ik weet niet hoe goed die werken :P
Moet me eigenlijk nog wat opzoekwerk doen over die ph waardes, ik deed vroeger altijd regenwater met kraantjeswater gemengd, maar heb nu geen regenwater meer ter beschikking dus denk dat het water wel wat aangepast moet worden 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Beginner kweken autoflower
      By Beginner123
      Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier en ben een beginner met het kweken van mijn eigen (medicinale) wiet.
      Ik heb autoflower zaadjes gekocht en die komen hopelijk vandaag binnen, nu moet ik die wel eerst nog ontkiemen maar mijn vraag is wat voor potgrond zou ik nemen? en wanneer moet ik hem water geven?

Met vriendelijke groet,
      Beginner123
    • Mijn allereerste kweek
      By Robijn
      Hallo, hallo allemaal! 
      Ben al lange tijd een cannabisfan, en laatst dacht ik: waarom niet? Ik kweek gewoon mijn eigen wiet! 
      En hier ben ik dan nu, met mijn allereerste kweekje. Ik vond het een leuk idee om dat eens mooi bij te houden in een verslag. Hopelijk kan ik hierdoor ook nog wat goede tips meepakken, ze zijn altijd welkom. 

De eerste zaadjes die ik kocht waren Royal dwarfs, want die stonden erom bekend makkelijk te kweken te zijn. 
      Hierbij kreeg ik 3 gratis zaadjes, 2 Northern lights auto's en een Automazar. 

Het begin verliep echter niet zo soepel als gehoopt. Om te ontkiemen had ik de natte-papiermethode gebruikt. Er ontkiemden er 4 van de 6! Dolblij dat ik was zette ik ze in 20 liter potjes met wat folie eroverheen. Ik was te ongeduldig, graafde de zaadjes na twee dagen op en zorgde er uiteindelijk met mijn domheid voor dat er maar 1 zaadje, de Northern Lights, boven de grond kwam. 

Ik heb nieuwe zaadjes, de blue power van vision seeds, gekocht en ben die nu aan het ontkiemen in turfpotjes in een propagatorboxje, met de hoop dat dit beter werkt. 

Terug naar de Northern Lights. Ze is sinds 30-05 boven de grond gekomen en groeit geweldig!

Ze staat elke dag lekker in het zonnetje, het weer zit goed mee. Ik geef haar nu gewoon water dat afgezuurd is naar pH 6.3. Geen voeding. Vooralsnog gaat alles naar mijn inzien zeer goed met haar en ik hoop dat dat ook zo zal blijven.
      Ben benieuwd of jullie nog enige tips hebben, ook voor in de toekomst! 

• Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   7 Members, 1 Anonymous, 58 Guests (See full list)