• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Roche Braziliano

Ahoy! Bonjorno! Moi!

8 posts in this topic

Ahoy! Bonjorno! Moi!

Ik ben Rock de Braziliaan en ik ben piraat.

Ongeveer een 3-tal decennia gelee heb ik cannabis leren kennen en ben nog steeds zeer enthousiast over de werking en de toepassing van deze plant. Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een kweekervaring opgedaan: wat planten buiten met behulp van een goede buur: noaberschap nuimn wie dat. Ik ben zeer tevreden over de opbrengst en kwaliteit en wil dit eigenlijk wat verder uitbouwen. Mede daarom mijn lidmaatschap. Daarnaast zie ik mezelf als een cannabis bevrijdingsstrijder: Geef het vrij, iedereen blij/high!

Ik hoop hier wat op te steken, of wat te delen.

Aaargh!

Rock

Hoi Rock ... 

Welkom op weedforum,..

Info genoeg te lezen, om je volgende plantje groot te brengen ... 

1 person likes this

welkom

1 person likes this

Hoi welkom!
Meer in de tuin volgend jaar of ga je binnen verder ?
Of guerrilla natuurlijk :D 

1 person likes this

Welkom Rock

1 person likes this

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• ADHD/ADD
      By Roche Braziliano
      Ahoy!

"Onderzoekers schreven dat volwassenen met ADHD minder last van hun symptomen hebben en toch ook helder in hun hoofd blijven na cannabinoïde gebruik."

Ik was best blij dat ik op dit artikel van P.G.M.C stuitte. Bij mij is ongeveer 5 jaar terug ADHD geconstateerd, al was dat al jaren overduidelijk. Rond dezelfde periode ben ik gestopt met amfetamine gebruik. De eerste periode dacht ik dat het wellicht ook slim was om met blowen te stoppen, inmiddels ben ik er achter dat dat niet echt verstandig is. Het helpt mij te veel om de dag te reguleren; de THC maakt wat hokjes in mijn hoofd die me helpen met de focus. Ik rook pure pijpjes, tabak maakt me te stoned (ik rook sowieso geen tabak). En 's avond is het een heerlijke relaxer op de bank. Voor periodes van onrust heb ik altijd wat THC-olie in huis om te helpen met de nachtrust.

Afgelopen zomer bij toeval voor het eerst een eigen buitenkweekje gehad, en dat is mij verbazingwekkend goed bevallen. Dus ik ben momenteel in overleg met mevrouw Braziliano plannen aan het maken voor komende zomer of eventueel binnen op een wat korter termijn. Dus de inventarisatie van wat we allemaal nodig zijn, in de brede zin van het woord.

Daarin zijn tips uiteraard welkom, maar mijn hoofdvraag is: Zijn er hier meer mensen actief met ADHD/ADD die de voordelen van cannabis ervaren? Graag zou ik daar dan wat meer over horen.

Stavast,

Rock

link naar artikel: https://www.pgmcg.nl/2017/11/adhd-add/
    • Puur pijpje
      By Roche Braziliano
      Hoi,

ik rook altijd puur in de pijp. Het liefste zo'n kleintje want dat is handig voor onderweg. Sowieso geen tabak!

Wie rookt er nog meer zijn wiet puur in de pijp?

Respect!
  • Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 52 Guests (See full list)

There are no registered users currently online