• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Romsel

Romsel zegt hallo

18 posts in this topic

Beste leden,

Mijn naam is Romsel, 30 jaar oud en ik vind wietplanten enorm interessant. Na veel lezen sta ik op het punt een kledingkast om te bouwen tot kweekkast. LBH is 94x48x165. Het doel is puur hobbymatig, vroeger veel geblowd maar dat trek ik nu niet meer.

Afgelopen zomer wat buitenwiet gekweekt, echt geweldig om te doen. Mijn indoor avontuur gaat in het nieuwe jaar beginnen. Tot die tijd ga ik hier wat advies inwinnen en beginnen met bouwen!

Vriendelijke groeten, Romsel.

8 minutes ago, Outdoor Rebel said:

Succes man!

Ben zelf hier ook nog niet zo lang actief, maar al genoeg geleerd :)

Thanks. Ik heb me de laatste weken suf gelezen her en der. Inmiddels de basics wel in de gaten gekregen. Nu vooral heel veel zin om langzaam maar zeker mijn kweekkast te gaan bouwen. 

Komt best goed!

Ik heb vorig jaar een Bonanza kweekkast van 0,35m2 gekocht omdat ik geen zin had om er een zelf te maken....:ph34r:

Maar goed, dat kost wel een berg duiten meer en zo degelijk zijn de kasten niet, vind ik!

1 person likes this

@Outdoor Rebel Zo'n kastje ziet er wel mooi uit, vooral erg praktisch. 
Uiteindelijk ben ik misschien minstens zo veel geld kwijt, maar het bouwen is voor mij persoonlijk dan ook nog best een uitdaging.

Ben niet zo heel handig haha.   

1 person likes this

Heyy Romsel,

In eerste instantie welkom op weedforum. 

Tof dat je erop staat om je kweekkastje zelf te bouwen ondanks het feit dat je zelf aangeeft niet de handigste te zijn. Open lekker een topic zodat we de bouw van je kast op de voet kunnen volgen ?

In elk geval veel succes met de bouw van je kast en de kweekjes die erin gaan volgen.

Groetjes 

Test@ment 

2 people like this

Orzel zegt Hallo trg :P

Welkom op t forum.

2 people like this

Welkom op WF!

Succes met t bouwen....geloof me; je vindt m nooit "af".....lol, maar het is schitterend om mee bezig te zijn. 

Goodluck

GRTZ KAYA

2 people like this

Welkom op het forum. Klussers zien we graag.

2 people like this

Hoi Romsel welkom op het forum..

Tof dat je ook bouwverslagje gaat maken. Misschien heb je ook iets aan de bouwverslagen die er al staan.

Nou maak er iets moois van hier 

1 person likes this