• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Wegpiraat

Wegpiraat zijn fem rondje onder 600w zonnetje

62 posts in this topic

Mooie soortjes  de critcal is inderdaad een topper wel wat gevoelig voor rot dan de rolex ken ik ook wel de toppen ogen wat kleiner maar zijn lekker hard dan casey is ook een topper heb ze keertje gehad uit stek een beetje onbekend onbemind toen.

En ja reply's, het is steeds hetzelfde als alles goed gaat en bent iemand die weet wat hij doet krijg je niet veel feedback of je moet gekke dingen beginnen te doen in je topic.dus geen nieuws goed nieuws.

Wel heb je nog veel blad ondanks je er al flink in bent geweest  beetje teveel N gegeven? 

2 people like this

@KAYA74 Thanks m8

@gyro gearloose ben vanaf dg 1 l best wild van de critical's blijft een lekker apart soortje mits goed gecured is.... De casey is een mix van Casey en rollex OG ben er erg benieuwd naar zijn 1 van de nieuwe soorten van Dutchfem we gaan het beleven ihihi

Ja was ook beetje meer sarcastisch bedoelt hihihi

Dat viel mij ook op vooral op de Lemon kush maar die heb ik wel veel minder gediefd wou der eerst laten herstellen en toen zat de bloei er al te dik in wou de niet meer kwetsen lol, de rest best behoorlijk gediefd en ontbladerd volgende ronde wil ik er 9 op de meter zetten en direct op 12/12 wil van die lekkere kleine kaarsen 

@Wietefras we komen nog niet in de buurt van jou gruwelijke grows maar t begint ergens op te lijken na al die jaren hihihi

1 person likes this

Meiden maken het goed de critical begin echt op zijn einde te komen dus die gaan we spoelen/flushen en duimen dat de rest een beetje tegelijk klaar komt droog liever alles ineens ivm ruimte gebrek. Want de volgende dames staan in de dp90 te kiemen/groeien en we willen geen licht bij het droog goedje hebben dus even tobben anders f iets snel in elkaar schroeven lang leve gips platen

1 person likes this

On 3-1-2018 at 15:04, Wegpiraat said:

best zonde zakje of 22 weg gooien :(

goedkoop duurkoop

ziet er weer goed uit 

1 person likes this

Critical is een leuke plant. /ik zie ook e overeenkomsten metde critical die ik jarengeleden heb gekweekt. Lange dunne kaarsen met van boven tot onder toppen. Mooi hoor!

1 person likes this

En ligt die al plat?

1 person likes this

@Grow Weed das indd 1 van me motto's, weer f met t neusje op de werkelijkheid te drukt buiten had ik nergens last van met deze coco's:lol:

@Tune jaa ze zijn allemaal op wel in e tapes geoogst, maar alles zit wel in de weckpotjes nu nog even proberen te laten curen met nadruk op proberen LOL

@L3dnov is leuke genetica he? En ook nog eens goed te roken (voorgaande) deze rook bijna idem als de vorige van de zelfde breeder die ik buiten gegrowed heb best zelfde top opbouw plakken als een jekko dus ik hoopte dat zit weer goed... helaas na het drogen werd dat anders bevestigd, topje beet heb een extreme diepe zure echte critical lucht alleen zodra je heb opsteekt omg wat een aarde vieze achtige nasmaak ervaar ik in me mond 

Ik heb het in me rook jaren een paar keer geproefd en is echt een vreemde smaak/omschrijving toen ik vroeger eens dus ook wat van die rare smaak topjes had een maatje die ook stevig rookt en growed laten proeven en die had het ook wel een beetje maar pas na ik het dus omschreef wat ik proefde en die vond het een diesel smaak hebben 

Nu geloof je niet dat het dus in alle planten wel te vinden is de smaak na alles om te hebben en geproefd te hebben, wat is er nu dus anders gegaan als voorheen?

uhhm Niks?

Enige verklaarbare wat ik kan bedenken is dat ik deze run erg last gehad heb van varenrouwmug en dus spookt er in je medium van alles rond en ga je denken en denken kan het daar aan liggen?

Nu we het er toch over hebben de coco's.... Dus eens overgenomen en nooit ergens last van gehad mbt de Atami Coco's zakken, tijdje terug toen de meide ongeveer op week 3/4 bloei zaten heb ik weer een zooi zaden ter kiemen gelegd bijna me laatste echte te nog willen groeien strains en wederom Critical Xl en Lemon kush zaden 

Met de coco's aarde in bekertjes simpel zoals ik altijd doe in een propagator kap er op en af en toe laten luchten enz nu viel het me op dat het langer dan normaal duurde voor ze boven waren er was toen pas 1 lemon kush heel ielig en niet zoals het hoort boven gekomen

Ik eens goed kijken waar de zaden gebleven zijn en of ze wel oke waren ( lees voorgekiemd tot penwortel tussen nat wc papier) en zoeken als een jekko bij het eerste bekertje niks uhhh toch echt een zaadje in gelegd 

beker 2 ja ik zie de zaadschillen opengebarst erin maar geen penwortel WTF begin ik te denken en ineens valt me oog op ''bewegend stukje coco's''  wel potverdorie netjes gezegd varenrouwmug aaltjes die lekker aan het vroeten was en wel meerdere per beker ik kon wel vloeken huilen door elkaar 

Alles boven gehaald sommige geprobeerd te redden met zaai en stek grond maar natuurlijk mocht het niet baten zodra je penworteltje beschadigd kun je het vaak shaken 

Ben veel zaden er door kwijt geraakt kan ik zeggen hele dure en ook hele dure wel verdiende van wedstrijd hier op het forum echt wel even van over me touren geweest hoe kon ik zo stom zijn 

Toch maar eens aan de mail gegaan naar Atami, zakken hebben altijd droog en goed gelegen en voorheen niet eerder hier last van gehad. Helaas nog geen reactie na zelfs een 2de mail we wachten geduldig af ben niet zo haastig maar krijg ik binnen een maand geen reactie ga ik wel andere stappen nemen 

Wat een verhaal he nou indd vind ik ook is altijd wat bij die piraat 

Wel gelukkig dus alle 5 de meiden kunnen oogsten alleen niet met een heerlijke smaak al is het bij de 1 erger als bij de ander ben ik blij toch weer wat weckpotjes gevuld in de la te hebben liggen

Oogst is me wat tegen gevallen maar piraat is al met al gewoon tevreden was natuurlijk geen vlekkeloos rondje, bloei stekker is er voorlopig even uit ik ben blij dat de zomer bijna voor de deur staat en ga me daar dit jaar erg goed op focussen dat zonnetje laat de handjes al kriebelen hihih

Ik heb nog wat plaatjes van de laatste periode en wat gevulde weckpotjes...IMG_4130.JPG

IMG_4131.JPG

IMG_4174.JPG

IMG_4175.JPG

IMG_4176.JPG

IMG_4210.JPG

IMG_4212.JPG

Eenmaal gedroogd de 5 soortjes bij elkaar

IMG_4282.JPG

IMG_4283.JPG

IMG_4284.JPG

IMG_4285.JPG

Tot snel weer ik wacht voorlopig nog even met het openen van een outdoor verslag eens kijken tot april wat ik wil hihihi 

Greetzz

6 people like this

Lekker bezig maat B)

Ja die rouwvarenmug is knudde. Inderdaad extra sneu als het een onkiemd zaadje betreft zeg.

1 person likes this

Qua smaak zou ik het zo niet weten met de critical. Qua kweek dan weer wel, en is inderdaad zoals jij zegt leuke genetica. Brengt ook leuk op! de lange dunne kaarsen geven een vertekend beeld hoeveel het op kan leveren. 

1 person likes this

Bedankt @Wietefras toch blij dat ik jet door gezet heb anders maar telkens die bagger wiet roken nu tenminste me eigen varenrouwmug wiet :lol:

Ben ik erg triest om toch pak hem beet 100E aan zaad de kliko in kunnen gooien, word het toch eens tijd me GG4 clone only terug te snoeien en paar nakomelingen te maken en ik mis me S5 ook best dus ja ik merk t alweer aan mezelf ik begin door te draven als ik alleen al aan e zomer denk LOL

@L3dnov precies wat je zegt ik had nooit verwacht de aantal grammen in de weegschaal te zien mbt de critical XL omdat ze ja wel redelijk veel maar behoorlijke lange dunne toppen had die zijn minimaal kleiner geworden met drogen dus een erg compact critical soortje ben ik altijd blij mee dat sativa achtige lucht vind ik toch maar niks

1 person likes this

Kijk eens aan...toch weer paar gevulde potten.

Proficiat piraatje