• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
kera lady

patient is gedoemd zijn eigen medicijn te kweken

8 posts in this topic

waarom, lees zelf maar, Bedrocan en Sativex voldoen niet.

Pharmaceutisch-weekblad-nr-21-patientveroordeeldtotthuisteelt-VERBETERD2 (2).pdf

Uit eigen ervaring kan ik er over mee praten.

Krijg al meer als een half jaar de varianten van Bedrocan voorgeschreven, het heeft me bijna 1000 euro gekost en niet geholpen.

Mijn eigen gekweekte biologische cannabis, de hele top, werkt veel beter, door er ook nog tinctuur van te maken, blijven alle stoffen bewaard. Vooral de terpenen die zeer belangrijk zijn bij genezing.

Het hele CBD gedoe vind ik een hype.

Bij mij werkt het niet, daarentegen THC wel.

Fijn dat je dan in ieder geval wel baat hebt bij wiet en wat je er verder mee kunt...

Grtz

CBD alleen zeker nuttig hoor. het effect is alleen niet te vergelijken met THC, het werkt op andere aandoeninngen. de symbiose tussen ALLE goedjes is juist wat mensen vaak willen en zoeken, en ook het beste resultaat geeft. Pure THC wordt men toch behoorlijk trippy van... CBD is de natuurlijk tegenhanger/afremmer.
voor sommige aandoeningen is een hoger CBD gehalte gewenst, dus het is, naar mijn mening, zeker geen hype. En ik spreek uit ervaring. :)

De gehele plant en daar wat van maken dat werkt het beste

Maar dan nog heb je planten met 0,5% cbd en planten 12% zal wel verschil in werking zitten medicinaal gezien

de plant zo natuurlijk mogelijk laten ontwikkelen (ook binnen), dus lekker wat langer laten rijpen zorgt al voor meer CBD, mits de gekozen soort de potentie heeft om het te doen helpt ook.
Dit is ook de reden dan ik meer van indica soorten hou; ze hebben van nature meer CBD's.

Ik heb er met ratio 1:1 10 % thc en 10% cdb Karel.

Ik hou ook meer van indica, medicinaal gezien ook het beste 

1 person likes this

Maar dan nog heb je planten met 0,5% cbd en planten 12% zal wel verschil in werking zitten medicinaal gezien

ja, ik heb twee "cbd" soorten geprobeerd, dankzij een zeer gul iemand. verhouding CBD/THC was rond de 1:1. bij zulke verhoudingen wordt iik niet stoned zoals we dat kennen van recreatie cannabis. Het is wel erg rust gevend.