• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Wie hebben er problemen met inloggen

Recommended Posts

15 hours ago, Test@ment said:

Ja nu je het zegt daar begon het idd mee posts die heel sloom of niet wilde uploaden.

Dus precies hetzelfde dat wij hebben :wacko:

On 12/23/2017 at 12:15, karel kweker said:

Lol dank je voor je advies..

Was maar een grapje hoor Karel hahahha :P

Je zal er geen flapdrol aanzetten neem ik aan :P

Maar lastig is het zeer zeker voor de gene die er mee van doen hebben , dat klote tor , als

het daarmee moet pfffffffff

Hoe staat het er eigenlijk voor met zoeken naar de oplossing ?

On 12/24/2017 at 13:02, karel kweker said:

Hebben het nu bij de host neer gelegd idd .. op dit moment nog geen bericht terug

Het is en blijft toch iets raars vind ik , wel lekker zo waar je zaken mee doet , die nemen

niet de tijd om het op te lossen voor je , dan word het tijd voor een :weed-4:

• Like 1

En nog steeds is het niet opgelost het probleem met in loggen , ik kan er niet op komen zonder tor , wat flink lastig begint te worden .

Ik ondervind voor nu ff geen problemen.

Ff afkloppen want het is idd een heel vervelend probleemke. 

• Like 1

On 1/2/2018 at 12:58, Test@ment said:

Ik ondervind voor nu ff geen problemen.

Ff afkloppen want het is idd een heel vervelend probleemke. 

Ik weet het , maar voorals nog geen oplossing voor het probleem , wat zeer raar is vind ik , een goeie com

puterman , die ervoor heeft geleerd , bouwen van side,s en zo , die moeten er toch uit komen lijkt me .

Ik ben een leek , dus het zal allemaal wel , maar wel raar dat het bij mij is , en bij jouw af en toe .

Het is geen uitnodiging om flink te posten in iedergeval .

• Like 1

22 minutes ago, wiet61 said:

Ik weet het , maar voorals nog geen oplossing voor het probleem , wat zeer raar is vind ik , een goeie com

puterman , die ervoor heeft geleerd , bouwen van side,s en zo , die moeten er toch uit komen lijkt me .

Ik ben een leek , dus het zal allemaal wel , maar wel raar dat het bij mij is , en bij jouw af en toe .

Het is geen uitnodiging om flink te posten in iedergeval .

Hoe moet ik het zeggen wiet61,... 

Niet lullig bedoeld hoor,. en ik snap dat het in jou ogen een probleem is wat gewoon direct opgelost zou moeten kunnen worden. 

Zou het probleem nu echt duidelijk zijn, of waar de oorzaak er van ligt dan was het makkelijker om ook er iets aan te doen... dat het ergens bij ons of onze host ligt is wel duidelijk, maar waar, en hoe kan het, dat alleen sommige er last van hebben.. en hoe kan het dat sommige er maar soms last van hebben. zou er echt iets scheef zitten dan had iedereen er last van moeten hebben...  

Nu probeer ik een vergelijk te vinden om je uit te kunnen leggen hoe moeilijk het zoeken is naar dit probleem, 

stel je hebt een fietsband met gaatje wat zooooo klein is dat het niet echt lekt zonder dat er veel druk op staat,... je vrouw fiets op de fiets (50 kilo) en er is niks aan de hand.... jij stapt op de fiets 110 kilo ,.. 3 straten verder is je band leeg.... je doet de band ik een grote bad met water, je knijpt in de band, maar niet hard genoeg dus je ziet geen bubbeltjes. je doet voor de zekerheid een nieuwe ventiel in de band,.. want dat zal het wel zijn.. de boodschap doe je ff snel met de auto.. je vrouw pakt de fiets gaat uurtje fietsen ,.. niks aan de hand... jij denkt savonds ik pak de fiets naar het cafe,.. en weer de 3e straat sta je met de fiets aan de hand... Nu heb je bij een band maar 1 ventiel, en een andere band is dan misschien de kortste klap..  Maar in dit geval gaat het om internet met vele verschillende dingen die net iets scheef kunnen lopen... het is dus eigenlijk zoeken naar de bekende spelt in een hooiberg... 

Wat me zou helpen is dat je mij de tijden door geeft dat het inloggen wel en niet lukt via je eigen ip/netwerk dit mag natuurlijk gewoon via pm dat geld voor iedereen die problemen onder vind. als ik ook tijden bij kan leveren is het makkelijker terug te lezen voor de host waar het fout gaat in de logs. 

7 minutes ago, Johnny_sack said:

Ouwe het is gewoon je dikke reet van 200 kilo die dit veroorzaakt. :lol:

weet je hoe moeilijk het voor me was om een goede voorbeeld te bedenken....? en als ik nu zo terug lees is het nog niet gelukt ook :lol: 

We wachten gestaag af Karel , ik kan er helemaal niet op komen zonder tor , dus iets doorgeven hoef ik niet , en dat probleem kam na een paar keer hetzelfde gehad te hebben als @Test@ment, en toen was het ineens weg de internet koppeling .

En tot nu toe nog niks veranderd , ik weet wel dat je je best doet Karel , ik wist niet dat het zo klote was om te vinden , van hoe en wat .

Daar heb ik ook weinig kaas van gegeten .

@Johnny_sack jouw kont is dikker hahahahahahah :P

En Karel met de fiets kan je het niet maken hoor :blink::stoned-smiley:

• Like 2

Hier blijft het probleem zich ook weer voor te doen, al heel de dag vpn nodig om derop te komen.

Gelukkig ben ik het niet alleen jongens en meisjes , je word er horn dol van , nu zelfs op tor , daar werkt het nu ook weer kut .

Waar zal dat eindigen , zonder eu forum voor ons denk ik , met name ik , en meerdere dan neem ik aan , zo nu en dan werkt het op tor ook voor geen meter meer , dan even weer wel , en 5 minuten erna werkt er weer niks , geeft ook aan , kan side niet bereiken ,pffffffffffffff ,

Ik word het langzaam helemaal beu hier , echt , nog even en dan heb ik het hier gezien , er zijn forums zat waar je wel op kan , dit werkt voor geen meter , ik weet dat Karel het ook kut vind , en er alles aan doet , maar het word niet opgelost , het sluimert nu al vele weken , en zelfs andere die er nooit last van hadden hebben het nu ook merk ik wel :(

ik vermoed eerder dat het bij wiet61 ligt dan bij de server. Anders had iedereen wel dezelfde storing moeten hebben gehad. 

Ik denk dus dat een bepaalde extension of iets dergelijks eerder voor de problematiek zorgt. Dat hij dan TOR nodig heeft, is dan waarschijnlijk omdat die extensie dan niet in de browser zit. 

Ik heb het hier op meerdere PCs getest, met meerdere browsers en geen enkel probleem. Ook niet met de laptop op andere netwerken. Enige waarop ik het niet heb kunnen testen is op een Apple apparaat.

• Like 1

Ik weet het niet L3dnov, heb de laatste dagen ook weer af en aan problemen, heb ook al vanalles geprobeert en niks wat echt afdoende is.

Groetjes

Test@ment 

• Like 1

Het vage is ook dat men er alleen hier last va heeft. u is het wel zo dat we veel aanpassingen in het systeem hebben gedaan om dingen wat mooier en makkelijker te maken dan websites die de zelfde software draaien, maar dat zou geen invloed moeten hebben op de bereikbaarheid van de site. 

3 hours ago, L3dnov said:

ik vermoed eerder dat het bij wiet61 ligt dan bij de server. Anders had iedereen wel dezelfde storing moeten hebben gehad. 

Ik denk dus dat een bepaalde extension of iets dergelijks eerder voor de problematiek zorgt. Dat hij dan TOR nodig heeft, is dan waarschijnlijk omdat die extensie dan niet in de browser zit. 

Ik heb het hier op meerdere PCs getest, met meerdere browsers en geen enkel probleem. Ook niet met de laptop op andere netwerken. Enige waarop ik het niet heb kunnen testen is op een Apple apparaat.

Logische redenaties zelf heb ik ook alles al getest samen met smurf ook wij kunnen het probleem niet reproduceren. Hier ook geen apple om mee te testen. maar de gebruikers die problemen hebben hebben niet allemaal een apple zover ik weet. 

Het gekke is dat men de problemen niet constant ervaart bijvoorbeeld naar modem reset is het probleem voor sommige tijdelijk opgelost, of zoals test@ment aangeeft heeft hij er goede en minder goede dagen tussen zitten. de 1e keer kan hij zo het forum op en andere keren moet hij via tor werken...  dit maakt het voor mij wel erg vaag...  

Je zou idd verwachten dat het probleem ergens lokaal zou zitten, aangezien er maar een handje vol leden last van heeft en de site voor de meeste mensen bereikbaar is... Maar door dat het zo vaag is twijfel ik er toch wel aan... misschien dat de firewall iets tegen houd waardoor deze problemen worden ervaren, omdat te onderzoeken ben ik dus nu gegevens aan het verzamelen. 

allen al eens geprobeerd om een goede anti malware te laten scannen? malwarebytes bv? jullie kunnen de pro versie vast wel ergens vinden als je ook met tor overweg kunt ;)

ik had hier het zelfde probleem maar dan niet alleen voor eu.

probeer dit eens:

open de command taak in windows:
meestal is dat windows toets en R dan type je in CMD en druk op enter.

daarna type je cd\

en daarna:

ipconfig /flushdns (enter)
nbtstat -R (enter)
nbtstat -RR (enter)
netsh int reset all (enter)
netsh int ip reset (enter)
netsh winsock reset (enter)

Opnieuw opstarten

• Like 2