• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Gobru

ice hasj maken van a tot z

Recommended Posts

Nee zeker niet , even omvormer ertussen maar gaan ook in 220 volt op de markt komen

Hasj zal hetzelfde zijn , misschien dat de smaak wat voller is omdat het minder lang met het water in contact is

Ik zal is opzoek gaan voor zon machine

Kijke of het me ook lukt om iceolator te maken..

Kan ik van amg afval en fluffy topjes is kijke wat ik er van kan maken

Machine en de zakken met de maten 220, 70 en 38 zou ik voor gaan.

Het maken is niet zo lastig, het kost je alleen wat tijd om het te perfectioneren zodat je een super stukje ice krijgt.

Mooi dan zal ik is op onderzoek uit gaan..

Op marktplaats gooie ze je bijna dood met die wasmachines deze week is een halen..

En ff kijken voor wat zakken..

even een vraagje aan de guru,

eerste keer ico lator met beton staaf

mixer
post-56-0-97713600-1405523980_thumb.jpg

is die groene kleur een goede of een foute kben bang dat ik net iets te snel/telang heb gedraaid als was dat maar 4 minuten op standje 2 vande 10

Dat is het gevaar van een mixer, hoe oud was je knip en hoe heb je het bewaard?

als de knip niet lang gelegen heeft kan er nog veel chlorofyl inzitten 

de "knip" veelal sugar leaves is aan de plant gedroogd, vervolgens in een weckfles gegaan voor +/-2 maanden ( is van me vorige oogst)

maar het verkleurd al aardig nu 

Met 2 maanden oude knip heb ik dat in het begin ook wel eens, maar trekt vaak bij zoals nu bij jou, hou ouder de knip is die ik gebruik hoe minder dat zich voordoet

ik heb een vraagje, heb al meerder malen op meerdere manieren hasj gemaakt met veel verschillende eindresultaten...

droog zeven, bevriezen en dan zeven, met  van die zakken, warm persen , koud persen, niet persen :-p

lang bewaart kort bewaart (eind product om te laten "rijpen")....

anyay .. ik heb heel wat geprobeerd ... maar ik kreeg er nooit echt een hasj smaak aan zoals de hasj uit de coffeeshop..... het smaakte en rook altijd meer "skuf" achtig....

iemand een idee hoe je die echte hasj smaak er aan krijgt ?

die machine is goed, tja ligt ook veel aan welk materiaal je verwerkt, ik heb al veel lekkere ice gemaakt en moet zeggen qua smaak kan de coffeeshop hasj er nooit an tippen ook qua effect niet..

ohwja en deze heeft een maatje van me laatst gehaald en volgens hem werkte het prima :-)

https://www.conrad.nl/nl/clatronic-mini-wasmachine-mwa354013-l135-wwit-grijs271693-1169296.html?sc.queryFromSuggest=true

(scheelt nogal in de prijs)

Welke soort hasj is ook leuk omdan aantegeven,

Elke soort word anders geproduceerd, en zijn tegenwoordig genoeg filmpjes over te vinden op youtube

De wasmachines staan voor een 160 op eBay en binnen kort ook ergens in Nederland te verkrijgen

ik dacht dat het gewoon een mini waschmachine was :)

voor op de camping