• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Doede

Decriminaliserings actie Hans Kamperman

41 posts in this topic

Morgenvroeg om deze tijd , stap ik nu op de trein .....

Wie komt er nog van jullie/ons ??

;)

Artikel is vandaag bijna integraal geplaatst in de Leeuwarder Courant en Het Dagblad van het Noorden. Te gek dat zij mij dit podium iedere keer weer verschaffen.
Hopelijke worden die figuren in Den Haag, die volledig losgezongen zijn van de realiteit, eens wakker en beseffen ze dat minstens 70% van de Nederlanders voor legaliseren van cannabis is en dat een regering simpelweg het recht niet heeft om een plant te verbieden. 
Hoezo democratie?
De overheid voert een oorlog, ten koste van de samenleving, tegen zichzelf.

2 people like this

@DoedeDemocratie is er niet meer in ons land  wij moeten onze bek houden en doen wat zei zeggen , 

het zal me nog lang duren eer in mijn mond hou , en zeker niet tegen die snotapen die er niks van weten .

En die moeten ons land regeren ,laat me niet lachen,wij kunnen het nog beter .

Ik snap ook niet dat ze onze planten niet legaal maken .

Nee je snapt er werkelijk niks meer van.

Zelfs de belastingdienst zelf snapt niet meer wat voor debiele systemen ze hebben bedacht. Alles om ons aan het korste eind te laten trekken. Alles is puur voor het gewin van de staat welke handelt in opdracht van de E.U welke weer onder macht staat van een selecte groep van zo'n 2000 man die alles in de wereld bepalen. En die denken alleen in geld. Als het bij de bron al mis gaat vul de rest dan maar in.

Iedereen die het weet te presteren in die piramide des duivels te geraken doet zijn uiterste best om dat loontje vast te houden of sterker nog, meer te verdienen over de rug van anderen. VVD spant hier de kroon mee in NL kijk maar eens de lijst met corruptie binnen die partij. Zelfverrijking is hun hobby naast hun werk wat dat ook al is.

En wij maar boeten voor alles en nog wat.

Ze spelen het zo vies en vals dat iedere keer als ik zo'n bericht meekrijg even in mijn arm moet knijpen. Al kijk je er niet meer van op ergens.. toch denk ik elke keer weer- kan het nog erger? ja dus.. het kan elke dag, dag op dag weer erger.

Overal gif in de grond/ zee/ eten/ drinken en zelfs het leidingwater (wat het schoonst v.d wereld zou zijn?) is zwaar vervuild met pesticiden en chemo rommel.

Dat is geen probleem.. hoor jij ze erover? gaat zo de doofpot in..

Net als Dupon wat in de wijde omtrek 10.000den mensen aan kanker geholpen heeft en de hele grond en het water en ALLES bevuild.. dat maakt niks uit..
Als jullie 10 jaar procederen.. en dan nog 10 jaar.. kun je misschien een vergoeding krijgen van 1000 euro.. als je er daarna ook maar je mond over houd (in de media) Tegen die tijd is de helft er al niet meer.

Al die e-nummers die in ons eten (bewust) erbij worden gepropt. Al die chemo shit.. 
Al die vlees schandalen..

Al die kolencentrales die maar harder draaien en zelfs extra er bij willen bouwen terwijl wij met een auto voor 2012 de stad niet meer in mogen? Wtf .. dat kun je toch never verkopen? Iedereen slikt het als zoete koek schijnt het.

Ben blij dat ik niet in Rotterdam of omgeving woon. Net als in putten, en noem ze maar op.
En ondertussen maar zeggen dat we langer leven.. en we dus ook wel allemaal even tot onze 75e door mogen werken. Terwijl nu al ruim 1 op de 4 de 65 niet eens haalt. 25% Van de mensen werkt voor niks.. ja je levensonderhoud en voor de rest niks.. 

Met al dat gif overal.. straling.. dreigingen van nucleaire oorlogen over en weer.. denk niet dat ik het haal.

Pff.. en da's nog maar een puntje.. 
De uitspraak 'Topje van de ijsberg' kennen de kinderen niet meer die na 2025 geboren worden

Daarnaast is ook al 80% van het koraal kapot of bijna kapot. Net als het tropisch regenwoud. 

De inhoud van de aarde trekken we leeg en leegden vullen we op met radioactief afval, wat er OP de aarde groeit om hem in bedrijf te houden wordt met de grond gelijk gemaakt. De dieren die er op leven die worden massaal misbruikt en uitgeroeid. Ook de bijen waar we niet zonder kunnen bvb.

Daarnaast stoten we veel te veel gassen uit waardoor het allemaal giga heet wordt hier en vergiftigen we verder alles om ons heen. Daarnaast zijn konijnen er jaloers op hoe snel we vermenigvuldigen. 

Beetje depri BL? Nou... zou je bijna wel denken.. Toch zijn het gewoon feiten die ik benoem en is nogmaals nog maar een deeltje van het geheel. Ik zie niet in dat hier verbetering in komt. Er zal een gigantische epedimie + meteoriet inslag nodig zijn om het leven weer nieuw leven in te blazen.

Even de aarde voor 3 jaar donker rondom. Voedsel schaarste, ziektes, oorlogen om wat er nog wel is.. en dat dan the best men mogen winnen. Is dat een rare gedachte tegenwoordig?
Naar mijn idee zijn we veel te veel afgedwaald van waar het nou werkelijk om draait in het leven. Net als ik ben afgedwaald in dit topic. Het zit me extra hoog vanavond geloof ik :P 

1 person likes this

Dank je wel Hans , Doede , Bart , Derrick , Mauro , Darpan, Marion , en al die andere lieve mensen die mij vandaag een onvergetelijke dag hebben bezorgd in Den Haag .....

:wub:

4 people like this

RESPECT👊

Goed dat je geweest bent Cat!

Wilde al vragen hoe je het ervaren had....onvergetelijk dus😁

GRTZ KAYA 

2 people like this

De nieuwe treinkaartjes 'retourtje Hans' liggen alweer klaar, we komen binnenkort weer bij jou langs/aan .....

1 person likes this

Ik schrik een beetje hoe nerveus Hans overkomt .....vooral in het filmpje van omroep Gelderland. 

Hij zou zich eens moeten realiseren dat hij de HELD is van héél veel mensen !!

De 'olievlek' breidt zich langzaam uit , steeds meer mensen begrijpen zijn goede intentie .....

1 person likes this

Ik vind het een hele stakke actie en daar bedoel ik mee- die zuil, die op ongeveer zes meter recht voor de ingang van de Tweede Kamer staat. Er komen daags veel mensen en hoogwaardigheidsbekleders langs.
Hij, de zuil, staat onzettend in de picture. Het is een vierkant hokje met een tafelblad en een kacheltje, een aandachtstrekker van jewelste. Door Hans zelf in een dag in mekaar getimmerd. Vakwerk.
De medewerking van de Haagse politie is een verademing ook gezien met wat voor respect en egards zij Hans bejegenen. Besef wel dat deze zuil voor het 'zogenaamde' hart van de democratie staat. Brillant!
Ga er eens heen en steun de mensen die er staan. 

1 person likes this

Aanstaande week ga ik weer naar Hans .....

En Doede , als je dit leest ; De volgende keer als ik jou zie , kunnen we samen een sticky roken, dankzij jou ben ik kunnen stoppen met de shag !!

Jou woorden hebben mij geholpen ; " Als je er niet mee bezig bent , valt het mee ...."

En probleemloos rook ik nu al 2 weken pure wiet , zónder krumeltje shag !!!

Een verademing !!

3 people like this

20180416_120922.jpg

Grrrrrrr , ga ik weer eens naar Den Haag , maar ik blow toch !!!

:angry:

1 person likes this