• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
jengen

ik draai mijn joint binnenste buiten

3 posts in this topic

ik draai hem altijd binnenste buiten en altijd puur

ik rook geen shag dus vandaar gewoon puur maar tuurlijk deel ik even hoe ik mijn joint draai

:)

IMG_20170926_195611.jpgIMG_20170926_200014.jpgIMG_20170926_200737.jpgIMG_20170926_200658.jpg

binnenste buiten   voor de mensen die het niet kennen je hebt zeg maar een rondte vloei en de plakrand

de rest van de vloei schuur je af :)

greets jengen

4 people like this

Hoe zorg je dat er geen scharnier bij de tip komt, bij het aantikken kreukt ie soms net boven de tip ? Vind het idee leuk maar heb er niet zo'n succes mee.

Op de normale manier nooit last van.

Tips, tricks ?

De rand aflebberen en het overige deel in de fik steken als je t scheuren eng vind btw.

13 minutes ago, Rabarbarbaar said:

Hoe zorg je dat er geen scharnier bij de tip komt, bij het aantikken kreukt ie soms net boven de tip ? Vind het idee leuk maar heb er niet zo'n succes mee.

Op de normale manier nooit last van.

Tips, tricks ?

De rand aflebberen en het overige deel in de fik steken als je t scheuren eng vind btw.

branden kan ook maar scheuren gaat beter als je gaat scheuren dan moet je even je joint goed laten drogen 3 min ongveer dat de vloei echt droog is

en dan pas scheuren over de plank rand je zult zien hoe gemakelijk dat gaat

wat ik altijd doe met draaien eerst zorgen dat het gelijk goed rond is en mag best wat strek zitten op het eind

ik heb het soms ook wel eens dat hij iets te los zit dan er niet genoeg wiet of shag zit ik draai altijd een paar keer

goed rond zodat ik weet nu ga ik hem draaien druk de filter nog een keer aan en dan draai ik hem

wat je kan doen als die iets te los zit druk je de filter terug meestal werk dat perfect

je ziet dan weer een stukje vloei uit steken

:)

greets jengen

1 person likes this