• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
john

Herb shop

Recommended Posts

Ik gun niemand dat hij opgepakt wordt, maar 2 x het woord 'helaas' gebruiken voor mensen die wel iets meer deden als een beetje leuke growshop runnen of een tuintje water geven.... ik weet het niet.

Of het moeten hele goede vrienden van je zijn, dan is het woord 'helaas' wel op zijn plaats.

Ik heb geen moreel bezwaar, maar dat heb ik tegen veel dingen niet die van de wet niet mogen.

Maar ik vond het woordje helaas - dat inmiddels is weggehaald - een tikkie vreemd.

Als iemand gepakt is voor belastingontduiking vind ik dat ook niet tof, maar dan ga ik niet zeggen ''helaas is hij gepakt''.

Behalve als die 'hij' een goede vriend of mijn broer is.

Deze gasten waren betrokken bij grootschalige cocainesmokkel (vind ik ook prima want een mens moet lekker in zijn neus duwen wat hij wil) en het faciliteren van grote plantages (wat ik ook prima vind).

Maar dan heb je kans dat je in de kijker loopt en dat je gepakt wordt.

Dat is sneu en klote voor hen, maar ik kan dan toch moeilijk het woord 'helaas' in mezelf voelen opkomen.

'Helaas' gebruik ik dan toch eerder voor een kleine grower die zijn medi-wietje kweekt en bij wie de politie in de woning staat.

De "helaas" was eerder gericht op wat last en zorgen er nog van zou kunnen verder komen, afgaande op het vastgepinde topic dat hier nog bovenaan staat.

Voortaan zal ik zorgvuldig mijn woorden afwegen en kiezen om foute insinuatie te voorkomen;)

Het is een forum, he. 

Op een bijna-regenachtige zatermiddag een beetje slap lullen.

Maar doel je er op dat eventuele klanten van de growshop nog last gaan krijgen?

Als ik het artikel goed gelezen heb, heeft het onderzoek naar de herbshop geleid tot de vondst van plantages die gelinkt worden aan..

Ik zie dus nergens dat de herbshop zich aan cocainesmokkel schuldig heeft gemaakt. (en wat dan nog, dan dwingen ze het bij niemand de neus in). Volgens mij zijn er overigens weinig growshops die helemaal geen grotere plantages voorzien.

Als Nederlander zijnde ben ik toevallig wel eens in de herbshop geweest en ben er erg prettig geholpen. Dus van mij had hij wel 3 keer het woord helaas mogen gebruiken ;)

Geen idee of er een diepgaand onderzoek zal van verder komen en of ze het klantenbestand gaan natrekken.

Kwam het artikel tegen en bij deze kan ieder voor zich uitmaken wat ze er mee willen doen, weet niet of er mensen van dit forum reguliere klanten zijn/waren.

Zou er persoonlijk geen bezoekje aan brengen nu. 

Bij de actie in het havengebied van Antwerpen werd 330 kg cocaïne in beslag genomen. De illegale lading was verborgen in 15 dozen met bananen en heeft een bruto straatwaarde van 16 miljoen Euro. Drie verdachten waaronder de undercover-agent en twee Albanezen werden gearresteerd.

wat voor flut coke is dat dan geweest..... 

https://www.telegraph.co.uk/news/2017/02/10/50-million-worth-cocaine-washed-norfolk-beach/

of gewoon weer een broodje aap waarde.....  30 killo meer = 35 mill verschil ? :P :S