• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
D-wonkru

Screen of spoon? Of...?

Recommended Posts

Wanneer gebruik je bij het roken van een bong een (pipe) screen en wanneer een spoon? 

Of is het een persoonlijke voorkeur?

En hoe gebruik je precies zo een spoon?

Gebruik in de bong geen van beide! Heel klein plukje shag of wat fluffie spul beneden in de cup, komt er wel een beetje troep in het water maar beter troep in het water dan troep in je longen ;-)

die screen is omdat te voorkomen test@ beetje verschilend welk type bong je heb.  mijn preculator heb ik liever geen as/blad materiaal in omdat dat er maar lastig weer uitkomt. 

spoon heb ik nooit gebruikt, altijd van die koper/messing gaasjes 

De spoon hang je in de bowl, net zoals je een screen in de bowl plaatst. Op de screen van de spoon leg je je wiet of ander spul. Het 'voordeel' zou zijn dat je je spoon zo weer uit je bowl trekt en je bowl weer schoon is. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het maar een gehannes vind. Geef mij maar een normale screen of een bowl met een glazen ingebouwde screen, waar je dus geen gaasje nodig hebt.

Tnx Weedhead.

Ben vanavond met een spoon aan het klooien om te zien of ik het wat vind. Maar ehm tja, ik vind het eigenlijk niet zo heel handig. De spoon valt er steeds uit, of gaat schuin staan. Je moet dan wel een erg diepe bowl hebben. Normale screens blijven gewoon zitten. Of doe ik iets niet goed?

Zou er nog verschil in spons kunnen zitten? Ik heb nu een spoon van black leaf https://www.waterpijp-bong.nl/rookbenodigdheden/screens-gaasjes-zeefjes/black-leaf-steel-spoon-screen-12-mm-headshop