• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Omnipotent verkooppunt

Recommended Posts

Gefeliciteerd Karel

Dat maakt het een stuk laagdrempeliger voor mij om deze voeding evt eens te proberen. Had er al mooie resultaten mee gezien in verslagen.

Ik zou wel nog even (laten) kijken naar het stukje onder 'beschrijving'. Dit staat nogal vol met spel- en taalfouten namelijk en dat wekt niet perse vertrouwen naar de neutrale consument.

• Like 1

jaartje terug nog bij hun geweest.

hier heb ik mijn 600 watt led lamp gehaalt

alles werkt top :-)

• Like 1

15 hours ago, Cannarie said:

Gefeliciteerd Karel

Dat maakt het een stuk laagdrempeliger voor mij om deze voeding evt eens te proberen. Had er al mooie resultaten mee gezien in verslagen.

Ik zou wel nog even (laten) kijken naar het stukje onder 'beschrijving'. Dit staat nogal vol met spel- en taalfouten namelijk en dat wekt niet perse vertrouwen naar de neutrale consument.

aangepast, thnx voor je feedback 

• Like 2

Hey @pannekoek,  bij het kilo-pakketje zitten de boosters in begrepen, veel mensen hielden de boosters over omdat je er maar erg weinig van nodig hebt . En kwamen de vraag of ik de basis voeding los beschikbaar wilde maken. 

Natuurlijk wil ik wel kijken naar de mogelijkheden om de boosters ook los te gaan verkopen. Ik zit dan alleen ff te denken hoe groot ik de verpakking dan moet maken.. een kilo pure PK doe je bij gewoon gebruik 5 jaar mee, net als met een liter Groei

• Thanks 1

🤔🤔🤔 zit me net te bedenken dat ik sinds ik omni gebruik eigenlijk nog steeds met de eerste flesjes boosters bezig ben, de puur pk gaat iets sneller als de groei maar die gebruik ik dan ook als wortelstimulator in het prille begin. De N tja als je dat spul 1 of 2 keer toevoegd per ronde staan ze knalgroen.

Jep klopt had wederom een Cree led besteld bij Rubol en kreeg als attentie 2 test potjes van Omnipotent basisvoeding en grondverbeteraar .En aangezien ik geen pro ben en het puur voor de hobby doe zijn de test potjes al meer als jaarvooraad , De basisvoeding geef ik nu aan 2 stekjes en 2 andere krijgen alga grow leuk om te kijken of er verschil en vooral temeer ikzelf het gevoel heb dat ik wat last heb van rode stengels en temp en lv heb ik redelijk op orde licht is ook geupgrade van 2,50 euro ali led naar Rubol Cree led . En het Starterspakket van Plagron is na mijn 1ste grow 2 plantjes vanaf zaad en 1ste stek grow  van 6 redelijk aan het opraken .

Je Testpotjes zijn al aardig op weg .Bemerkte wel dat de basivoeding wat korreliger wordt na opening mischien een optie om het wat meer doseerbaar te maken dmv soort pepermolen  principe voorkom je problemen met klontervorming en meer blokkade tegen vocht of via tuit openingen evt met verschillende diameter .

Vloeistof is mischien optie in knijpfles optie met een reservoir bv van 1ml wederom betere bescherming tegen vocht infiltratie

Heb nu kleine flesjes van Plagron en om  er 1 ml mee af te meten is ook nog geen feest klein spuitje is ook rommelen om als potje beetje leeg is gevuld te krijgen de 1l flessen is helemaal ramp met pipet 4ml eruit slurpen .en na verloop van tijd verdikt de supstantie doordat het telkens bij opening in contact staat met lucht waar vocht in zit of per ongeluk je spuitje niet genoeg gedroogd.

En het starterspakket met de 1kg basis is door de attentie van Rubol overkill de groei en bloei hoeveelheden lijken mij wel goed voor mij als kleine hobbyist ,Had al bij  Rubol gekeken of ik de groei en bloei los kon krijgen om de lijn compleet te maken ,maar zag zeer nog niet staan zodoende dat ik hier terecht kwam om te kjken of die ook in de verkoop komen.

Dekseltje er weer op doen, de voeding is livht gevoelig, er zitten verschillende soorten korrels in dat klopt zo worden bepaalde stoffen gescheiden je kan gewoon een emmer van 20 liter klaar maken en over een week geven , of zelfs 2 .. wel even het water roeren voor als je weer water geeft.. 

Hier gaat de basis in een weckpot en de kast in ivm licht.  En er zitten id grote en kleine korrels in dus af en toe is mengen  want verschillende afmetingen hebben de neiging om zich te scheiden. 

De vloeistof is zo stabiel dat openen en sluiten geen probleem is   bij flesjes durf ik al eens een gaatje te boren in de stop om te doseren  of van die spuitbusjes waar een kok z'n borden mee afwerkt  bv voor ph