• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Tune

Belgisch Cannabisbeleid faalt

10 posts in this topic

Die Belgen zouden eens een voorbeeld kunnen nemen aan het Nederlands Cannabisbeleid , dat is perfecte !!!

HàHàHàHáHiHiHiHiWHÓÉWHÓÉWHÓÉ .....(ik stik!!)

:wacko:

1 person likes this

Hehehe...dat is waar Catje.

Dat er eens een deftig beleid zou mogen komen is toch meer als duidelijk.

Dat je als kleine thuis kweker niet meer vervolgt kan worden omdat je enkele planten hebt staan.

Zou al een heel goed begin zijn.

En uiteraard verder uitbreiden om de achterdeur problematiek aan te pakken.

3 people like this

Laten ze idd beginnen met het vrij geven voor eigen teelt,. en dan niet lullig doen met 5 planten.. 

Als je mij vraagt hoeft het helemaal niet zo moeilijk te zijn... 

4 people like this

Maar je hebt hier ook te maken met moraal ridders en justice warriors he, dat hebben de verkiezingen en referendums vaak genoeg bewezen dat het meerendeel van NL nog te dom is om hun eigen achterwerk te vinden en daar de hulp vd staat voor nodig hebben! Dus die geloven alles wat ze zeggen. Lijkt wel een religie man!

Als kweken voor jezelf en gebruik maar legaal wordt, dat is het belangrijkste! Die verkoop moet het eigenlijk niet worden want dan gooien ze er 20-30 euro p.g. belasting op!!

11 hours ago, Stoney said:

Maar je hebt hier ook te maken met moraal ridders en justice warriors he, dat hebben de verkiezingen en referendums vaak genoeg bewezen dat het meerendeel van NL nog te dom is om hun eigen achterwerk te vinden en daar de hulp vd staat voor nodig hebben! Dus die geloven alles wat ze zeggen. Lijkt wel een religie man!

Als kweken voor jezelf en gebruik maar legaal wordt, dat is het belangrijkste! Die verkoop moet het eigenlijk niet worden want dan gooien ze er 20-30 euro p.g. belasting op!!

Er zit nu ook al belasting op de verkoop, 21 %

1 person likes this

Ja bij de shops die t wat legaler doen. Lijkt me sterk dat alle shops btw betalen over alles wat ze verkopen ;) Maar idd, het is wel zo ;) 

1 person likes this

15 hours ago, Stoney said:

Ja bij de shops die t wat legaler doen. Lijkt me sterk dat alle shops btw betalen over alles wat ze verkopen ;) Maar idd, het is wel zo ;) 

als ze alles in 't zwart moeten inkopen zonder factuur lijkt het me idd wel érg vreemd dat ze aan zullen geven hoevéél ze echt verkopen haha. Dat gelooft toch niemand :)

1 person likes this

On 3/22/2018 at 10:57 PM, Stoney said:

Alle shops waarvan ik de eigenaar ken staan onder vrij streng toezicht, juist omdat het een grijs gebied is en ook nog fraude gevoelig wordt er veel gecontroleerd.

coffeeshops doen er goed aan om netjes alles bij te houden en te betalen.

er zijn tevens veel slimmere manieren om legaal geld op je belasting te besparen.... 

Maar daar wordt dan waarschijnlijk ook alles bij gehouden? Shops als t Geeltje en Mon Camerades enzo houden helemaal niks bij, je kan er geeneens pinnen.. Maar ik ken ze ook die inderdaad alles bijhouden. Denk dat je daar al snel aan kan zien onder hoeveel controle de shop staat ;)