• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
El Plantos

België: Politie vreest intocht wiettelers door offensief in grensstreek

6 posts in this topic

http://m.hbvl.be/limburg/xl/politie-vreest-intocht-wiettelers-door-offensief-in-grensstreek.aspx#.Ur7LIX4iHuK.twitter

De politiediensten in de Limburgse grensstreek en in de rest van België zetten zich schrap na de aankondiging van een zwaar offensief tegen de wietteelt in Nederlands-Limburg. “Als ze daar harder duwen, voelen we dat bij ons”, zegt politiecommissaris Loyens van de grenszone Lanaken- Maasmechelen.

Nederlandse cannabistelers steken al langer massaal de grens over omdat ze in eigen streek met grote middelen worden opgespoord. De politie vliegt met warmtecamera’s door woonwijken, politiehelikopters checken de buitenteelt in maïsvelden, energieleveranciers verklikken bewoners met hoog elektriciteitsverbruik en betrapte wiettelers spelen hun huurhuis kwijt. En toch vinden de Nederlands-Limburgse burgemeesters dat er nog meer moet gebeuren om ook de criminele organisaties aan te pakken.

In januari al wil de burgemeester van Venlo, Antoin Scholten, starten met de oprichting van een regionaal informatie- en expertisecentrum (RIEC) voor Nederlands- Limburg. Daar zullen ze zoveel mogelijk informatie samenbrengen om de drugsnetwerken in kaart te brengen. Ook onderwijs, wijkagenten en moskeebestuurders worden gevraagd te helpen.

“De illegale teelt brengt veel afrekeningen en bedreigingen mee. Zelfs boeren worden gedwongen om op hun akker hennepteelt toe te staan”, zegt de woordvoerder van Scholten. Tijdens controlevluchten boven maïs- en aspergevelden in Nederland zijn vorige zomer 70 wietplantages ontdekt. In totaal ging het om 3.000 planten. In 2009 werden nog zo’n 40.000 hennepplanten gevonden in de maïs.

Bron: hbvl.be

GRTZ

Kom er maar in John! ;)

post-709-0-07363900-1389621263.jpg

tja als ze de grote jongens zoeken

laten ze mij met rust

de domme niets verdienende hobby roker / kweker

ach plantos hier hebben ze al 4plantages neer gehaald op een straal van 10 km dus no stress .

volgens mij weten ze niet dat ik kweek of ze vinden het te weinig om langs te komen .

hoe dan ook zolang ze mij met rust laten geen probleem

anders staat de rechtbank op zijn kop dat zweer ik je ,

gaat de eerste keer zijn dat ze zo'n moeilijke dude voor hen hebben staan .

mijn menig is dat ze maar echte boeven gaan vangen die wel terug schieten met echte kogels

of hebben ze daar bang van

tja alles wat niet gaat lopen of niet terug schiet is natuurlijk interessant voor de flikken

weer mijn idee amnesia 1€de gram wie gaat er voor 50 tot 70 cent per gram nog moeite doen niemand opgelost !

enkel nog hobby telers in actie want bank overvallen leveren meer op als wiet kweken

dan rap de banken sluiten want die worden overvallen tja wat word het volgende

Vind je het gek dat kwekers de grens overtrekken hier in het kleine nl rollen ze 5500 plantages op per jaar zo ongeveer 15 per dag.

ja dat zijn het plantos als je nagaat hoeveel er wel niet in nederland moet staan...

dit is natuurlijk het puntje van de ijsberg die worden gepakt.

dweilen met de kraan open

enkel jammer dat de hobby kweker er de dupe van is

1 person likes this

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• opzetten kweekruimte
      By wietplantje
      Hoi,

Ik ben van plan een kweekruimte te maken van 2x2 meter normaal kun je hier 50 planten kwijt maar ivm regels wil ik 4a5 planten gaan scroggen. Kan ik met scroggen dezelfde opbrengst halen als met 50 planten? De kweekruimte word gemaskeerd als kippenhok omdat we binnen geen ruimte hebben( op zolder kan wel maar het word moeilijk om die lucht af te voeren en de enige weg naar boven is een wankel trapje in een koeienstal) Ik wil de ruimte 1,80 hoog maken het dak isoleren en daarboven een geïsoleerd puntdak om warmtecamera's en geen sneeuw op het dak te voorkomen. Wat voor apparatuur moet er in zo'n ruimte?
    • Spannabis 2018 Report
      By Orzeł
      Hallo Beste Forummers

Ja ja de Orzel is weer terug in NL helaas.
      Eerste keer Spannabis voor mij dit jaar. Na lang wachten is t dr toch van gekomen gelukkig. Had t veel eerder moeten doen.
      Vrijdag ochtend erg vroeg vertrokken vanuit Eindhoven. Om 0900 kwam ik aan op Barcelona Airport lekker weertje was t al daar zo vroeg
      Nog even naar de Info balie voor OV kaartjes. Nou hup die bus in eindelijk aangekomen bij mn 4 sterren hotel
      Smiddags ben ik naar Spannabis gegaan en heb de beste man van @growerschoice even opgebeld voor n ticket.

Hij was aan t lunchen dus even wachten.....
      Uiteindelijk naar n aantal minuten belde hij me op waar ik stond waren namelijk twee ingangen..
      Maar goed kaartje ontvangen nog even gebabbeld en ben ik het evenement gaan bezichtigen.

Voor n vrijdag was t al aardig druk voor laat in de middag.
      Wat me opviel was dat er veel lamp giganten waren met LED's dus daar zit een enorme vooruitgang in. Ook veel met de gay lights haahha
      Veel nieuwe voedingslijnen en ook zaadboeren. Op medicinaal was er veel te vinden deze 3 dagen. Olies tot glijmiddel

Vrijdags ben ik tot n uur of 1930 gebleven vond het wel genoeg zo dus met de metro trg naar het hotel. Wel een tering end lopen wist toen niet dat ik ook met dat kaartje met de  trein kon die veel dichterbij was lol

De zaterdag Spannabis dag nr2.

Sochtends tot n uur of 1545 ben ik t centrum gaan bezoeken met de omringende bezichtigingen veel gelopen. Nog n lekkere pan paella gegeten. 1630 weer ff na t hotel spulletjes achterlaten en opgefrist op naar SPANNABIS. Daar aangekomen was t weer erg druk, heb mn kaartje moeten betalen want mn telefoon was leeg dus kon de beste man Roel niet bereiken.
      Hoppake avond ervor beetje research gedaan welke soortjes ik zou willen toevoegen aan mn waslijst aan strains erg moelijk moet ik je vertellen maar dat hebben de meeste van jullie ook denk ik dan op dat moment. Er is zoveel keuze uit erg goede genetica's

De sfeer zat er weer erg goed in tussen al die stoners
      Ben tot 2000 dacht ik ongeveer gebleven werd me n beetje frisjes.
      Snoop dog heeft ook een voedingslijn trouwens alleen de beste man himself was niet aanwezig toch wel jammer.

Het was nog erg druk toen ik wegging. Veel promos waren er al denk ik dat er zondag nog veel meer waren. Maar ben zondags niet meer gegaan heb mn dag helemaal verkeerd ingepland helaas. Volgend jaar beter extra dagje dr aan vast plakken.

Mijn aankopen waren zoals sommige misschien al meegekregen hebben via de chat zijn:

Philospher seeds:
      Spicy CBD 1
      ( gratis Guave Berry Kush )

BSF seeds:
      Gorilla Glue #4
      ( en nog een pakje gratis zelfde strain )

Ripper seeds:
      Toxic
      Grape Gum
      Acid Dough
      ( Free Ripper Haze )

Nieuwe voeding van AGRO BETA:
      Tricoma
      ( PK met met nog iets dr bij is me even ontgaan )

Dit was t eigenlijk wel want zat met de douane in mn gedachten van ja dadelijk pakken ze t af en dat zou zonde zijn.

Bij de fertilizer heb ik ook nog zaden erbij gekregen mocht uit verschillende soorte kiezen dus had dr een gekozen maar vroeg ik k nog kon ruilen natuurlijk kan dat maar ze gooide de andere ook nog in de zak dus 2 soortjes no problem

Toen kwam ik bij APTUS voeding boot aan en met de knappe dame aan de praat geraakt waar kom je vandaan etc ja Hollanda natuurlijk ging ze even een Nederlander halen van APTUS zelf daar ook mee aan de praat geraakt kreeg ik ook nog n hele pakket met voedingen etc mee. Dus dit ook de koffer in natuurlijk ook weer denken ooh man als ze dit dadelijk ook afpakken word ik gek.......

Weer door met fotos maken. En gaan zitten want wat had ik n last van mn rug.
      Toen uitgerust nog even naar RQS geweest ze hadden naar wel n leuk spelleke voor 1 euro kon de mee doen dus waarom niet.
      Jackpot heten het dus zo een fruitmachine waar je 3 dezelfde afbeeldingen moest hebben. Nou hier RQS Northern Lights autoflower gewonnen wel een goed soortje moet ik zeggen. Al eens eerder buiten gehad en was n mooie dame geworden zonder banaantjes

Toen vond ik t wel tijd om naar mn hotel tegaan.
      Zondags nog n beetje gelopen en naar t vliegveld smiddags gegaan had liever nog n keer naar spannabis gegaan maarja. verkeerd inplannen etc. helaas.
      Zeer veel mooi vrouwelijk schoon was er aanwezig en spaanse dames wauuwwwwwwwwie  

Meneer Arjan van GHS gezien man wat is die man oud geworden met zn befbaardje.
      DNA genetics himself gezien aparte man is t ook. De hele dag zo stoned als iets kon niet goed praten met zn droge bek

Het was een toffe belevenis Spannabis 2018 helaas is t weer voorbij maar Praag staat op de planning en waarschijnlijk ook Berlijn.
      Dan worden er nog meer inkopen gedaan

Nog een special thanks voor @growerschoice voor de ticket
      Hopelijk staat Roel volgend jaar dr gewoon weer bij
      Nu volgende fotos daar zaten jullie natuurlijk allemaal op te wachten ???
      Nou scrol maar naar beneden dan..

SCROL DAN

Dag 1

Nieuwe inovatie LED met touchscreen voor sterkte maar ook voor beneveling voor de vochtigheid.
      Helaas geen verdere info hierover vond t wel n gaaf ding. alleen die gay lights mzzzz nope nope.

Dag 2:

Gorrila Girl van Sweet Seeds

Dutch Passion ook aanwezig

• Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 45 Guests (See full list)