• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
rodo

Even voorstellen

18 posts in this topic

Goedandag medekwekers, mijn naam is Rodo en ik kweek al enkele jaren. Nu pas dit forum ontdekt en wat een leuke verslagen. Ik heb zelf ook nog wat vragen en voor sommige kan ik misschien ook wat betekenen.

Groet Rodo

Welkom Rodo,.

Leuk dat jij je hier hebt aangemeld.

Er staat al heel wat informatie hier op het forum. Lees gerust wat rond :).

Als je vragen hebt kan je terecht in de helpdesk van de betreffende kweeksectie . :)

Veel lees en post plezier

Gr Karel

Iedereen bedankt voor het welkom heten, ik bestel regelmatig bij greensell zoals mijn voorgroeitentje t-neon.

Even over greensell bij mijn laatste bestelling waren de vervoerskosten te hoog was wat fout gegaan.ik

Had zelf niks door maar kreeg keurig een mailtje dat ik iets van 10 euro teveel had betaald. Kon het

Terug laten storten of wat bijbestellen.

Dit even over Greensell

1 person likes this

Leuk he? en nu al 5% korting,. :D en nog even door posten zit je op 10% korting ,. zijn erg blij met hun als sponsor en shop voor het forum goede service :)

welcome rode gaan we van jou ook een leuk verslag zien.

gr b100

@ b100,

Ik ga volgende week beginnen met voorgroeien ( huidige bubble gum bijna klaar ).

Ikga het verslag posten alleen ga ik het op de master kroblo manier doen met batmix, doe het nu op de sannie manier. Lijkt mij een leuke methode zelfde planten strawberry alleen van freeseeds online.

In 19 liter smartpots batmix beetje bac bloei en misschien paar buffertabs.

klinkt goed rodo ik reseveer in iedergeval al een stoeltje :D

Ik kijk al uit naar je verslag! Tof dat je een verslag gaat maken :)