• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kweekbeer

hallo allemaal

10 posts in this topic

Ik ben kweekbeer, een noob op het gebied van kweken maar niet van het roken! :P omdat de kosten van de shop toch wel heel hoog oplopen wil ik een eigen kweek starten in de toekomst. Heb al veel gelezen maar heb nog veel te leren

Welkom hier...

goed wat je doet, veel lezen leer je ook veel veel...en voor vragen zit je goed hier

Hey Kweekbeer,.

Leuk dat je hier kijkje komt nemen,.

Tja de prijzen in de shop voor een stevige roker zijn niet grappig meer.

Hier staat genoeg info om een leuke kweekje te kunnen maken :)..

Gr Karel

Heey beer hier is een mede noob al hoe wel ik toch ook steeds meer pro word.

het is leuk gewoon in het begin dingen uit te testen. maar ik weet niet of je ene tent of zo iets hebt.

of wat zijn je plannen om te gaan kweken.

Welkom!!!

leuke profielfoto, Olivier B. Bommel, een heer van stand ;) als je begrijpt wat ik bedoel

hahah daar las mn pa vroeger altijd uit voor..

Welkome kweekbeer leuk dat je het forum hebt gevonden ja de prijzen in de shops zijn niet normaal en de kwaliteit is gewoon weg diep triest ben je van plan binnen of buiten iets te gaan kweken gr b100