• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
SvenBud

Chocolate haze bladeren krullen om en vertonen bruine kleur

Recommended Posts

Dag medekwekers,

een week geleden ben ik begonnen met het ontkiemen van mijn chocolate haze zaadje feminised. In het begin ging alles goed maar nu beginnen haar bladeren sterk te krullen en ontstaan er bruine kleuren op het blad. Ik kweek op potgrond gemend met perliet. Zelf zat ik te denken aan water te kort maar dat heeft ze nu al een paar dagen niet gehad (blad voelt nog steeds stevig aan) 

ik hoor graag van jullie!

grtz Sven

1041FAE9-A237-40AA-AE2D-5A320C21E226.jpeg

EA8C68AE-5302-412A-93B1-7ED9269AFC76.jpeg

Wat voor grond staat ze precies op ?

Misschien nog een beetje te sterk bemest voor die kleine.

Grond ziet er iig niet uitgedroogd uit.

hopen dat ze zich erdoorheen slaan, 

volgende keer dat je gaat zaaien doe dat dan in lightmix of stek/zaai grond  die bevat niet zoveel voeding dan kan er eerst een beetje plant ontstaan dat die ook daadwerkelijk wat met de voeding kan. 

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Ice
      Gegroet lieve mensen,

Toch maar hier even vragen. Ik ben al gaan googlen maar ik kan nergens dezelfde afwijking vinden. Het betreft een wietplant die exact dezelfde behandeling heeft gehad als alle andere wietplanten.

- Binnen ontkiemt op 22° graden.
      - Standaard potgrond.
      - Buiten gezet na 1 maand
      - in ruim potgrond zonder extra voeding
      - Gewoon in de tuin en niet in een pot

Echter links op de foto een gezonde plant en rechts een ongezonde plant.
      De ongezonde plant heeft geen verkleuring en krult de jongste bladeren om.  Er zitten geen beesten op de plant.
      (Negeer water AUB, het heeft toevallig net geregend.)

Enig idee waar ik mee te maken heb? Kan Dit een genetische afwijking zijn?
      Zie hier onder een aantal foto's.

BVD en een vriendelijke groet.

• By Orzeł
      Hallo Forumers,

Weer een hele lang tijd geleden dit voor mij.
      Ben momenteel bezig met een kweekje onder TL 4x 18w ja is niet veel weet ik ook wel. Maar ach vind t wel leuk.
      Heb 2 jaar geleden ofzo een eige zak/pot ( whatever you want to name it ) gemaakt van een wortel doek gaat redelijk maarja de randen zijn wat slap maar sjouw dr nie meer dus maakt me niet veel uit.
      De box waar ze instaan ook ooit zelf gemaakt misschien word ooit die TL wel vervangen door led oid. We zien wel. maar tot die tijd lekker met TL klote.
      Zal niet veel afkomen maar dat geeft niet, wat dr af komt is zeer potent lekkere smaak goeie high or stoned, geur etc. Toppen zijn ook best wit. Blijft een HOBBY mensen

Heb nu:

2x Chocolate Haze van RQS,
      1x Shifani van GW,
      1x Wild Thailand Ryder van Outdoorkings ( test wil deze ook in de zomer zetten buiten )
      1x Painkiller XL van RQS,
      5x een eigen kruising reg. eens kijken wat dat kreng onder kunstlicht doet.

Staan in Plagron Growmix met wat cocosaarde en met de meststof waar Tune ook mee aan het testen is voor mij.
      ( fotos zijn nou niet echt van goeie kwali. )
      Van Links naar Rechts boven: Painkiller XL, Shifani, Cross, Cross
      Van Links naar Rechts midden: Wild Thailand Ryder, Cross
      Laatste van Links naar Rechts: Chocolate Haze, Chocolate Haze, Cross Cross

07-03-16:

18-03-16:

20-03-16:

• Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   8 Members, 1 Anonymous, 41 Guests (See full list)