• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Weedforum weer online

Recommended Posts

Weedforum had wat problemen afgelopen tijd, dit had te maken met een update van de server.. 

We kregen de aangepaste versie van onze forum niet goed werkende met de php7 versie van de server.. aangezien smurf het halve forum heeft verbouwd aan de achterkant was een overzetting niet zo 123 gedaan, upgrade wilde niet werken.

Na verschillende pogingen en aanpassingen in de database werkt het dan nu weer, 

Het kan goed zijn dat er hier en daar nog wat kinderziekte zitten, meld die dan graag zodat we hier aan kunnen werken.

• Like 2
  • Thanks 3

Bedankt voor al het werk achter de schermen heren!

Jullie hebben waarschijnlijk een extra dosis stress en weinig vrije tijd gehad de laatste dagen, altijd vervelend als server updates niet lopen zoals het hoort.

• Thanks 1

On ‎6‎-‎10‎-‎2018 at 15:17, crazy micky said:

pijltje om omhoog te scrollen ^_^

Hahahaha die miste ik ook meteen 🧐

Ehm, tis geen grote ramp, maar als het heel makkelijk te veranderen is wel fijn.
De wietforum emoticons staan helemaal onderaan in een best wel lange lijst.
Zouden die bovenaan kunnen staan en daarna pas alle standaard smileys ?

weet niet wat de rest er van vindt, maar van mij mogen de standaard smileys er uit, hoogstens een paar leuke in de weedforum smileys zetten, zoals de lachende smiley met traantjes o.i.d.
Het duurt best even om al die smileys te laden, en dan een tering eind scrollen naar de smileys die ik wil.
Maar goe, misschien vinden anderen het wel fijn zo.

• Like 2

ben ik ook eens met rabarbaar. als er daar 50% minder emoticons instaan zullen ze een stuk sneller laden

karel kan je smurf eens laten kijken of het mogelijk is de emoticon control bij de modcp toe te voegen. flags transport&places symbols eruit  (van transport mischien de basic zoveel houden (fiets auto taxi vliegtuig bootje motor)  ofzo