• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Groene rob

Kweek verslag White rino red Panama en og

Recommended Posts

Hoi dit is verslag over ww, White rino ,og,Panama red  .

Kweek op ligtmix met perliet  60 % 30 % cocus en 10 % hydrokorrels   .

640 watt mastergear evsa en een wing  kap .afzuiger 420 m3 geloof ik ik heb er een softbox omheen gemaakt voor de herrie  koolstoffilter Wilco  .500 m3  l inline 350 M3 met eventueel exstra lucht invoer   ben nu net 2dagen in bloei en dw boel zal draaien op omnipotent .

IMG-20181021-WA0007.jpeg

De pH was strak 6.2 en EC heb ik op 1.3  .je ziet dat ze al lekker beginnen terekken . Ik kan gewoon merken dat omnipotent het goede in een plant naar boven brengt .  Dag 3 op 12/12 en heb anderhalve week voor groei gehad .

DSC_1666.JPG

Allemaal stekken dit? Of zaad?

en kweek je alles in 1 grote bak? Zo lijkt het wel. 

Best lastig ook lijkt me met die verschillende soortjes, je ziet in de bladeren duidelijk grote verschillen in indica en sativa. Die kunnen vast niet tegelijk geoogst worden ofwel?

leuk dat je hier een topic bent begonnen!

Hoi Ja zijn allemaal stekken en was alle resten wat ik had tijd voor nieuwe soort 😉ja volle grond veel makkelijker als potten .en het geknoei hou je in de kast .ja staan 4of 5soorten in 😉 zal weer aan zaad moeten geloven wil de echte Amnesia zetten en wat ik erna in de kast gaat zetten geen idee 

Even update van bloei dag 4   ec .heb ik nu op 1.4 en pH op 6.2 .en helaas vanacht al bij gewarmt de lucht uit de gang was tekoud als ik het fris heb hebben zij het ook   zit tedenken en kachel op termostaat dat die er boven de 20graden afslaat .maar aan de andere kant hoef het niet want de Amnesia tent zal in de nacht gaan draaien zo dat de gehele dag het zelfde verbruikt wordt 😎. Ik vind ze er zelf nog niet heel mooi uit zien . Denk door het geschommel had pH meter kapot nu heb ik nieuwe die kan ik niet calibreren ,dus balen maar meer gewoon met de orginele pH tester en met kleurtjes zie ik of mijn pH meter het goed heeft jammer van die -2.0 wat die aangeeft  dus elke keer rekenen  maar gelukkig kan hem terug sturen dus duurd ook 4dagen voor ik hem weer heb jammer genoeg  

Ziet er goed uit veel succes man ik zag dat je me nog een pm had gestuurd zal daar vanmiddag f op reageren als ik tijd heb

Ph reguleert zichzelf wel in zoon grote bak met aarde maar dat zou ii niet blijven doen zou wel ff een goede regelen zodat je het netjes tussen de 6,1 en 6,4 kan houden

Die voeding van omni zitten de belangrijkste bouwstenen volgends mij ingesloten  in cellulaten waardoor de ph waarde zoeiz o minder belangrijke is als bij bv Dutch pro je krijgt minder snel tekorten bij een afwijkende ph

Uiteindelijk is de juiste ph wel het beste

• Thanks 1

Oké dat wist ik dus niet .vandaar dat dag later moet ik meestal ook schone water toevoegen dan is de ec verhoogd 

Maar zal me grote bak is schoon maken is omnipotent ook tegebruiken in iirrigatiesystemen   .ah ja met zo bak heb ik er ook niet gouw last van maar de beste opneembare stoffen worden opgenomen met de juiste pH waarde .met sommige voeding wist ik dat het niet uit maakte 

Maar met pH dacht ik al van huh ik maak meestal zelfde dag maar heb al grote irrigatie bak er nog staan en ga die weer gebruiken .heb laatste jaar weer met de hand gedaan zins blumat in eens verstopt ging zitten gelukkig pijl ik en doet altijd want zo bak wil je niet vol water hebben 

Dat is mooi om teweten wand heb alles liggen en nieuwe druppel slangen ook al 😍maar die verstoppingen  heb ik 1x gehad drama terwijl blumat toch super zijn, krijgt wat nodig is  .maar de verbinding in de slang van ton naar slang had ik problemen maar heb al een ander stuk er voor 😊

• Like 1

Uhm volgens mij weer tijd voor dutchys roofmijten  had wat gespot  . Maar plak strippen liggen er tussen dus even af lezen en weer op zoek .maar boeiend voor die 40 e in het zoveel tijd was 4geleden door stekken van een ander en dutchys roofmijten waren toppie dus als ik weer iets van spint heb dan bestel ik ze maar zal vast wel iets van weer van een stek komen of het van een ander afkomt of van me zelf van buiten moeilijk tezeggen .maar me stekken zaten er onder dus die heb ik allemaal weg gepleurd .en ze stonden apart .maar vertrouwd het toch niet dus .we bestellen weer dutchys roofmijten beter als troep spuiten ,😀maar wil zo en zo ongedierte of zelf vermoeden vrij wezen met de setup Amnesia  tent 

DSC_0011.JPG

• Like 1

Zo we hebben geen spint meer gelukkig .was blijkbaar stek vergeten met indopen tegen ongedierte .maar die  die zijn weg geknikkerd  .wou toch wat anders 😉

received_537445420034182.jpeg

• Like 1

Jep maar gelukkig waren ze sportief en sturen ze het nogmaals op .gelukkig  want er zijn ook zaken die zeggen je koop maar een nieuwe .maar ja je weet wat spint kan aan richten in 7dagen tijd en ben nu 7dagen verder .zo word je bijna gedwongen om chemische zooi tegaan kopen maar ik wil het biologisch doen en houden .dus mijn hoop dat opnieuw naar morgen zijn 20 zakjes dus zijn zat voor de 125/125 maarja zolang ik dit heb kan ik niks opbouwen dus met opbouw van Amnesia licht stil want neem geen risico's  😉  maar hoop dat het goed gaat ze zien er nog vrij goed uit maar toch zitten ze vol 😓 echt gewoon stom volgende keer ga ik het anders doen als ik al stekken uberhoud ergens afhaal en met onkiemings van wortelen dan plaats ik al gelijk roofmijten er bij want dit is niet goed als je 1stek over hoofd ziet met wAssen dan ben je de pineut

1 minute ago, Rabarbarbaar said:

Ai, de spint toch weer terug ?
Of is dit nog om het vermoeden vrij te maken.

De vermoedens zijn we al voorbij het is werkelijk en na 7dagen dat ik het ondekte hebben ze al aardig wat aangericht morgen hoop ik nogmaals me roofmijten tekrijgen want de vorige  post was  zoek gemaakt . Maar vandaag ontbladerden en stofzuigen efkes alles goed schoonmaken en dan de roofmijten er bij dan hoop ik het wel goed tehebben 

• Like 1