• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Gino

Eerste DWC met Scrog van autoflower!✌

9 posts in this topic

Autoflowers kan je niet scroggen zeggen ze? ONZIN!!

20171009_192552.jpg

1 person likes this

mooi werk, maar waarom heb je hier voor autoflower gekozen ten opzichte van een reguliere plant? 

Zorgt dit niet gewoon voor meer stroomgebruik?

gtrz Homegrown

1 person likes this

Autoflower valt niet te scroggen is niet altijd onzin geweest LOL, 

Het ligt er echt heel erg aan welke generatie autoflower je hebt, de laatste generaties hebben wat meer ingebouwde groeitijd en worden ook stuk groter als bijvoorbeeld de 1e generatie. Sommige dingen veranderen in de loop van der tijd omdat er gewoon mee door is ontwikkeld.

Mooie plantje voor de rest, en een hele bekende bak :) 

1 person likes this

Over het algemeen valt er ook niet mee te scroggen met een AF. Dus om nou heel hard te roepen dat het wel kan, is overdreven. want vaak is het zo dat wanneer je net je eerste bindingen hebt gedaan de boel al in de bloei schiet. Als je weet dat je een AF hebt die pas laat gaat bloeien, dan kan het wellicht de moeite waard zijn. 

1 person likes this

Dr gaat nu wel iets mis...teveel voeding is eigenlijk mijn eerste gedachte..???

Screenshot_20171022-160000.png

Lijkt idd sterk op overvoeding... heb je een fertometer?

Planten nemen op het einde steeds minder voeding tot zich. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• Guerilla Contest 2016: Noorderdauw's Guerillakweekje(s) 2016
      By noorderdauw
      Welkom bij mijn guerillaverslagje(s) voor 2016,

wat vroeger dan gepland. De plantjes waren initieel voor het balkon bestemd maar ik heb besloten ze op guerilla te zetten. 

Ik hoop door de hele zomer enkele autoflowers te kunnen oogsten zodat ik niet naar de shop hoef de rest van het jaar (ik rook niet superveel). Ik ben bezig met een autoflower versie van het soortje Mazar van Dutchpassion, omdat ik opzoek ben naar een zoet Skunky lichtgroen buitenwietje. Misschien kies ik later nog een ander soortje uit maar ik heb nu eerst;

4x AutoMazar Feminized

1x Automazar Feminized is ontkiemd 1 maart, vervolgens voorgegroeid onder een 150W T-neon lampje. 

3x AutoMazar Feminized zijn ontkiemd 10 maart, ook voorgegroeid onder een 150W T-neon lampje.

Het middelste plantje heeft twee grappig vergroeide bladeren.

Het linkerplantje heeft gelige vlekken op het oude blad, nog uitzoeken wat dat is.

27 maart, plantjes op een guerillaplek gezet, overgepot in 3x18 liter en 1x12 liter pot, een erg natte omgeving momenteel vandaar de potten. 

Wat een avontuur dat banjeren (met grond, potten en plantjes) door moerassen, sloten en bossen voor een hopelijk goede plek. Natte poten en hachelijke situaties gegarandeerd, niet erg uitnodigend en moeilijk bereikbaar', wie daar heen loopt is niet goed bij zijn hoofd. 

Dus ik hoop dat het allemaal goed gaat qua niet ondekt worden en dat het een plekje voor langere tijd kan zijn. 

Kweeklevel:     Beginner/starter
      Zon:                 zonsopkomst tot ongeveer 14:00 s'middags.
      Potten:            3x18 liter en 1x 12 liter vierkant. 
      Grondmix:       Atami Bio 50 liter - universele potgrond Welkoop - Kopje kippenmest korrels - wormen.
      Anti-slak:         Wat vermorzelde eierschalen en slakkenkorrels (pokon, hoop dat het niet té schadelijk is voor zowel omgeving als wietplant) rondom .
      Voeding:          Zie ik later nog, ik hoop dat ze het eerst hier eerst op redden.
      Water geven:  Zie ik later nog, water aanwezig.      
      Ontkiemd:       1/10 maart 2016, eerst tussen keukenpapier en borden daarna in 1.5 liter potjes met universele potgrond Welkoop.
      Op guerilla:     27 maart 2016.

Ze hebben meteen een vuurproef moeten doorstaan, er stond erg veel wind vandaag en vannacht, kleine hagelhoosjes afgelopen weekend.
      Ik hoop dat het snel wat groener wordt buiten.

Tips welkom, later een update.

de groetjes,

Noorderdauw

• Noorderdauw's buitenkweekje(s) 2016
      By noorderdauw
      Hallo rokers en growers!

Voorgesteld heb ik mij al dus op een gegeven moment wordt het tijd mijn aanstaande kweek te rapporten d.m.v. dit verslag, En un momento dado zal ik maar zeggen want soms denk ik wel eens, Johan Cruijff rookte vast niet alleen shaggies. Dit momento is vandaag, 22 februari, gekomen.

Actief postende forumleden en ander gespuis als pottekijkers die wellicht hopen op een grote wietbomenkweek kunnen beter niet verder lezen, want die zullen zichzelf teleurstellen. Het doel is leuke Bonsaibomen te kweken, maar dan met de Marijuana planten uiteraard. Een dakterras met zwembad, jacuzzi en halfnaakte dames boven op mijn penthouse die wel geschikt zou zijn voor een grote wietbomenkweek zit er in mijn huidige levensfase helaas nog niet in, al denk ik dat ik daar dan ook te conservatief voor zal zijn. Ik ben niet een geweldige Hollywood fan. Mijn motto qua kweken zal dit jaar dan ook zijn ''less is more'' of ''minder is meer''.

Misschien ben ik onbewust wel heel erg lui qua kweken want ik heb het gelukkig druk genoeg met mijn werk, vrienden, vrouwtje, vakanties, de kroeg en andere hobby's zoals ''katten vermist posters sparen'',''wildplassen'' en ''koffie drinken'', heel veel koffie, extra sterk .   

Voordat ik helemaal ''Kluun'' of ''Brusselmans'' (mocht ik willen, hallo Herman Frans Martha) op jullie ga, zal ik even toelichten welke soort ik met fluwelen handschoenen op het balkon ga pleuren. Ik heb gekozen voor de vrij saaie, niet heel erg exotische soort AutoMazar van Dutch Passion. Ten eerste omdat het kan, en ten tweede omdat het heerlijke zaad in de aanbieding te koop is momenteel, 2 halen 1 betalen. Ik vind het zaad nog steeds te duur, maar heb mezelf vandaag eens laten gaan met de gedachte dat 1 kilo hennepzaad, die tegenwoordig bij de Jumbo wordt versleten onder de noemer ''raw food'', ook al snel een 20 euro kost, wie koopt dat spul nou behalve vogelhouders? Mensen die ''katten vermist posters sparen'' in elk geval niet.

6x AutoMazar op een balkon op het oosten dus, waarbij in de ochtendgloren de zonnestralen de plantjes veel goed moeten gaan doen, om vervolgens in de middag weer lekker depressief te worden dus, maar ik hou ik er zelf ook niet van de hele dag op het strand te liggen bakken denk ik maar, vooruit, ik zal drogredenen vanaf nu proberen te mijden voor de sarcastische mensen onder ons. 

Wat voor voedingsbedje ze krijgen is mij nog niet helemaal duidelijk, maar dit zal iets zijn in de trant van een paar zakken light- of heavy mix in combinatie met wat cocos van de action, je wil ze natuurlijk wel het beste meegeven .

Bij deze mijn start van het ''AutoMazar op Noorderdauw's balkon ''in the summer of 2016''!'' verslag, ik hoop jullie zo gauw het kwik naar mijn eigen Piet Paulusma verwachting niet meer onder de 15 graden Celcius zal gaan zakken te kunnen verblijden met een foto van ''de set-up'' van bloempotjes met aarde met hierin de zaadjes op mijn schattig balkonnetje! 
  • Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   6 Members, 1 Anonymous, 64 Guests (See full list)