• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Vernieuwde website voor het forum

6 posts in this topic

Beste lezers,

We hebben onze site een kleine update gegeven.

Geen schokkende dingen, Alleen dat we met Dutch Passion laten varen als hoofdsponsor, En de webshop smokers-stuff deze plek overneemt.

Gr Karel

dutch passion gestopt al sponser lol

das ook niet lang durig geweest blijven ze op het forum of verdwijnt dat stuk ook

Tja ik had het kunnen verwachten natuurlijk dat er vragen over zouden komen.

Dutch Passion en ik hebben een andere mening wat het inhoud om een hoofdsponsor te zijn van een weedforum.

En als je er dan niet uit kunt komen, moet je dan wel eens keuzes maken. We hebben nu eerst het logo van onze eigen headshop geplaatst.

Maar dat kan ook nog wel een keertje gaan wijzigen, ik ben en blijf natuurlijk achter de schermen bezig met van alles en nog wat..

Gr Karel Kweker.

hoofd sponser wil idd wel zeggen dat je de grootste bijdragen levert op alle vlakken denk ik zo

jammer