• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Wie hebben er problemen met inloggen

Recommended Posts

Wie hebben er problemen met inloggen , Karel heeft enkele dagen geleden een verhuizing meegemaakt van de ene server naar de andere toe .
Om problemen op te lossen , er waren er die niet meer in konden loggen , toen werkte het enkele dagen goed , nu is het probleem weer terug , ook ik kan alleen inloggen met
tor browser , wat niet vooruit te branden is , ik zie mijn eigen niet meer posten als dat blijft , dat werkt tenslotten niet , duurt veelste lang .
Natuurlijk kan Karel er niks aan doen , hij wil het zo vlug mogelijk op lossen .

Dit is natuurlijk om problemen in beeld te brengen voor hem , ook duurt het lang bij mij voor er iets gepost word , soms blijf hij hangen en geeft hij saving aan .
En soms lukt het wel , raar allemaal dit , ik heb er bij andere side,s totaal geen last van .
En jullie , dat zou ik graag ook eens willen weten , en Karel ook ????????

Zelfs met mijn telefoon lukt het niet !!!!!!!!, en dat heeft niks te maken met internet thuis , dus het zit wel degelijk ergens niet goed op de side .

Hier geen problemen.
Geeft ie iets aan als je probeert in te loggen ?
Of oneindig laden of "je verbinding is niet privé" ?

Heb Raven al eventjes niet gezien, die had er een tijd terug ook problemen mee.

Heb laatst firewall en anti mallware uitgeschakeld omdat ik bij meer sites er niet op kom met.
Ik bepaal zelf wel of een site veilig is :P

Edit: op een soortgelijke site geven ze de volgende tips.
Cookies verwijderen. browser opnieuw starten en proberen in te loggen.
Als dat niet werkt je password opnieuw instellen.

Waarom het zou kunnen werken, geen idee, wel het proberen waard denk ik zo.

• Like 1

ik hou mijn browser altijd maanden lang geopend en zonder uitzetten van pc.... wat rabarber zegt klopt.. ik heb soms by sites dat hij foutmeldingen geeft... opnieuw je browser openen en cookies verwijderen werkt dan ook bij mij inderdaad... heb er hier nog geen last mee gehad...

veel van deze klachten worden verholpen wanneer je in private /incognito modus surft dan worden veel processen uitgeschakeld in je browser ook ideaal voor het vergelijken en boeken van tickets en hotels

Geen probleem ondervonden bij het posten of laden van de site.

Gebruik altijd Google Chrome maar ook in MS Edge gebrobeerd en werkt prima.

Koeken verwijderen en al die shit dat doe ik allang , en ik gebruik chrome , met geen een andere side heb ik er last van alleen hier , en ik zit op heel veel forums .

Met andere browsers kom ik er ook niet op , alleen met tor , en daar kan ik niks mee , geen foto,s plaatsen niks , want de knoppen zijn niet zichtbaar , het is om gek van te worden .
Op alle side,s kan ik alleen hier niet op , toen de server over was geplaatst kon ik er een aantal dagen wel op , toen werkte alles top , nu is het belabbert, net of ik weer een ban heb gekregen hahahahahah , ik hoop toch dat het opgelost word .
Het is net of mijn ip geblokt word op de side , maar dat kan ook niet want op de telefoon krijg ik ook geen verbinding , alles al geprobeerd , heel de computer nagekeken en upgedate , maar niks helpt .
Dan zullen er weinig topics komen ben ik bang volgend jaar .

Zo, als ik in huis ben op mijn eigen wifi gaat alles goed. Zowel op de pc als op de gsm.

Dit is in Nederland, 

Als ik in België toevallig (erg vaak) ben dan lijkt het als ik zit op eigen mobiel netwerk niets aan de hand. 

Maar als ik dan van sommige plaatsen waar ik regelmatig kom ivm "werk" hun wifi gebruik , krijg ik ontzettend vaak de foutmelding dat de verbinding te langzaam is voor op het forum te geraken. 

Dit forum weliswaar, andere sites lukken prima via hun wifi.

Dus geregelde dagen in België geraak ik er althans niet op..

Laad in 2.7 seconden vanuit Zweden en 5,4 vanuit California, dat is best goed.

Misschien nog wat om te proberen.

The most common cause I've seen for this kind of thing is the adblock plugin, cached DNS information or overactive antivirus/antimalware. I'd advise doing four things:-

1. Get the users to launch an InPrivate session in IE and test again, this will rule out plugins, toolbars and the like.
  2. Clear the windows DNS Cache, cookies, browser cache and all other saved website data.
  3. Check for weird entries in the computers hosts file, there could be an old entry redirecting the site.
  4. Check for sites blocked by local or network antivirus/antimalware, the users could have seen an alert and hit the wrong button.

Hopelijk is het snel verholpen iig.

IMG_0821.JPG

Dit krijg ik als ik in wil loggen, het veranderd helemaal niks wat ik ook doe , om moedeloos van te worden , aan mijn router ligt het ook niet , net of ik ben geblokt door de side vertelde hij me , via tor post ik echt geen topics , dat duurt me allemaal veelste lang .

dit is net hetzelfde wat ik krijg @karel kweker

als ik mijn modem uit het stopcontact trek en er weer in werkt het forum dus weer 

maar om nu alle dagen de modem even uit de stekker te trekken is ook niet alles

• Like 1

Hehe ik dacht ik heb het alleen @crazy micky, bij mijn werkt het dan niet als ik het modem eruit trek , maar ik ben blij om te zien dat er iemand meer last van heeft , niet dat ik het gun , maar dat ik niet iets vertel wat niet waar is .

Daar leek het op , ik dacht ,ik zit tegen iemand te praten die het niet gelooft omdat ik het alleen meld  hahahahahahah

Er zullen er waarschijnlijk veel meer zijn die er last van hebben , maar niet weten hoe je het dat moet laten weten hier , ik heb toevallig tor erop gezet , en dat werkt nu naar behoren , maar dat duurt wel eeuwen , maar met zinnen posten werkt het beter als op chrome , daar kreeg ik als ik Submit Replay indrukte veel de melding saving , en hij poste niks , het is er niet beter op geworden bij mij sinds de veranderingen op het forum zijn doorgevoerd , jammer , maar Karel kan er ook niks aan doen , die weet het zelf ook niet , ook afhankelijk van die computer freeks , ik ben verdomme ook weer 35 euro kwijt aan die onzin zonder dat het aan mij ligt pppffffffffff.

Ik hoop dat het voor de zomer opgelost is anders zal er weinig gepost worden , of tor moet goed blijven werken .Maar

ook dat betwijfel ik .

Heb ook een hele tijd problems gehad om op het forum te komen.

Met vpn lukte het wel maar nog steeds moest ik alle paar uur de locatie veranderen om online te kunnen blijven.

Gelukkig zijn die problems van de baan nu.

• Like 1

1 hour ago, Test@ment said:

Heb ook een hele tijd problems gehad om op het forum te komen.

Met vpn lukte het wel maar nog steeds moest ik alle paar uur de locatie veranderen om online te kunnen blijven.

Gelukkig zijn die problems van de baan nu.

Het lijkt toch eigenlijk nergens op dat die sorres blijft , te gek voor woorden , wat zijn dat voor computer mannen vraag ik me af , er hebben er schijnbaar toch veel meer last van , of gehad , alleen hier blijft het gesodemieter duren , ik zie me niet met tor veder gaan , maar als het niet anders kan zal dat toch moeten , anders maar geen posten meer , of veel en veel minder .

Iets is er daar niet goed bij de web side , dat is iets wat ik zeker weet .

Ik ben blij dat meerdere het hier beamen , sinds die overgang van het ene forum naar het andere is het gezeik begonnen , ik had al meer gemeld dat het posten klote ging , vast lopen en dat het lang duurde , toen werd er ook niks aan gedaan ,

ik ben benieuwd wat het zal worden .

Oeps blijkbaar te vroeg gejuiched ????

Dacht ff geen vpn meer nodig te hebben maar niks is minder waar, merkte in de late namiddag al dat ik heeeel sloom erop kwam en vervolgens niks meer zonder vpn .

• Like 1

17 hours ago, Test@ment said:

Oeps blijkbaar te vroeg gejuiched ????

Dacht ff geen vpn meer nodig te hebben maar niks is minder waar, merkte in de late namiddag al dat ik heeeel sloom erop kwam en vervolgens niks meer zonder vpn .

Zo zie je maar , het klopt voor geen meter links en rechts met het forum , ik geef niemand de schuld hoor , maar met verandering van forum is het gezeik begonnen , nu jij ook weer gezeik , dan is er echt iets niet in orde , maar wat .

Dat dat een gezoek is dat weet ik wel , een vriend van me had een computer winkel , ik heb daar zat gezien .

Als Moderator kan je dat helemaal niet gebruiken natuurlijk pffffffffff

Had jij ook soms last van  posten , dat hij niet goed reageerde en het lang duurder eer het gepost werd , of soms helemaal niet ,ppppfffffffff????????

• Like 1

Een tip voor je Karel , zet er iemand aan die er echt verstand van heeft , zo duurt het een eeuw eer het opgelost is , ik weet niet of

smurf het kan .

Maar gezien het nog niet opgelost is :stoned-smiley:

10 hours ago, wiet61 said:

Had jij ook soms last van  posten , dat hij niet goed reageerde en het lang duurder eer het gepost werd , of soms helemaal niet ,ppppfffffffff????????

Ja nu je het zegt daar begon het idd mee posts die heel sloom of niet wilde uploaden.

• Like 1