• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
AlleenMaarHaze

5x Mexican haze 150x150 pro leaf

6 posts in this topic

Yoooooo

De titel zegt het al 5 X haze in een tentje van 150x150.

Ik heb hangen een dimlux 600 die natuurlijk nog lekker opgeschroefd ken worden naar 720 w.

300m3 actieve inlaat 1500m3 afzuiging.

Zwenkventilator erin lekker pik.

Heb ze opgekweekt uit zaad en een week of vier vijf voorgegroeid.

Afgelopen woensdag heb ik ze op 12/12 gegooid.

Potten zijn achteraf gezien misschien een beetje te klein maar wou niet nog langer voorgroeien omdat ik niet meer naar de shop wil.

Ik heb ze 1 X getopt.

Voeding dutch pro 

Vanavond wat meer close up foto's 

20180414_133111.jpg

3 people like this

6 dagen 12/12

Mijn tentje is 1,50 bij 1,50 dus nog genoeg ruimte om de komende twee weken uit te dijen. Ze zijn nu een goeie 60 cm hoog behalve de 2 rechters die staan op een verhoging op een stuk laminaat.

Ga voor 100 gram per plant.

Heb deze week 1 x de enzymen gegeven 1 x water met silicium en 1 x voeding met rhizo EC 1,3

Temp is zo rond de 27 snachts 20

De plant rechtsvoor blijft extreem laag en is super bossig lijkt wel een indica. Denk dat ie wel gaat geven hier wat voor close ups van die mafkees20180417_205515.jpg20180417_205540.jpg20180417_205523.jpg