• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Gobru

ice hasj maken van a tot z

Recommended Posts

Kumt goot Karel , ik moet er nog ergens hebben uit de oude doos

Leuk man maak maak foto's en drop ze maar als je wil

ik denk dat die koffieshop ice o later   wat ik had niet echt goede was.

als ik het vergelijk met die van jullie.

deze is donkerder  ,hij is wel stoned  dat merkte ik gisteren met een jointje mix met wiet.

die miniwashmachine doet me denken aan een grappig verhaal.

me vader deed altijd de bingo  in de kantine op de camping.

en iemand zijn vrouw had een miniwashmachine gewonnen.

dus  toen zij weg was  dacht hij  ohh ik ga haar verassen.

wat doet hij nu heheheh ik moet nu al lachen .

hij stopt daar de bordjes  kopjes en bestek in en een beetje zeepsop.

en zet dat ding aan ,en hoort me toch een terring herrie.

:)

maakt hij klep open is alles  gebroken heel zijn servies .

hij dacht dat het een mini afwas machine was :)

toen we dit hoorde aan de bar lagen we echt in een deuk :)

• Like 1

uit tilburg  genaamd  PASJA

als ik over  week of 2  naar amsterdam ga ,zal ik daar eens rond neuzen.

kijk maar hoe donker het is.

ik denk  zal wel zelfde zijn als met skuff ,de eerste zeef houden ze meestal zelf.

en de donkere  naar verkoop :)

gallery_969_70_1236856.jpg

De kleur heeft niet altijd met de kwaliteit te maken , ik heb al gele , rode bijna paarse en donker bruinen gemaakt wat allemaal goed van kwaliteit was

Ligt heel veel aan welk en hoe je het materiaal doet verwerken

En door langer persen wordt het ook donkerder van kleur, ook mooi door de warmte zetten zich weer zuren om in werkzame stoffen

Heb hier ook nog een diepvrieslade vol met knipafval, moet haast de kilo aan gaan raken :o  (al het knipafval van zolang ik kweek...)

Stom heb de ice bags wel liggen kan me er alleen niet toe zetten dan alleen te gaan doen, misschien angst voor het onbekende of bang iets verkeerd te doen. Denk vooral het laatste....

Binnenkort de moed toch maar eens verzamelen, of er misbruik van maken dat Karel op bezoek komt, hahahaha  ^_^ Die kilo knip moet toch paar gram hash op kunnen leveren....

He Karel als je je geroepen voelt!? Levert je een mooi hash maak topic op  :P

Eentje voor Gobru:

Heb dus diverse sootjes knip in de vriezer liggen, wil alles in één keer verwerken...

Sommige is er gedroogd in gegaan, ander als vers knip uit de tumble trimmer. (verwijder grote thc loze leaves wel altijd)

Kan dit allemaal bij elkaar?

Ik wilde het zo gaan doen, donders veel ijs en ijsklonten, ijswater, knip erbij, roeren met pollepel, nog eens roeren, roeren, en dan door me ice bags...

Is dit een goede manier?

Andere optie is zo'n opzetstuk op een boormachine zetten maar dan ben ik bang dat het te hard gaat!??

Iemand tips?

Pollepel in accuboormachine zou kunnen ik zou niet een mixer nemen of zo

tumbler knip is kapot geslagen, grote kans dat je hasj groen gaat worden of een groen smaakje zal hebben.

Maar mixen kan zeker doe ik ook vaker , is vaak de lekkerste hasj moet ik zeggen, niet te hard draaien dan zal het groene wel mee vallen.

vers en dan de vriezer in kan ook , maar persoonlijk haal ik daar veel minder goede resultaten mee.

zijn er nog vragen roep maar plantos

met deze info kunnen we vast wel ff bezig  ;)

Zal gezellig avondje worden zo hahaha,

Pollepel in ACCUboormachine is dan wel een idee idd, scheelt weer lamme armen :P , + mixer gaat niet kapot, en is toch niet zo lomp als zo'n boormchine opzet mixstuk... Snelheid ook wat lager dan bij gewone boormachine...

Hoop dat het groene meevalt, heb gewoon te weinig tijd om alles handmatig te knippen helaas... Anders ging ik er zeker voor zitten. 

Niet te hard mixen en niet te lang mixen.

ik zou een 10 min mixen even laten rusten nog eens 10 min doen en dan zeven die hap, eventueel proces herhalen wordt het groen dan stoppen ermee..

Temp hou ik rond de 3 graden

met de machine doe ik 15 min en dan zeven en dat meerdere keren, wordt het groen dan stop ik en neem nieuwe knip

met die hoeveelheid en met goede knip en goed verwerken , moet je tussen de 100 en 140 gr uitkomen

top uitgelegd, 100 gram hash ik teken er direct voor...

Zal even grove pollepel aanschaffen met een zo groot mogelijk lepelblad...

De accus op de oplader,

IJsklontenzaktjes vullen met water en in de diepvries.

Water in koelkast.

Grote emmer 2x

Icebags.

Knipafval.

Keukenzeef.

Mis ik nog iets?