• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Test@ment

Mexicanhaze & Asombrosohaze

9 posts in this topic

Ooookayyy we gaan opnieuw voor zaadjes van @Alchemistic.

cropped-mainlogo-alchmet-kader11.png.8e455951792334c78e5defba90147deb.thumb.png.fdbff918d493d9c43279d1b4d1a93bcd.png

Terwijl de BBB nog staat te bloeien zijn we alvast maar enkele kleintjes gaan opkweken.

De mexican

20180122_170737.jpg

De asombroso

20180122_170724.jpg

Uiteraard nog maar weinig te melden in dit stadium. Valt me wel op wat een verschil met of zonder aardeverbeteraar. Vandaag hun eerste echte voedingsbeurtje gehad met een sapje met een ec van 0.8 en een ph van 5.8.

Groetjes

Test@ment

5 people like this

Succes Testa. Ze zien er gezond uit.

Ik hoop dat er veel dames mogen bijzitten.

1 person likes this

De kleintjes zijn ondertussen getopt en staan op een heel laag pitje in afwachting dat er een van de bloeitentjes vrijkomt om verder te gaan.

Dit keer wel zien dat ik geen stekjes vergeet door te houden zodra ze geslacht tonen.

Zal snel weer eens wat fototjes maken en deze uploaden.

Groetjes

Test@

2 people like this

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• nirvana's bubblelicious by KAYA74
      By KAYA74
      BAM.....back in micro?

Deze keer met Nirvana's Bubblelicious  Feminized.....met dank aan @gezelligheidsroker ?
      https://www.nirvanashop.com/marijuana-seeds/814-bubblelicious-feminized.html

Kastje is eigenlijk een groeikastje cq droogkastje.....maar aangezien er ff niks te groeien of drogen is, zijn we aan de knutsel geslagen.....
      Van deze 50w 3300K smart ic ledchips hadden we er dus 4 over na t slopen van de vorige bloei lamp.......samen 200 w dus: vast genoeg voor een oppervlak van 0, 34m2?

Door de manier van bevestigen ....
      .....is het mogelijk om de leds te kantelen....
      waarbij hun eigen gewicht zorgt dat ze in positie blijven ?
      Dan de fancontrolers....

....en de dimmer.....
      .....de hele dradenbende?
      ....en voor je t weet....Ben je aan t testdraaien...
      Tot nu toe draait alles ook nog........en kijken we wat de temperatuur doet.
      Ondertussen mooi tijd om de beans te water te laten.....of beter gezegd....te cocos? (lol....plug & play zeg maar)

See you later my dear....cool runnings;

Dussssss......tot na het poppen....

GRTZ KAYA  

• SKUNK NL DIY LED 450w in de tent op Omnipotent by Kaya
      By KAYA74
      Evening bredren & sistren.....gaan we weer?
      Wel een beetje bezig blijven hoor..

We kunnen het niet laten om er nog 2 te poppen?
      2x Skunk NL van Bigseeds....zouden met 7/8 weken kunnen afbloeien.
      Niet moeilijk doen met kiemen; we gaan iets nieuws proberen......cocos-tabs!
      Van die geperste schijfjes....ff in lauw water en je hebt minikiempotjes....mooi spul.
      Zit meteen zo'n soort netje omheen; als de worteltjes er door komen kunnen ze zo de grotere pot in.
      Gesoaked zijn ze schat ik zo'n 4cm doorsnee en 5cm hoog. Gaatje in t midden prikken....zaadje erin en klaar. 

Daarna, in de mini "propagator" richting verwarming.....
      Staan nu behoorlijk constant op zo'n 22C.
      Zover dag 1!

GRTZ KAYA 
    • O-White op omnipotent
      By karel kweker
      Beste lezers,

Mijn vorige kweekverslag heb ik niet afgemaakt door familie omstandigheden, die kweek is toen ook zo de kliko in gegaan.. We gaan het er voor de rest maar niet meer over hebben,.. tijd om naar voren te kijken. 

Aangezien we alle genetica weg hebben gedaan, was het ff denken wat we voor deze ronde zouden zetten.. ik zat eerst aan een haze te denken, tot ik op een morgen een mooie O-white in de kas van mijn vrouw vond,.. De O-white heb ik nog een tijdje buiten laten groeien,..  om haar vandaag naar binnen te halen. 

Voor verlichting gebruik ik 2x 100watt led die @slablaadje voor me heeft omgebouwd en voorzien heeft van cree leds van welke serie weet ik niet wel dat ze kleurcode 5000K hebben. Deze laat ik 18 uur per dag branden, als de plant 1x goed is aangeslagen en is geworteld op de grote aarde zak, dan zal ik ook de led-frame aan doen voor 12 uur per dag ook in de groeiperiode. De frame is voorzien van 8x cxa 3070 cree led's met kleurcode 3500K die ik nog steeds laat draaien op 440 watt.  Als ik de plant over een paar dagen/week in de bloei wil zetten, dan zal ik de 2x 100watt led's ook naar 12/12 schakelen 

Ik wilde eigenlijk een timelapse filmpje maken van deze kweek maar door dat ik gebruik maak van de 5000K leds met de goedkope chinesch drivers krijg is steeds van die breede balken (net als bij VSA HPS)  in beeld en is het filmpje niet echt een meerwaarde voor deze topic.

Afzuiger en filter zijn nog steeds het zelfde als van de vorige ronde, 1000m3 softbox met filter. 

Maar eerst moet alles goed schoon, want vorige keer had ik spint en dat willen we niet nog eens terug,.. we hebben dus de kast voor groot deel uit elkaar gehaald alles onder gespoten met neem-olie gemixt met koolzaadolie en drupje dreft, 2,5 liter en de heel kast nat gespoten..

Daarna alles afgenomen met chloor, en alles nog eens in gespoten met gif van bayer,.. weer gepoetst met Dettol, ook onder de vloer goed gepoetst en gespoten  geen plekje overslaan. 

plantje net haar douche gehad met neem-koolzaad en dreft,.. en gaat dus zo de aarde zak in,..

Op dit moment zitten er 3 zakken aarde in de zak van 50 liter,.. 

Plantje op 250 Liter aarde  

scrognetje boven op de plant 

voorzichtig scroggen,..  

2x 100watt ledjes er boven, hier zal ze het eerst mee moeten doen tot ze mooi is aangeslagen dan komt de rest van de verlichting er bij.. 

• Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   4 Members, 1 Anonymous, 12 Guests (See full list)