• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
420Python

Bladproblemen verergeren

Recommended Posts

Beste WeedForum leden

Ik heb een probleempje met mijn autoflower Northern Lights van Greenhouseseeds. Hij staat in een smartpot met biobizz light mix. Hij is nu 4 weken en 4 dagen oud en hij begint in bloei te komen. Helaas heb een paar probleempjes zo te zien. Ik had al op een forum gepolst naar wat het zou kunnen zijn en hier hadden ze water teveel gezegd maar mijn buikgevoel zegt dat het toch iets anders is. Het wordt steeds erger.

Alvast bedankt

420Python

IMG_20180608_203728.jpg

IMG_20180608_203724.jpg

IMG_20180608_203717.jpg

Waarom denk je dat het niet TMV is?

Waar staat de plant juist? Binnen of buiten?

Als die buiten staat staat die in de regen? Krijgt hij mss teveel water?

Ik vermoed dat het toch om TMV gaat. Zal haar moeten neerhalen om te voorkomen dat mijn andere plant besmet wordt. De plant staat buiten maar gaat naar binnen als het regent dus krijgt geen regenwater. Ik geef altijd water met zo min mogenlijk afloop dus geef ze zeker niet teveel water. Ik wacht ook steeds tot de aarde droog tot aan mijn 2e vingerkootje droog is.

IMG_20180613_151056.jpg

IMG_20180613_151103.jpg

IMG_20180613_151122.jpg

IMG_20180613_151114.jpg

Als het TMV is dan kan het door insecten overgebracht worden.

Aan de andere kant kan het zijn dat bvb je buurman TMV heeft op zijn tomaten en dat die beesten het ook overbrengen.

Dus ja...door die plant te verwijderen ben je niet 100% zeker dat je andere plant het ook niet zal hebben natuurlijk.

10 hours ago, Tune said:

Als het TMV is dan kan het door insecten overgebracht worden.

Aan de andere kant kan het zijn dat bvb je buurman TMV heeft op zijn tomaten en dat die beesten het ook overbrengen.

Dus ja...door die plant te verwijderen ben je niet 100% zeker dat je andere plant het ook niet zal hebben natuurlijk.

Hoe adviseer jij dat ik mijn tuin het best bescherm tegen ongedierte?

Ik heb nog nooit zoveel water gegeven dat ik run of had en toch heb ik al 4 of 5x een plant te nat gehad.

Misschien zit ik er naast en ik weet niet hoe de rest dat hier doet maar naar mijn idee is het zo dat als je geen hps lampen en/of erg hoge temps. hebt je veel te veel water geeft als je run off hebt aan de onderkant.

Of je moet erg kleine potten hebben.