• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Stoney

Alchemistic's Mexican Haze x Crockets Haze

63 posts in this topic

Ik doe mijn water altijd toch aanzuren... Ook met bio voeding.. dit omdat in mijn omgeving het water extreem hard is.

....neemt niet tot nauwelijks voeding op dus.....;)

GRTZ KAYA 

ja ik zal eerst een nieuwe ph meter moeten kopen.... Ben ik nu mee bezig :)

Uiteindelijk heeft t 144gr harde toppen en 16gr fluf opgeleverd. Als ik er 5 van had gehad was t toch 720gr, maarja als he :)

En weer vind ik hem vaag ruiken. Nu moet ik ook zeggen dat ie al minder rook toen ik ging knippen... misschien toch te lang gewacht ofzo... We merken t wel over 4 weken :)

15338267090481113831573869640248.jpg15338267381073739774226280855343.jpg

3 people like this

Lekker zeg....laat het smaken.

1 person likes this

Ja we gaan het merken, zoals ik al zei vond ik de geur al wat minder geworden... En mijn cure kwaliteiten zijn nou ook weer niet zo goed dat ik het er lekkerder mee kan maken :lol:

Ziet er goed uit stoney!

en dat curen van je gaat je wel goed af jij begint alleen meer kieskeuriger te worden geheh

lekker rondje maat!

greetzz

1 person likes this

On 7/31/2018 at 17:59, AlleenMaarHaze said:

Wat ik zei over die omni bij mij valt ie op 6,4 dus daar doe ik niks aan

Eindelijk de EC meter ook binnen, de vorige stopte er ineens mee na baterrijen wisselen...., is de EC meter in US ipv MS en dus kan niet meten boven de 1.0... ph van kraan water is iets van 7.8 ofzo. Als ik er wat voeding bij gooi dan zakt t idd naar 6.1. Maarja ik moet eerst goed de voeding op 1.7 aanmaken en dan weer ph meten. Maar ik denk wel dat PH het probleem niet is... tenzij de PH misschien onder de 6 uit komt? Maar ik denk t niet.

Dus ja... lijkt er op dat PH wel goed zit. Dus blijft de vraag nog steeds: waar komen die dorre bladeren vandaan? ;)

was ie toch echt gewoon op ze eind dat krijg je tegen einde van je kweek

je was al aan het spoelen toch

als dit vroeg in je kweek gebeurd is het voedingstekort/dan wel overschot

heb nu zelf ook calciumtekort op sommige plekken maar doe ook heel zuinig met die voeding beter een beetje tekort wat je kan bijsturen als die hele plant volgooien zodat ie donkergroen paars wordt dan krijg je alleen maar blokkades

Ja ik was al ff aan t spoelen maar daarvoor begon het al hoor. Deze sterke dame had er wat minder last maar de andere die ik had staan die begonnen er al te vroeg mee.

Misschien moet ik ook maar eens proberen calcium toe te voegen