• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Arianne

Mijn jointje

Recommended Posts

Dit is hoe ik mijn jointje draai.

Ik leg altijd een 'bolletje' shag voor het tipje. Dit omdat ik het allerlaatste van een jointje niet rook, en om te voorkomen dat er shag door mn tipje mijn keel in schiet.

Zijn er meer mensen die dit doen?

20181026_141328.jpg

• Like 4

12 hours ago, Arianne said:

Dit is hoe ik mijn jointje draai.

Ik leg altijd een 'bolletje' shag voor het tipje. Dit omdat ik het allerlaatste van een jointje niet rook, en om te voorkomen dat er shag door mn tipje mijn keel in schiet.

Zijn er meer mensen die dit doen?

20181026_141328.jpg

He leuk niet zoveel shag en misschien kun je binnenstebuiten vloei draaien snap je dat dan lik je de plakrand door de vloei heen nat. ff logisch nadenken het plakrandje moet wel goed eringedraait zitten en netjes en dan heb je precies niet teveel vloei . Heb ik al vanaf jong geleerd en doe het ook met shaggies maar dat is makkelijker want die zijn korter en hebben geen tip . Maar het verschil proef ik elke keer weer

Zo heeft iedereen zijn manier van draaien. Ik leg bvb eerst mijn wiet op mijn vloei en doe er nadien shag op.

Wat ik wel doe is het niet tot tegen mijn tipje vol leggen.....ik blijf er een beetje vanaf maar wel mijn shag tot aan het tipje.

Ik rook nl ook niet volledig tot het tipje op. 

Het binnenste buiten rollen heb ik nooit echt onder de knie gekregen.

Heb het al wel gedaan maar voelt tegendraads...dus doen we het niet.  :)

• Like 1

Denk dat dat een kunst op zich is dat binnenste buiten draaien. Ik los het meestal op door gewoon vol te gooien tot er geen papier teveel is.

• Like 1
  • Haha 3

Dat binnenstebuiten draaien is echt heel simpel maar je moet wel een beetje de “trucjes” kennen. Ik heb vaker dan eens binnen enkele minuten iemand binnenste buiten leren draaien tijdens een gezellig gesprek in de shop. 

Wat draait iedereen z’n jointje dun hier trouwens! Of draai ik ze zo dik?:veeljoint:

zo eens een lekker buitenwietje draaien, als ik er aan denk maak ik nog wel een foto :)

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2

Hier ook altijd een klein bolletje shag voor t tipje.

Na t crunchen meng ik de wiet met mot....de gruis vd shag. De verhouding hangt een beetje af van de voorraad....lol....

GRTZ KAYA 

• Like 1