• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Jullie mening graag Foto's weergave....

foto's zichtbaar voor gasten.   13 members have voted

1. 1. Moeten de foto's openbaar worden gemaakt voor gasten.

• Ja
      7
    • Nee
      6
  2. 2. Foto's direct op een grote resolutie weergeven?

• Ja
      11
    • Nee
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

9 posts in this topic

Beste forum leden,

Bij mij komt steeds de zelfde vraag terug. Karel waarom zet je de foto's niet open voor gasten?

Nou tja. omdat ik niet weet hoe mijn leden er over denken.

Dus bij deze de vraag. zouden jullie het erg vinden als de foto's openbaar worden weergegeven?

Ook kreeg ik te horen, dat het vrij irritant zou zijn,, dat je elke foto apart moet aan klikken om de foto's op groot formaat te zien. Maar aan de andere kant hoor ik ook juist dat dit erg prettig is.

Nu wilde ik dus deze beide keuzes aan mijn leden voorleggen. en van uit daar, over een maand een beslissing nemen.

Dus laat je mening horen. zodat ik hier rekening mee kan houden.

Gr Karel

Das leuk, ben nieuw op het forum, en heb al gelijk mogen stemmen.... Ik ben voor... (bijna altijd) lol

ik ga even zeggen waar ik op gestemd heb maar er zijn enkele dingen die ik kwijt wil .

het eerste foto's zichtbaar maken voor niet leden : ja maar (nadeel) langs een kant gaan er dan ook andere mensen die het niet hoeven te zien ook kunnen zien .

(voordeel minder accounts die nooit gebruikt gaan worden voor nuttige info te delen of kweek verslagen te maken gwn om de foto's te kunnen zien .)

op het 2e heb ik ook ja gezegd en dat is voor mij allemaal goed miss kan je ze voor de leden in het groot zetten

maar neemt dat niet meer plek in je topic in ?

ik weet iets waar je niet voor bent renetjuh (het ziet blauw en draagt een pet hihi)

Haha John Gelijk heb je betreft die mooie petten.

En ook de redenatie van eerst lid worden, en dan pas foto,s zien. Dat kom je vaker tegen, en op zich een goede redenatie.

Maar het schrikt ook een beetje af. Als mensen het forum fijn vinden werken, komen ze vaker terug, en worden ze uiteindelijk vast wel lid.

Misschien duurt het wat langer, maar ik ben overtuigd.

Peace 2 all of you...

Ik heb ook maar gestemt en ik heb persoonlijk liever dat de fotos alleen zichbaar zijn voor leden

Ook heb ik liever dat de foto,s meteen groot zijn en je er niet elijke x op hoeft te klikken

greetz

De stemming wijst wel anders uit nu, Moet ik zeggen dat ik wel meer stemmen had verwacht.

We gaan de foto's ook open zetten voor gasten. Mocht je er echt problemen mee hebben kan je altijd me PM sturen kijken we voor een oplossing. De foto´s worden automatisch gestript bij het uploaden van alle extra informatie.

We gaan de foto's ergens volgende week open zetten, zodat er nog tijd is voor overleg mochten er echt foto's moeten worden verwijderd. neem dan even contact op.

Gr Karel

Foto's zijn open gezet, en nu is het even wachten tot de smurf tijd heeft het formaat aan te passen.

had ik gemerkt dacht al tjeins ik ben nie ingelogd en ken me amnesia topic foto's bekijken

miss wel goed