• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Gobru

Show the Bong

131 posts in this topic

Er zullen hier wel net zoals als mij ..bong liefhebbers zijn.. ;)

post hier je eigen bongs...voor ice , olie of bho mee te roken

post-621-0-44561400-1390030247_thumb.jpg

post-621-0-98628600-1390030270_thumb.jpg

post-621-0-59097600-1390030290_thumb.jpg

de rechtse bong is van ganjaman..

Een bong in de morgen is een dag zonder........juist pijn ;)

2 people like this

Heee ik wil net zeggen , die komt me bekend voor maat ! :)

Genoeg water erin , en die 2e bol eraf doet al veel denk ik ,rook normaal de cactuszilla , maar deze ga ik ook weer eens gebruiken voor olie binnenkort!

vind bongs lastig proper maken

ik rook enkel nog joints

als je weet hoe is het zeer makkelijk....bong vullen met soda en de rode blue wonder kokend water erbij 10 min laten staan en omspoelen maar..

maar nog even en dan heb ik een bio cleaner

Voor het schoon maken

post-621-0-16000300-1390118553_thumb.jpg

Na het schoonmaken

post-621-0-30211900-1390118575_thumb.jpg

in 15 min weer schoon, maar ik moet wel zeggen dat Blaze wel ook heel makkelijk schoon gaat ...wordt al goed schoon met kokend water alleen

en dat doe ik wel iedere dag met het glaswerk, anders zijn ze zwart ;)

vroeger had ik er meer heb ze allemaal weg gegeven 2 jaar terug enkel dit heb ik nog een bullet

post-4-0-20484500-1390121602_thumb.jpg

is ook al meer dan een jaar niet meer gebruikt

Ja die dingen ken ik wel, zelf nooit gebruikt, maar die kan je ook zo schoonmaken

werkt dat een beetje?

als ik mijn asfalt brander van het werk er zou opzetten wel ja ,

met een aansteker dit warm zien te krijgen is geen pretje daarom gebruik ik het niet meer .

schoon maken van dit is wel makkelijk vind ik enkel moet je een kleine gasbrander gebruiken om deftig te verdampen.

heb het nog nooit getest met een kom kokend water het daar in te dompelen zou misschien ook wel een truc kunnen zijn voor het verdampen te vergemakkelijken .

maar daar ben ik niet zo zeker van .

die moet je ook met zo een turbo brander doen...die nagel moet ik zelf vuur rood stoken...

met kokend water geen succes zelfs geen klein dampje dat vrijkomt enkel de bol word kokend heet dat is zowat al

hoe werkt zo bong trouwens ? misschien leuk om foto's te zien als hij net aan gestoken is en zo ?

Ik weet binnenkort wel een leuke site voor een glazen bong Karel ;)

De titanium nagel zoals hierboven roodgloeiend verwarmen met gasbrander...

dan de dome erop zetten, ( voor de rook te vangen)

post-621-0-68259000-1390478005_thumb.jpg

dan neem je een ijzer iets waar je olie of bho op doet en dan op de nagel houd, en direct aan de bong begint te lurken

post-621-0-07146500-1390478027_thumb.jpg

en dan spacen maar ;)

1 person likes this

Ben aan het wachten om een goede bong te kopen :P dus gaan we nog even verder met een zelf gemaakte :D

Bulb onderste stuk los gemaakt en leeg gemaakt, dan wat zout erin gedaan om die witte waas weg te krijgen en goed uitgespoeld en laten drogen, aangezien ik af en toe een puf nodig heb, hebben we zo'n ding gebruikt om erop te zetten.

Als we wat stuff erin doen tapen we het zuigertje eraan vast en met wat geduld (soms veel geduld) verwarmen boven een kaars en liefst niet te kort erop want dan heb je verbrand stuff en dat wil je zeker niet roken :D

Beetje creatief zijn wil soms wel eens werken

post-781-0-95635700-1390699388_thumb.jpg

:o eerst even ladder halen om van mijn bong gebruik te kunnen maken :D

had zelf al wat in elkaar geknutseld maar is ondertussen al naar de gerare :D

ben dus van plan binnenkort om die mooie zuivere hasj te maken a la gobru (proberen toch) en wil dit dus gaan uit testen om te kijken welk effect het heeft op medisch vlak tegen pijn

ben dus op zoek naar een bong die niet al te duur is maar toch perfect is voor wat ik het wil gebruiken, als het mij bevalt ga ik later meer investeren in een betere bong, maar wil het nu gewoon eens testen, heb al eens rond gekeken maar vrees dat ik er nog extra dingen bij nodig zal hebben en niet alleen een gaasje waar het zo gaat door vallen of ben ik verkeerd :)

een bong een bowl, downstem, en screens dan ben je er, ik zou je wel een glazen adviseren voor de smaak

Ik hoop dat je net zo bij jou gaat werken als dat het bij mij doet

een bong ken ik

een bowl ook

downstem nog nooit van gehoord :)

screens ken ik ook

en glas ging ik zo wie zo voor kijken, geen kunststof hier

dan gaan we eens wat opzoeken , thx voor de info ;) 

en ik hoop het ook, vandaar dat ik het echt wil gaan testen nu, moest dit werken weer al een deel opgelost en geld bespaard voor de medicatie, die mijn maag niet meer ten goede komen

2400pcs-glass-down-stem-hookah-shihsa-pa

Die gaat in de bong en daar gaat de bowl in

er zijn ook bongs met vaste stem , maar is lastig schoonmaken,

of je moet een blaze nemen

heb dit gevonden omdat ik het niet te duur wil maken om te testen,want als het mij niet bevalt blijft het een stuk voor in de kast te zetten :)

http://www.grasscompany.com/bong-glass-leaf-small-300-mm-prod/

dan begint het probleem al want deze hebben ze in 2 maten en kan niet kijken welke maat er op die bong past

http://www.grasscompany.com/vapo-bowl-18-8-prod/

dan heb ik dit gevonden weet ook niet of het past en of het wel het juiste is :)

http://www.grasscompany.com/chillum-for-glass-bong-16-cm-prod/

en dan screens ook in verschillende maten en kleuren en lepeltjes :D

ben ik dan hiermee compleet?

alleen die van de eerste link , dan ben je buiten de grootste maat screens al compleet, de rest heb  je niet meer nodig bij die bong

die vap bowl die werkt helaas niet goed

dus alleen die bong en screens ben ik dus al compleet om het te gaan testen? gaat die hasj dan niet door de screen heen, want ik ga deze niet persen of moest er zelf een balletje van maken ofzo :)