• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Stoney

Hash maken met de Heisenberg pollinator

15 posts in this topic

Tijdje geleden hebben we de Heisenberg pollinator aangeschaft en daar had ik nog geen fotoverslag voor gemaakt, dus bij deze :)

Dit is hem dan, genialer kan bijna niet!

20170918_204649.jpg

is dus niks meer dan een 12V motortje aan kistje met een trommeltje erin. De klep zit met magneetjes vast. De handige klusser kan dit zelf maken maar voor die 125 euro hadden we geen zin om zelf te kloten ;)

20170918_204658.jpg

dus de droge en/of bevroren wiet(knipsel) in de trommel doen. Zag oo youtube dat ze er muntjes bij deden om t meer los te maken ofzo. Dus ook maar gedaan.20170918_204734.jpg

trommeltje terug erin en klep dicht doen tijdens t draaien. Tussen 5 - 10 Volt draaide die t lekkerst.

20170918_204755.jpg

20170918_204803.jpg

hier was de klep ff open voor de foto. 

20170918_204918.jpg

eerst ff voor een minuut of 5 laten draaien voor de beste kwaliteit

20170918_205748.jpg20170918_212132.jpg20170918_210656.jpg

dan nog ff door laten draaien voor de rest. Ik heb t zelfs tot een uur laten draaien en dat leverde nog steeds lekkere hash op. Al moet je t dan wel echt gaan persen en verwarmen enzo want anders valt t zo weer uit elkaar hehehe

20170923_171819.jpg20170918_212129.jpg

Dit was dus ook die mindere kwaliteit maar volgens de hash rokers nog steeds lekker. Een maat van me vond t ook veel lekkerder roken dan ice hash... Heb ff geen foto van de "1e klop"  maar jullie weten wel hoe dat er uit ziet ;)

Onderstaande foto is wel van meer "pollen" gemaakt dan wat je boven op de fotos ziet. Deze kwam van +/-70gr fluf af (volgens mij) 

signal-2017-10-21-142015.jpg

Ik heb gisteren weer de Heisenberg aangezet met dit keer weer bevroren afval en het zal raar klinken maar ik heb toch het idee dat als je goed droog afval in gooit er meer vanaf komt.... Voor mij iig geen gekloot meer met ijs en zakken en uren werk, ik doe het wel met de Heisenberg :D:D

6 people like this

Dat is een handige dingetje .. wel wat prijzig maar als ik naar kwaliteit kijk van wat je er uit haalt... nice hoor 

@kebab Had denk ik ook wel een goeie gram of 2 met betere kwaliteit. Die geperste blokjes was van die hash die zo weer uit elkaar valt als je erin knijpt.

@karel kweker niet goedkoop, maar vergeleken met een ander merk weer wel. zou niet weten wat je kwijt bent als je t zelf maakt maar niet heel veel goedkoper denk ik. En it is wel erg easy ;)

ja die je op de site ziet is ook niet de Heisenberg en 3 x zo duur.... deze was iets van 125,- volgens mij. Of ik moet een speciaal prijsje hebben gehad... maar dat lijkt me sterk lol

leuk ding :)

kun je eens een foto van het motortje plaatsen ook 

zoiets moet makkelijk zelf te maken zijn toch 

Leuk ding voor een redelijke prijs. Scheelt een hoop arbeid ivm ice hash maken. Opbrengst is ook nog niet heel slecht.

Wel had ik persoonlijk die wiet echt goed fijn gemaakt.

Ja misschien had het nog wel fijner gekund, ben dan ook weer bang dat er dan teveel plantmateriaal meekomt omdat het al zo fijn is...

@crazy micky gaat er aan komen ;)

he stoney,

volgens mij heb je wel een speciaal prijsje gehad hoor hahaha.

maar als er mensen zijn die deze willen hebben dan kan je even een mailtje sturen naar apollyon en vragen naar de kleine heisenberg 

en mijn naam er bij zetten (roel)

1 person likes this

Ja ik wou dat niet erbij vermelden gelijk :D Wist t ook niet zeker of de prijs speciaal was want zag ze ook niet op de site staan.... :D

Maar t was dus wel een speciaal prijsje :D:D