• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
GreenVibez

Het komt tot hier !!! :@

Recommended Posts

Gegroet allemaal,

Ben een grote liefhebber van het geweldige plantje. En als het even kan genieten we er dagelijks van. 

Echter begint het mij de laatste tijd heel erg op te vallen in Rotterdam, en omstreken, dat het wiet kwaliteit erg slecht is tegenwoordig.

En begin de hoop te verliezen of het nog wel goed gaat komen gezien het 'gedoog'-beleid gedoemd is om te mislukken. Dit allemaal drijft mij dan ook om actie te ondernemen. 

Nou weet ik bijv dat Dizzy Duck en the Greenhouse in Den Haag kwaliteitsspul verkopen. 
Terwijl het jaren geleden overal de norm was om zo'n soort wietje te verkopen. Je kent dat wietje wel, met dat super heerlijke penetrante skunk geur. 
Maar tegenwoordig kan ik dat in Rotterdam nergens meer krijgen. Zelfs niet bij Stichting patientenbehandeling. 
Het mist allemaal dat skunk geur. Rookt soms scherp op de keel en laatst iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt. Een 'Haze" wietje die ze verkochten maar het rook gewoon naar super zoete kauwgom en er zat een rare na smaak aan. Heb het daarom ook maar niet meer verder opgerookt. 
En nee, het was niet het zoetige geur van bijv een blueberry kushje oid. Maar gewoon zo'n chemische superzoete roze kauwgomballen geur. 

Ik ben het gewoon zat om honderden euro's per maand aan een shop te geven voor een product wat inferieur is aan wat het voorheen was. 

Nou heb ik vroeger in mijn studententijd samen met een maatje een kleine kweekje gehad van 5 plantjes in een zelfbouwhokje. Critical Dynamite als ik het me nog herinner. 

Prima oogst voor de eerste keer en lang van genoten maar het was in een tijd dat een goed wietje 10 euro de gram koste. Dus nadat de stash op was gingen we gewoon weer naar de shop en ook omdat we weer eens een keer wat anders wouden proeven. Daarnaast ook de angst om gepakt te worden met de navolging om uit het studentkamer gezet te worden. Dus we lieten het bij dat ene kweekje. 

Mijn plan is om het nou beter en wat netter aan te pakken. Wel kleinschalig 4/5 plantjes in een kweektent van 1x1 of 1.2x1.2. Maar daarvoor ben ik hier op dit forum gekomen om dat allemaal uit te zoeken en als het even kan, waar nodig informatie te delen met de rest van het community. 

Gegroet, 

GreenVibez

• Like 2

Welkom!

Ben het met je eens, al vind ik dat 4 floors in Rotterdam soms nog goede wiet heeft. Heb er een lange tijd geleden sour diesel gehaald en die was echt top!

4 hours ago, Kachel said:

Welkom!

Ben het met je eens, al vind ik dat 4 floors in Rotterdam soms nog goede wiet heeft. Heb er een lange tijd geleden sour diesel gehaald en die was echt top!

sinds lachendepaus  de 4 floors is geworden is het niet veel goeds meer hoor. 

Welkom, bedankt voor je uitgebreide introductie,. :)

Ja de wiet in de shops is soms om te huilen,.. zelf kweken is tegenwoordig de enige manier dat je weet wat je rookt ... 

Je hebt er zeker goede shops tussen zitten... Maar dat zijn er maar een paar en die moet je dan ook echt met een kaarsje zoeken.

als je de ruimte hebt zou ik gewoon voor 120x120 gaan, een beetje extra ruimte is nooit gek al zou je er een peper neer zetten :) 

7 hours ago, Kachel said:

Welkom!

Je moet het dan maar net treffen met wat voor lading er op dat moment verkocht word. Maar van de week ben ik daar langs geweest en was niet onder de indruk van de wietjes die geadviseerd werden. De soortjes zagen er wel prima uit maar weinig tot geen wiet geur... beetje grassig... zelfs niet als je een klein topje indrukt. En werd er ook niet bepaald high van.

Wat Grow Weed zegt; toen het nog de lachende paus was kon je daar prima wiet halen (maar destijds kreeg je bij de meeste shops A-kwaliteit wiet). 

5 hours ago, Rabarbarbaar said:

Hoi, welkom.
Volgend jaar wellicht ook een buitenkweekje ? :D

Succes iig.

Gaat helaas niet gebeuren tenzij ik een guerilla kweek ga beginnen bij het euromast park 😋

2 hours ago, Eagle vision said:

Welkom!

Hebben ze je waarschijnlijk gewoon bubblegum ipv haze verkocht :D 

Was het maar een kneiter harde bubblegommetje geweest 

42 minutes ago, karel kweker said:

Welkom, bedankt voor je uitgebreide introductie,. :)

Ja de wiet in de shops is soms om te huilen,.. zelf kweken is tegenwoordig de enige manier dat je weet wat je rookt ... 

Je hebt er zeker goede shops tussen zitten... Maar dat zijn er maar een paar en die moet je dan ook echt met een kaarsje zoeken.

als je de ruimte hebt zou ik gewoon voor 120x120 gaan, een beetje extra ruimte is nooit gek al zou je er een peper neer zetten :)

De recensies over de shops in het westen (omgv rijnmond) zijn helaas een beetje gedateerd.

En als iemand een goede shop weet die vergelijkbare wietjes verkoopt zoals bijv dizzy of greenhouse. Voel je vrij om het te delen 😁

Maar als het zo moet dan moeten we ons zelf maar voorzien van kwaliteit. 
Een 120x120 gaat en nog wel groter ook maar die behoefte heb ik niet. 
Kwaliteit met een hoge thc gehalte heeft hier het hoogste prioriteit. En een naga jolokia peper zou nog geen gek idee wezen 🔥 

• Like 1