• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Silas

Zwarte vlekken onderkant wietblad

8 posts in this topic

Goedenavond allen,ik heb een pineapple chunck in een bak van 50 liter staan met de toevingen van sannie ze is getopt en doet het prima op 1 puntje na zoals jullie zien op de foto's...wie kan me vertellen wat dit kan zijn?ik heb haar eergister verneveld met sannies bacto maar het lijkt me stug dat dat dit veroorzaakt?

Gr Silas

20180707_201052.jpg

20180707_201045.jpg

20180707_201012.jpg

Luis zou ik zeggen (zie post hieronder)
Maar het lijkt op puur zwart en er echt op.

266px-Aphis_fabae%2C_zwarte_bonenluis.jp

Deze zit bij mij in de zonnebloem.
Toen ik er een lieverheersbeestje bij heb gezet kwam er meteen (binnen 10 seconde) een mier aan die het lieve beest meteen van de plant af bonjourd.

Alsof je iets in de buurt geverfd hebt en met de kwast er langs geschuurd bent. Ik ken die bacto van Sannie verder niet, maar geef je in het algemeen Bacto niet ook gewoon met het gietwater mee ?

1 person likes this

Het lijkt op residu van de bacto!

Misschien niet helemaal goed gemengd.

1 person likes this