• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

83 posts in this topic

Ziet er heerlijk uit! Paar mooie potten.... oh Uh blikken bedoel ik vol met wiet:lol:

1 person likes this

8 weken..

Vanochtend de trichomen maar eens bekeken (kwamen niet echt lekker over op de fotos). Zou in principe geoogst kunnen worden, maar een extra weekje kunnen ze zeker wel hebben. Even kijken wat goed uitkomt qua oogstmoment. Wordt waarschijnlijk aankomend weekend.

Boel gaat wel steeds meer hangen en gister is een tak uit zichzelf helemaal omgeknapt.

20180917_085959.jpg

Hier zie je dat platkop onder de kop wel gewoon een normale structuur heeft. Is alleen wat dikker dikker. Dit is nog meer vanaf de smalle kant genomen.

20180917_090017.jpg

3 people like this

Mooi dik.
Die platkop is maar apart, is die nu een beetje bruin van zichzelf of zitten daar heel veel uitgedroogde stampers ?

1 person likes this

@Rabarbarbaar, dat laatste. Hij heeft er sws al meer bovenop en ze worden ook nog eens heel vreemd egaal bruin.

Check elke dag op rot maar geen sporen van te zien. één 1-vingerig blad lijkt wat verdacht, maar daar kan ik hard aan trekken en zit nog muurvast. Dat kan dan volgens mij ook geen rot zijn

Zal morgen eens een licht uit close-up foto maken van beide kanten. Ziet er best grappig uit

Heb ik ook al eens gehad vroeger. Is iets met de celdeling in de top waar er iets mis is mee gegaan.

Maar is niets mis mee om te roken uiteraard.

Mooie toppen trouwens.

1 person likes this

De waarschuwing van @gyro gearloose, bleek niet ongegrond.. Rot

Die paar stervende 1 vingerige bladeren zaten me al niet lekker. Maar omdat ik er redelijk hard aan kon trekken, ging ik er vanuit dat het goed zat. Maar vanavond kwamen ze dus wel makkelijk los.

Denk dat de bruine pistels er niks mee te maken hebben gehad. Ik herken dat tenminste niet als zijnde rot. Die stervende bladeren dus wel, maar blijkbaar gebeurt dat dan later dan ik dacht. inschattingsfout dus, weer wat geleerd.

Op basis van de aanname dat deze top een verhogd risico had, hoop ik dat er verder niks aangetast is. Ga morgen toch maar wel oogsten.

Een vette top was het iig wel (tijdschrift ter referentie) De vorm doet me overigens wel ergens aan denken :P

20180919_231606.jpg

En dit bleef er van over

20180919_231903.jpg

2 people like this