• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

82 posts in this topic

Dat ziet er al iets beter uit :) 

Laat je ze in deze potjes staan? of ga je ze nog weer over zetten naar grotere potten?

Ik zie dat je lamp nog verticaal hangt, je zou hem eigenlijk beter horizontaal kunnen hangen zodat er meer licht naar onderen straalt nu, straalt het eigenlijk meer naar de zijkanten ;) 

Bedabkt voor de tip. Alleen wat ik al eerder aangaf hoe ga ik hem horizontaal hangen? Adjust a wings zijn te groot ik heb maar 40cm he :( das eerste wat ik ga veranderen met de tijd. Een grotere tent. 

Ik laat ze in deze potjes staan ja. 2 van 3 liter waar ik me op focus en heb er nog eentje staan die gaat in ne andere hokje die ik gebouwd heb.

Krijg morgen 5x 50cm led koud wit binnen ga ik ze monteren dat ik een mooi plekje heb om ze voor te laten gruuien :P

Mvg 

Xatci

20171025_170810.jpg

1 person likes this

Nou je gaat naar de winkel koopt daar een grot blik (bier) en die maak je leeg,.. je knipt hem over de langte open ... dan buig je hem verder open,.. (bodem en deksel voor deel los knippen wel laten zitten voor de stevigheid) .... dan kan je daar je lamp in maken heb je direct een zelf gemaakte reflector :D 

1 person likes this

Handig dankjewel :D even een update zie foto.

Ook een vraag. Kan ik die linkse al toppen? 

En kan ik gwn de plagron grow gaan gebruiken? Want gebruik nu die hypro maar heb nie voor nix die plagrom gehaald natuurlijk. Ze doen het goed :D greetz 

En zat eraan te denken toppen betekend dat ze de breedte ingaan. Niet toppen worden ze te lang..

Hoe kan ik echt van die stronktop plant creeren?:)

20171025_170810.jpg

20171026_151337.jpg

IMG-20171026-WA0000.jpeg

stronktoppen ja, oftewel dikke kletsers, ik heb maar 40x40cm ruimte dus zie daar maar is bossen in te kweken en nog overal bij te komen.

xD

Admin, about Die reflector knutselen  wat je me vertelde het is een e40 fitting en aangesloten op secret jardin lamp koord. Maar als ik een reflector maak kan ik m dan nog verticaal laten hangen? En zo niet. Hoe ga ik m m dan horizontaal hangen? Alvast bedabkt. Wat foto's

20171027_144705.jpg

20171027_144716.jpg

20171027_144724.jpg

20171027_144733.jpg

20171027_144747.jpg

On 10/26/2017 at 15:17, karel kweker said:

Nou je gaat naar de winkel koopt daar een grot blik (bier) en die maak je leeg,.. je knipt hem over de langte open ... dan buig je hem verder open,.. (bodem en deksel voor deel los knippen wel laten zitten voor de stevigheid) .... dan kan je daar je lamp in maken heb je direct een zelf gemaakte reflector :D 

ik heb wat in elkaar weten te knutselen.

Alleen nog steeds mn vraag,

Hoe hang ik m horizontaal?

Ik heb zo'n koord van secret jardin dus daarom hangt hij verticaal. 

Kiek mun reflector :D

Alvast bedankt20171028_141313.jpg

Met twee ophangpunten?

2 people like this

Ja goh maar moet ik er een gat in maken??

Ik bedoel kijk wat ikcheb waar de lamp aanhangt. Hoe ga ik met die kabel de lamp daarin hangen? Moet ik gewoon de fitting zien te montere in de kap? Dan snap ik t wel. Alleen kan ik dat beter doen wanneer ze 12 12 krijgen? Want kan niet in de licht tijd de lamp ff weg halen. Nu van 6 tot 12 savonds aan dus net van die tijden dat ik niet fd uur langer opblijf of uur vroeger opsta om dat te bouwen haha.

Btw heb ze gister allebei getopt :)

20171029_182954.jpg

Gaat goeed :D denk dak die in de kleinste pot ga bloeien in me micro kastje

Toppen is goed gegaan.

20171030_140624.jpg

Kap binnen alles gaat goed alleen vraagje de lamp raakt nnnnet de kap nu heb ik een extra thermometer op de kap gezet om de temp in de gaten te houden. Aangezien de lamp maar 28c max word geeft dit denk ik toch geen problemen? Zie foto :)

Gr xatci

20171104_123437.jpg

20171104_123429.jpg

20171104_123433.jpg

Nee dat mag geen probleem worden met die temperatuur... maar je lamp mag er echt heel dicht op cm of 5 er af zou ik doen .. met wat ventilatie 

Oke ga ik voor zorgen. Ben wel blij dat ik die kap gehaald heb hoop dat de plantjes er ook van genieten. Alleen ze beginnen al iets te ruiken en heb gemerkt dat ik zo'n buisafzuiger een pleuris herrie vind maken. Voor zo'n tentje. Kan je net zo goed een kamer vol zetten maar dat gaat me net te ver :P

Gr xatci

20171022_190831.jpg

20171104_123437.jpg

1 person likes this

T gaat lekkaah en ze ruiken al aardig ik ga ze nog een keer toppen woensdag. Zaterdag beginnen met bloei :)

20171106_223428.jpg

1 person likes this

Nog een keer getopt zoals beloofd :P

Zaterdag beginnen met de bloei :)

Nog foto xtra met 2 die ik nu laat bloeien :P

20171108_113354.jpg

IMG-20171108-WA0015.jpeg

IMG-20171108-WA0015.jpeg

20171108_130655.jpg

1 person likes this

Lekker bezig, bij topvorming zal het vast wel drukker worden ;)
Het is sowieso een beetje rustig de laatste tijd, zal wel weer aantrekken.

1 person likes this

Gaat toch lekker daar?

Tip; kijk eens naar je vieuws ipv naar de opmerkingen; er wordt wel meegekeken hoor?

GRTZ KAYA 

1 person likes this