• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis

312 posts in this topic

Deel hier je aankooptips!

Dit mag alles zijn wat bij kweek binnen of buiten handig kan zijn...

B.V. die bloempotten die in de aanbieding zijn, de propagators van de Action, voeding, die ene softbox aanbieding, aarde etc etc.

Tip je mede kweker en help hem of haar...

Thanks a lot! :)

Grtz

Mijn eerste tip buffertabs in 2 maten:

http://www.bioplantenvoeding.nl/index.php?item=healthy-start-tabletten-500x-10-grams-tabletten&action=article&group_id=38&aid=17〈=NL

Ik heb zo juist de

Secret Jardin Dark Propagator DP90 1.5 set TNEON 2x75 watt 90x60x90

en

Web IT 60-100

zo dat ik laag kan kweken.

en om stekjes te kunnen maken

Clonex stekkengel 50ml

besteld bij greensell. met 10% kortings code SUPER. :wub:

Tof dat je de knoop hebt doorgehakt Wolf; veel plezier van je nieuwe spullen zo!

Net even wat gezeur gehad maar het is binnen haha.

post-701-0-29763100-1389895930_thumb.jpg

post-701-0-80464800-1389895965_thumb.jpg

post-701-0-13134300-1389896042_thumb.jpg

post-701-0-86976000-1389896137_thumb.jpg

hoezo gezeur? dat kan haast niet bij greensell,.

nee niet met greensell. Greensell heeft super werk gedaan ze belden wanneer ze langs kwamen super.

Ik heb ouders die wat minder positief waren, wat enige confrontatie leverde maar het is binnen en ze gooien het niet weg.

ik mag hem zo wie zo van zomer op zetten voor een verduisterd kweekje.

Ik wil er nog even bij zeggen als je iets wild bestellen Greensell is super, aardig, snel en 10% korting :wub:

ik wil niet de boeman uithangen maar die web it dat is die gene die ik heb is eigenlijk ontworpen voor een darkroom of darkstreet tent van 60op60 of 90op90

en de dr 100 werkt ie ook bij .

of die past in de dark propagator heb je dat na gevraagd

wat je kan proberen is de uiterste hoeken nemen en de binnenste haakjes niet die helemaal aan de andere kant van dat net

scrog en dat net kan je wel vergeten dat geef ik je op een briefje als steun dat ze niet omvalllen is dat ontworpen niet om scrog te kweken .

dat je het alvast weet

Dankje john minn fout dus. Heb het niet na gekeken.

best proberen zoals ik zei miss lukt het wel

een dp is 60 diep en 90 breed in princiepe zou dat moeten lukken als steun net tegen het omvallen

scrog kan je best een stuk gaas gebruiken van bv een tuin hek gaten van 5x5 cm en staaldraad in plastic omwikkeld dat vast maken met strip bandjes aan de buizen

en dan ken je wel scroggen dat net gaat met je plant mee omhoog gaan zijn maar haakjes die je achter de tent buis hangt en als de plant aan het net word gebonden gaat dat haakje mee omhoog via die buis aangezien het heel makkelijk te verschuiven is naar boven en beneden

Oke dankje john voor deze informatie. Kan het echt gebruiken.

Die zaden zijn idd niet duur.... maar eerst de koelkast hier even leeg kweken (nog zaad zat) :)

Bedoel je de potgrond en de tuinaarde? Goede tip! Maar de kasjes een paar pagina ervoor zijn ook erg interessant.

Grtz

Denk idd de potgrond :)

Maar die kleine kastjes zijn ideaal om in de living te plaatsen om voor te groeien :) hier staan ze ook voor de raam, later verhuizen we dat naar buiten

ja ook maar voornamelijk de aarde want vind de kastjes klein.

graag gedaan :D

is toch leuk zo'n kastje, kan je 4 kleine AF's in kwijt in een niet al te grote pot en ze staan uit de regen :)