• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
karel kweker

JaJa nieuwe Fotowedstrijd thema Jointing.

89 posts in this topic

Beste kijkers, forumlezers en foto snuffelaars?

We gaan van start met de derde thema van de fotowedstrijd "Jointing"

Ook dit keer JaJa stelt voor de winnaar een doos van hun vloei ter beschikking naar keuze.

JaJa vloei

En via onze webshop http://www.smokers-stuff.com, geven we 10 Casey Jones zaden weg van Devils Harvest seeds.

De opzet van de wedstrijd is gewijzigd, Er is nu elke 2 maand een nieuwe thema. Het thema voor de maanden Sept en Oktober zal zijn jointing. Je kent vast het fenomeen nog wel planking, een foto maken van je zelf op een plek zo stijf als een plank? Jointing is een foto nemen van je hand met een joint op een leuke plek,. ik denk dat dit toch wel een erg leuk thema kan zijn als men er creatief mee omgaat.

Fotokwaliteit:

We stellen weinig eisen aan de technische kwaliteit van de foto, zolang je 'object' maar scherp in beeld is en de foto minimaal 1024 pixels breed is.

Tegenwoordig zijn de meeste GSM's wel geschikt om supermooie plaatjes mee te schieten, Dus leef je uit.

Photoshopen, Als het niet in de thema vermeld is. leef je uit. De voorkeur gaat bij ons wel naar niet geshopt foto's maar maak je er echt iets leuks van. Ik wil hier niet te moeilijk over doen. het gaat om de fun, en de gein, met als achterliggende gedachte een betere acceptatie van cannabis.

Doe mee en win het leuke prijzenpakket.

Basisregels:

- Om mee te kunnen doen en je fotos te kunnen plaatsen moet je je aanmelden / registreren op weedforum.eu.

- De fotowedstrijd zal elke 3 maand op de 1e van de volgende maand beginnen.

- Winnaars van de voorgaande themamaand worden uiterlijk voor de 7e van de opvolgende maand bekend gemaakt op weedforum.eu in de thema topic zelf

- Alle fotos van een thema moeten voor de laatste dag van de maand 24.00u gepost zijn in het aangewezen forumtopic op Weedforum.eu

- De winnaars worden bepaald door de webmasters van Weedforum.eu plus hun sponsors eventueel na vermelding aangevuld door derden.

- Over de uitslagen van de drie maandelijkse wedstrijd wordt achteraf niet gediscussieerd.

- Minimale deelname leeftijd 18 jaar in de maand dat een fotowedstrijd begint.

- Per thema kan per deelnemer met maximaal 10 fotos worden deelgenomen.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen kopien zijn van anderen of andere media. Alle fotos die je instuurt worden eigendom van Weedforum.eu en kunnen ter decoratie van de sites of bij artikelen worden gebruikt.

Privacy:

Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als priveinformatie behandelen.

Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.

Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.

wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.

Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.

Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker

en hoeveel foto's mag je gebruiken karel en mag ik enkele oude foto's gebruiken die ik maanden terug gebruikte hier op het forum

dan probeer ik het wel met die foto's dat zijn plaatjes van in men tuin .

ik neem verder bijna nooit wat mee op straat

Hey John,

Als je de tekst had gelezen,,.. 10 foto's...

Nee je mag geen oude foto´s gebruiken.

Je hoeft ook niet buiten te zijn om mee te kunnen doen,. een dikke joint voor de tv, met een mooie scene op de achtergrond.

Een dikke joint op vreemde plekken is ook leuk,. belangrijkste is dat je creatief er mee bezig gaat en de gein er van in gaat zien :D

Gr Karel :D

zal morgen al eens beginnen met eentje op een gekke plek

tja ik ga nog eens nadenken waar nog leuke plaatjes te maken

Hihihi John,

Misschien een gek idee,. maar volgens mij is naast je plantje je aquarium je grootste hobby ?

Gr Karel :D

is wel een grote hobby karel ik heb namelijk zoals de tenten een grote en een kleine aqarium

maar daar mee zit ik niet op forums met topics en dergelijke .

een leuke achtergrond voor de eerste foto mocht wel en een nieuwe foto is het alsinds wel .

heb enkele ideetjes maar zijn moeilijk uitvoerbaar in belgie zelfs in NL gaan ze er niet bepaald mee lachen met wat ik wil flikken

karel wil nou niet moeilijk doen ofzo,

maar momenteel ben ik nog niet zo'n fan van de casey jones het kan veranderen met de oogst van de casey die ik staan heb

maar op deze moment ben ik er nog geen fan van gaat ook de eerste keer zijn dat ik de casey jones ga proeven .

2e foto is een mooie medi !

laptop gecrasht ben tot 1 u deze nacht bezig geweest de windows er op nieuw op te zetten

ben al me muziek foto's en films kwijt

das een goeie mop karel een back up heb ik niet .

ben zelfs alles op me externe schijf kwijt al mijn muziek foetsie .

nu heb ik er wel een gemaakt een deel heb ik terug maar niet alles zoals paar programma's voor muziek te mixen en dergelijke

Ohhh Ooooohhh, me hand staat er niet op, of hoeft dat niet persee???

Groet El Plantos

we zijn zeer ruim denkend, :) en doen niet zo moeilijk,..

Het gaat om de humor, en compositie,. gewoon verschillende factoren,.. wat een foto interessant maakt.

Gr Karel

Ok thanks, vond hem wel geinig zo boven op me draaitafel.. Kan eventueel ook studio meepakken, en daar wat foto's maken op keyboard enzo!?

Groetjes

Tja,.. Dat zegt natuurlijk niks ;)

Een lekkere joint van een vriend lenen kan ook,.. lol ;) gewoon creatief zijn komt er vast wel iets leuks boven :D

waarschijnlijk wel ja maar dat is niet verkeerd .

zolang je er maar plezier aan hebt aan je grow's

hier zitten bijna allemaal blowers al ken ik niet iedereen hier op het forum even goed