• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Gobru

wietolie lippenbalsem

39 posts in this topic

de 3 bovenste linken op zoeken bijenwas ingevuld, geen resultaten, de eerste onderste link al gevonden bij hekserij, zal dus weer bestellen worden, heeft BE dan echt niets

thx

alleen verboden middelen aanwezig in je lipbalsem

dus jammer genoeg onmogelijk

pas maar op jouw wietje met 16% thc is ook een verboden middel binnen kort.....

vrijheid in geest en lichaam. daar strijden we openlijk voor in de orde,

thc en thc producten horen niet thuis op lijst 1,

de eenigste reden dat die daar staan, is dat niet iedereen er onderzoek naar mag doen, endus een hellehoop instanties geen goedkeuring krijgen als ze meds op met ons geliefde kruid willen maken,

want er zou maar perongelijk een medicijn tegen kanker uitgevonden worden (uni madrid 1974) , en dan eentje waarvan de genees methode niet meer mensen omlegd dan de kwaal

gelukkig zijn er mensen als green en gobru, die dat verbod gewoon links laten liggen, en maken/ontwikkelen wat ze kunnen, en daarnaast ook goed leesbare handleidingen neer zetten,

1 person likes this

maandag eerste werk achter bijenwas gaan, kan ik eindelijk dit ook eens maken, zal van pas komen met al mijn schrammen door te werken in de tuin en mijn wondjes genezen heel langzaam, dus hopelijk dat het hiermee wat sneller gaat gaan :) en voor de toekomstige tattoo zal dit wrs ook wel goed zijn 

ineens genoteerd op mijn briefje wat ik nog allemaal in huis moet halen, want met mijn zeef  :rolleyes:

voor wondjes etc werkt het super en nog voor veel meer, van brandblaren tot krentenbaard 

morgen eens gaan halen :) heb al redelijk wat wondjes opgelopen op handen en armen, niet echt een zicht maar kun je moeilijk ontwijken als je bezig bent, kan ik het 1 dezer dagen eens maken :)

vandaag eerste keer zalf proberen te maken, vind het alleen wat licht van kleur 

wrs te weinig olie gebruikt

post-781-0-62291500-1397593483.jpg

post-781-0-13179600-1397593484.jpg

post-781-0-50316600-1397593484.jpg

Ziet er goed uit hoor Kiki... wij hadden er ook wat veel in zitten hihih denk dat dit wel voldoende is hoor ;)

dacht dat het te licht was van kleur, als je de pics van Gobru bekijkt is het echt groen, hier heel licht van kleur , maar ga het eens testen op de wondjes die ik heb opgelopen van in de tuin te werken, meestal duurt het weken eer het genezen is bij mij, nu eens bekijken hoe lang het duurt met die zalf :)

ben al wel blij dat het een zalfje is geworden en geen lopende brak is gebleven :)

Wij doen 2 gram olie op zo een hele grote pot

ziet er zeker goed uit hoor

Geen idee hoeveel ik juist gebruik heb van olie, maar leek me op het eerste zicht wel voldoende tot het hard werd

Zal eerst deze eens testen en zien hoe het mij bevalt :) ben al blij dat het gelukt is

Thx Gobru

zeker verbetering :) gebruik het nu vooral op wondjes die ik op loop door in de tuin te werken, vroeger duurde het weken eer het genas en heb de indruk dat het nu veel sneller geneest, ben er zeer tevreden over en binnenkort nieuwe maken 

@ Kiki , voor littekens heeft de miss nu een litteken olie gemaakt, zit geen olie of zo in, maar wel puur natuur